• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:40 ]

    Ik doe biomedische laboratoriumtechnologie en ik hoop om zo bij de politie te kunnen als forensisch onderzoeker, maar de kans dat dat gebeurd is heel klein omdat die er nooit nodig hebben :'D
    Dus ga ik wetenschappelijk onderzoek verrichten ^^.

    Dus al die journalisten hier mogen mij later contacteren :'D. Nee dat is niet waar.
    Ik zou het liefst van al willen mee werken aan de ontwikkeling van geneesmiddelen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ik doe biomedische laboratoriumtechnologie en ik hoop om zo bij de politie te kunnen als forensisch onderzoeker, maar de kans dat dat gebeurd is heel klein omdat die er nooit nodig hebben :'D
    Dus ga ik wetenschappelijk onderzoek verrichten ^^.

    Dus al die journalisten hier mogen mij later contacteren :'D. Nee dat is niet waar.
    Ik zou het liefst van al willen mee werken aan de ontwikkeling van geneesmiddelen ^^.


    Jij woont in België hé? Ö Haha, in Nederland zou je aan het werken kunnen bij het forensisch centrum (krul)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ga na de zomervakantie Verzorgende IG doen, als ik het gemakkelijk heb gehaald. Ga ik de jaar daarna niveau 4 Verpleegkunde doen


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Nederlands? Frans? Filosofie?

    , zit pas in de 1e


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    ik wil Spw gaan doen (speciaal pedagogies werker) dat is met kinderopvang en kinderpsygologie enz. en daarna Sph dat een een trap hoger en kan ik wat meer


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    daar wil ik niet aan denken....

    Communicatiewetenschappen! (lekker ruim; ik kan in de journalistiek gaan, reclame, marketing, productie, film, human computer interaction, public relations, of communicatiewetenschappen-onderzoeker)


    Get outta my head!

    Misschien diermanagement.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Criminologie en dan rechtssociologie.
    En anders psychologie. (:

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 16:44 ]


    everything, in time

    ik wil na mijn havo hbo verpleegkunde doen of toegepaste psygologie ben er nog niet helemaal over uit maarjah heb hierna nog 2 jaar!


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik wil na mijn havo technische natuurkunde studeren. Daar hoor je dan niemand over hier x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Ik zit nu op de Middelbare maar hierna wil ik in Amsterdam of Utrecht gaan studeren voor PaardrijInstructise

    Waar kan je dat?


    Firm believer of all that is magic