• Heb ik nu degelijk ontdekt. Ik wist het al maar zo hard nog niet, Nou eerst speelde ik mijn beste vriendin kwijd aan zelf moord. Nu ligt mijn moeder in coma sinds zaterdag, ik ben er echt kapot van, en ik ben vandaag naar het ziekehuis geweest want ik had een afspraak voor een kaak chirurgie, want telkens als ik mijn mond open doe krakt het aan de linker en rechter kant en dat doet vreselijk veel zeer want er verschuift steeds een botje weg. En als ik eet zit mijn mond meestal vast en kan ik niet meer eten, en nu heb ik vandaag tehoren gekregen dat ik onder een scanner moet om tezien of ik al schade heb op gelopen en dan moet ik onder het mes gaan ze en stuk bot weg snijden en gaan ze er een stuk ijzer plaatsen, dan word mijn kin terug goed geklikt want die staat ook niet op zijn plaats, en dan worden ook nog mijn kiezen weg getrokken, en dan krijg ik een beugel. Hij zei ook nog dat ik misschien in het verleden er nog last ga aan hebben. En dat niet alleen want ik moet in september ook een half jaar naar een instelling. Wat jullie ook denken, ik vind dat mijn leve suckt. en zekker dat met me moeder, misschien ik had ik vaak ruzie met der en misschien heb ik verkeerde dingen gezegt maar ik hou echt veel van der..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zoiets is erg. Maar dit is niet slecht bedoeld wat ik nu ga zeggen: iedereen heeft zijn slechte momenten.

    Vorig schooljaar was voor mij een hell. Ik kreeg eerst in het ziekenhuis een behandeling aan mijn voeten. Ik had 4 ingegroeide teennagels op 2 tenen. Ik stond met krukken op de schoolfoto. En dan 2 maanden later onderging ik ook een kaakchirurgie. Ik lag toen met Kerstmis in het ziekenhuis. Als dat nog niet erg genoeg was, was de operatie nog niet eens helemaal gelukt. Ik werd overgeplaatst naar een ander ziekenhuis waar er ineens 4 kaakchirurgen in mijn mond gingen snijden. Het zag er zo erg uit dat ze het met alleen metaal eerst niet wilden doen. Ze wilden bot uit mijn been wegsnijden. En dan begint de hell pas, na de operatie.

    Weet je, zo heeft iedereen wel verhalen. Bij niemand gaat het perfect.

    Ik wens je heel veel sterkte. Ik weet hoe het is als er een naaste in coma ligt en ik ken de aard van de operatie. (flower)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Impure schreef:
    Holy.. Dat is niet niks.
    Maar veel sterkte, het komt vast goed.
    Ik ben er voor je, meisje! <33