• Ja ik neem nu bijvoorbeeld dat van op een grote paddestoel...'Op een grote paddestoel vol met witte stippen zat kabouter pinnemuts heen en weer te wippen' ook sommige liedjes van k3 zijn dubbelzinnig zoals hou hun eerste waarin dat ze zingen 'Hou je armen open ik kom er aan geslopen' nja dat klint niet zo dubbelzinnig maar als je het hele liedje hoort dan wel ook bij samson en gert: Omhoog en omlaag omhoog en omlaag omhoog en omlaag o ik doe het zo graag...

    Weten juloie nog een kinderliedje wat eigelijk dubbelzinnig is

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 10:37 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Canibal schreef:
    Ja ik neem nu bijvoorbeeld dat van op een grote paddestoel...'Op een grote paddestoel vol met witte stippen zat kabouter pinnemuts heen en weer te wippen' ook sommige liedjes van k3 zijn dubbelzinnig zoals hou hun eerste waarin dat ze zingen 'Hou je armen open ik kom er aan geslopen' nja dat klint niet zo dubbelzinnig maar als je het hele liedje hoort dan wel ook bij samson en gert: Omhoog en omlaag omhoog en omlaag omhoog en omlaag o ik doe het zo graag...

    Weten juloie nog een kinderliedje wat eigelijk dubbelzinnig is


    Het is kabouter Spillebeen.


    Firm believer of all that is magic

    in vlaanderen zeggen we kabouter pinnenmuts (cat)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hmm nee, denk daar eigenlijk nooit echt bij na :')


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Seel schreef:
    in vlaanderen zeggen we kabouter pinnenmuts (cat)


    Wat is een pinnemuts nou weer? x'D Spillebeen heeft nog een betekenis.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat is een pinnemuts nou weer? x'D Spillebeen heeft nog een betekenis.
    Pinnenmmuts ook, wat denk je anders dat katbouters op hun hoofd hebben?! (:


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Pinnenmmuts ook, wat denk je anders dat katbouters op hun hoofd hebben?! (:


    Een kaboutermuts? x'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Die liedjes van K3 horen dubbelzinnig te zijn, aangezien het eigenlijk bedoeld was voor de leeftijd 16-18 maar het sloeg aan bij kleine kinderen.


    Numbers.

    Assassin schreef:
    Die liedjes van K3 horen dubbelzinnig te zijn, aangezien het eigenlijk bedoeld was voor de leeftijd 16-18 maar het sloeg aan bij kleine kinderen.

    Idd :'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Assassin schreef:
    (...)

    Een kaboutermuts? x'D

    Nee een pinnemuts. :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay