• Jullie zijn met z'n allen al goed bezig met die singles kopen: nummer 9 in de Singles chart, Klapperrrrrrrrrrr van de week oftewel hoogste nieuwe binnenkomer in de Top 40 en de Free Record Shop die in paniek raakt omdat ze de single niet aan kunnen slepen(cool)


    Ons (H) onder de riem voor Bill en de rest van de band is dus prima aan het lukken! Applaus voor jezelf (Y)


    Maar... we moeten nu natuurlijk niet denken dat we er al zijn! Belangrijk is dat ze hem ook op de radio te pletter gaan draaien.
    Het heeft ons veel tijd en moeite gekost om Giel Beelen over te halen, en we hebben vorige week 4 hippe TH sms bombardementen gedaan.


    Nu is het tijd voor het serieuzere werk: aanhoudende TH regen op de radio... oftewel: een Tokio Hotel monsoon!


    De komende week gaan we 3 verschillende radiostations aan hun hoofd blijven zeuren. Om dat te kunnen doen, moeten we goed samenwerken en het werk verdelen. Dat verdelen doen we zo:
    - begint jouw voornaam met een A, B, C of D dan kun je dinsdag 15 april meedoen,
    - is de eerste letter van jouw voornaam een E, F, G, H en I dan ben je woensdag 16 april aan de beurt,
    - donderdag 17 april is voor de mensen met een J, K, L, M of N,
    - begint jouw voornaam met een O, P, Q, R, S of T dan kom je vrijdag 18 april in actie,
    - het weekend is voor de mensen met een U, V, W, X, Y of Z als eerste letter.


    Op de dag dat je aan de beurt bent, kies je zelf 2 radioprogramma's van verschillende radiostations. Eentje stuur je een sms waarin je vraagt of ze Don't Jump willen draaien, de ander stuur je een e-mail. Als je er een leuk verhaaltje bij schrijft heb je ook nog kans dat je op de radio mag ;)
    Je kunt zelf kiezen of je 's ochtends, 's middags of 's avonds meedoet. ;)

    DUS HELP MEE AAN EEN BETER KLIMAAT!!! STEUN DE TOKIO HOTEL MONSOON!!!


    Je kunt kiezen uit programma's van Radio 538, Q-Music of 3FM.
    Wie post hier even een lijstje met welke programma's hoe laat komen? En wie heeft sms nummers en e-mail adresssen?
    (Al deze informatie kun je vinden op de websites van de radiostations.)


    Dus, dames en heren Supporters, noteer in je agenda op welke dag jij aan de beurt bent, of zet de wekker van je telefoon en zorg dat ze Tokio Hotel niet kunnen vergeten, al zouden ze het willen

    :D:D:D

    Moet ik daar uit opmaken dat je het met me eens bent? 8D

    Q-Music doe ik zeker.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    *slaat deze site*
    Dankje Iris.
    Kan men niet instellen dat je zelf kan editten?

    Ik moeeet morgeeeuh


    death to the one at the end of the serenade.

    *slaat deze site*
    Dankje Iris.
    Kan men niet instellen dat je zelf kan editten?


    Alsjeblieft (K)
    Nee, dat is een moderator ding, je kan alleen je eigen posts verwijderen dacht ik xD kijk, ik zie dat niet meer xD
    En je moet deze site niet slaan, die kan er niets aan doen dat jij een verkeerd woord typt :P (A)
    Maar gewoon vragen, en dan doe ik het wel voor je heur ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    oke paar problemen, ik ben btg loos -,- .. en op die dag ben ik weg..
    dus ik doe het wel een andere dag. dag ernaa of ervoor.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    goed plan!!!
    ik doe mee!
    xxxxxxxxxxxmexxxxxxxxxx