• Heb ik nu degelijk ontdekt. Ik wist het al maar zo hard nog niet, Nou eerst speelde ik mijn beste vriendin kwijd aan zelf moord. Nu ligt mijn moeder in coma sinds zaterdag, ik ben er echt kapot van, en ik ben vandaag naar het ziekehuis geweest want ik had een afspraak voor een kaak chirurgie, want telkens als ik mijn mond open doe krakt het aan de linker en rechter kant en dat doet vreselijk veel zeer want er verschuift steeds een botje weg. En als ik eet zit mijn mond meestal vast en kan ik niet meer eten, en nu heb ik vandaag tehoren gekregen dat ik onder een scanner moet om tezien of ik al schade heb op gelopen en dan moet ik onder het mes gaan ze en stuk bot weg snijden en gaan ze er een stuk ijzer plaatsen, dan word mijn kin terug goed geklikt want die staat ook niet op zijn plaats, en dan worden ook nog mijn kiezen weg getrokken, en dan krijg ik een beugel. Hij zei ook nog dat ik misschien in het verleden er nog last ga aan hebben. En dat niet alleen want ik moet in september ook een half jaar naar een instelling. Wat jullie ook denken, ik vind dat mijn leve suckt. en zekker dat met me moeder, misschien ik had ik vaak ruzie met der en misschien heb ik verkeerde dingen gezegt maar ik hou echt veel van der..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wat een kudzooi, sterkte ermee!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ai, das allemaal wel kut.

    veel sterkte!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    iloveminke schreef:
    Wat een kudzooi, sterkte ermee!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    weetje na regen komt zonnenschijn, ik geloof er in dat het wel met jouw goed en sterkte met je moeder(flower)


    Shoganai i ne~

    Dude, dat denkt iedereen vaak, maar het ligt eraan wat je er zelf van maakt.
    Wat er ook gebeurd, uiteindelijk wordt het wel beter en je kan niks anders dan er het beste van maken. Ikzelf had het ook behoorlijk kut in 2010, but keep on smiling. Zelfs de meest nare dingen wennen, de meeste klote dingen kan je verwerken en je kan altijd je leven weer opbouwen zolang je maar wilt.

    Dit klonk heel psychologisch en misschien denk je wel van; Wtf weet jij er nou van. blabla, zal wel.
    Maar het si waar wat ik zeg en als je het niet gelooft merk je het vanzelf nogw el (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 17:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    iloveminke schreef:
    Wat een kudzooi, sterkte ermee!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    SoulEater schreef:
    Dude, dat denkt iedereen vaak, maar het ligt eraan wat je er zelf van maakt.
    Wat er ook gebeurd, uiteindelijk wordt het wel beter en je kan niks anders dan er het beste van maken. Ikzelf had het ook behoorlijk kut in 2010, but keep on smiling. Zelfs de meest nare dingen wennen, de meeste klote dingen kan je verwerken en je kan altijd je leven weer opbouwen zolang je maar wilt.

    Dit klonk heel psychologisch en misschien denk je wel van; Wtf weet jij er nou van. blabla, zal wel.
    Maar het si waar wat ik zeg en als je het niet gelooft merk je het vanzelf nogw el (:

    Ik hoop het dat het goed komt, want ik wil niet zo verder leven hoor met allemaal problemen, en ik ben nog zo jong ook nog. Maarja bedankt (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    meis, ik ben ervoor je. <3


    <3

    hortons schreef:
    meis, ik ben ervoor je. <3


    We accept the love we think we deserve.

    Holy.. Dat is niet niks.
    Maar veel sterkte, het komt vast goed.
    Ik ben er voor je, meisje! <33


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Veel sterkte! 't Is echt vreselijk! ;/
    <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    woow. dat is echt niet niks!!
    volhouden en veel sterkte!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Sterkte schat! (H)


    It's not the same without you.

    Liefje, ik leef zo fucking hard met je mee. Om elk klein ding mag je bij me zeiken, zeuren, janken, gillen, alles. Je mag alles. Ik ben hier voor jou. En gelukkig zijn, dat verdient iedereen, alleen is iedereen het niet. Dus liefje, veel sterkte, en ik ben hier altijd voor jou. xx Aysenur


    zayn jawaad malik <3

    hortons schreef:
    meis, ik ben ervoor je. <3