• Romi is een meisje dat samen met haar zus in een huis leeft. samen met haar zus gaat ze naar het Justin Bieber concert, na lang te moeten sparen voor de kaartjes en de heem reis. tijdens het concert valt haar zus neer, en in de ambulance opweg naar het ziekenhuis overlijd ze. Romi heeft geen andere familie meer waar ze kan leven en justin en zijn moeder besluiten haar mee te nemen. in de tijd dat ze bij justin is gebeuren er steeds meer dingen, en komt justin steeds meer over haar verleden te weten.

    Weet iemand een titel voor dit verhaal? want ik wil hem straks gaan posten, maar ik heb geen idee welke titel. ik zat zelf te denken aan: take me to heaven and let me stay there.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ik vind je titel wel goed, maar ik zou gewoon nemen: take me to heaven.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    eronelle schreef:
    ik vind je titel wel goed, maar ik zou gewoon nemen: take me to heaven.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik vind Justin Bieber verhalen niks.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio schreef:
    Ik vind Justin Bieber verhalen niks.


    ik ben nu ook niet bepaald fan van Justin Bieber, maar daar gaat het topic nu ook niet echt over, hè.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov