• The stakes are high and pointy.





    Williamsbrurg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    Laurel Kate Hanson • 15 • Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2Hanson
    Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3Rionach
    Camilia Bailey • 18 • [FC: Samantha Barks] • RTP3Aspromavro
    Ezra Blake Morrison • 18 • Male Lead • RTP3Venustic
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Hargreeves

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right • [Harry Raftus] • RTP3Obeah
    Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2Klaus
    Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3Dom
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Hargreeves

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3Djablo
    Kaylee Felicia Whitesides • 17 • [FC: Carmella Rose] •RTP3TheCaptain




    [ bericht aangepast op 1 nov 2019 - 21:48 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    mt.
    Ik weet tbh nog niet zo goed welke kant ik op wil met Sienna dus als er mensen suggesties hebben, eventueel met betrekking tot hun eigen personages, let me know (:

    Ik ga zelf nog eens nadenken wat ik precies zoek voor Laurel en Nick, maar wie ondertussen ideeën of voorstellen heeft mag deze zeker doorspelen. Als ik iets interessants bedenk doe ik dat ook.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mon topics ! c: Ronnie staat open voor relaties heheh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Boeh!

    Ik ben nog bezig met Gus en Lexie, maar ik sta zeker open voor relaties


    Bowties were never Cooler

    Ello, Clyde zou er ook graag een paar relaties bij willen hehe


    How far is far

    MT, ik zal bezig gaan met Max zijn innerlijk c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Als iemand en topdog van de school maakt, of iemand die sterk genoeg in zijn schoenen staan om Gus tegen te houden en in goede banen te leiden als het nodig is, hit me up.

    Maar ik sta met beide open voor alles


    Bowties were never Cooler

    MT! Daeho staat ook open voor alles hehe.


    Because I love him, do I need another reason?

    Mine.

    Layla staat open voor wie wil. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Laurel Kate Hanson


    Ik zoek nog:
    • Een beste vriend(in), iemand waar ze alles bij kwijt kan & die haar nooit zou verraden
    • Iemand die het op haar gemunt heeft
    • Een Double Trebble lid dat haar een keer hoorde zingen, en haar probeert aan te moedigen auditie te doen voor een solo
    • Iemand die van haar naïviteit gebruik gemaakt heeft om haar in bed te krijgen

    Ik sta ook nog steeds open voor suggesties.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2019 - 21:54 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nick Adam Hanson


    Ik zoek nog:
    • Iemand die tussen hem en Layla probeert te komen
    • Iemand waarmee hij absoluut niet door de deur kan
    • other


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mt voor Ezra zoek ik ook relaties!! Dus wie wil


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik heb Sienna ook verder uitgewerkt. Tbh zelf wat inspiratieloos wat betreft relaties ivm privé omstandigheden die ik zojuist te horen heb gekregen dus als iemand ideetjes heeft, hit me up.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2019 - 22:36 ]

    Gus is min of meer af, Lexie ben ik nog mee bezig, die zal vanavond of morgen af zijn


    Bowties were never Cooler

    Mt

    June staat nu ook in de grote lijnen, ik hoop haar morgen af te kunnen maken! Ze staat ook open voor relaties ^^


    chaos makes the muse