• Hallo ik ga aan mijn 4e realtyspel verhaal beginnen en daarvoor zoek ik nog rollen het is Secret Story vind je het leuk om geheimen van anderen te raden en zelf je geheim bewaren schrijf je dan in dan stuur ik je een prive bericht om je te vragen jouw geheim naar me toe te sturen.
    Je kan je ook als duo or trio inschrijven

    Naam:
    Leeftijd;
    Beroep:
    Tactiek:
    Waarom wil je meedoen:


    Mijn geheim is geheim

    Naam: Demi Valérie Moliére
    Leeftijd; 23
    Beroep: Ze zit in de redactie van het Elle Magazine.
    Tactiek: Vriendjes worden met iedereen. Niet te veel opdringen met vragen, meer gewoon gesprekken voeren.
    Waarom wil je meedoen: Als ze wint geeft ze een deel van haar geld aan het goede doel. Het lijkt haar een leuke ervaring en vind een spel altijd wel leuk!

    Moet nog ff nadenken over het geheim.. (nerd)

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 16:42 ]


    No guts no glory.

    Naam: Samira Valentina Stryks
    Leeftijd: 17 jaren jong.
    Beroep: Zit nog op school en heeft als bijbaantje een Job bij de V&D
    Tactiek: Door woorden het uit iemand laten komen.
    Waarom wil je meedoen: Als ze wint geeft ze haar Neefje haar Linkerlong en het WNF 100 euro


    Firm believer of all that is magic

    Naam:
    Kelly Laurentine DeVito


    Leeftijd;
    24 jaar
    Beroep:
    Niet, Kelly is heel rijk door haar vader die een wereldberoemd computer-merk heeft opgericht. Kelly hoeft niet te werken en het enige waar ze geld van krijgt zijn fotoshoots.
    Tactiek:
    Niet praten over eigen geheim en soms een beetje anders doen dan ze zelf is.
    Waarom wil je meedoen:
    Ze denkt dat het goede publiciteit is voor haar vader's bedrijf die een beetje in de schulden zit en zelf vindt ze dat er een keer een ''echt'' persoon mee moet doen i.p.v al die mensen die zeggen dat ze het geld aan goede doelen aangeven. Kelly weet een goed doel:
    Schoenen, haar hondje Candy en haar vader's bedrijf.

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 18:41 ]


    Not all those who wander are lost.

    Naam: Noah Iseree
    Leeftijd; 21
    Beroep: werkt als tattoo artist.
    Tactiek: anderen afschrikken en zo zijn geheim veilig te houden.
    Waarom wil je meedoen: om zijn schulden die hij maakte tijdens zijn drugsverslaving af te lossen.



    Naam: Kyle Solomon
    Leeftijd; 23
    Beroep: hoeft niet te werken, heeft alles geërfd van zijn rijke vader toen deze vermoord werd.
    Tactiek: op de achtergrond blijven en vooral luisteren naar de kleine dingen die anderen per ongeluk laten ontsnappen.
    Waarom wil je meedoen: omdat hij zich dood verveelt.



    Ik dacht, ik doe er meteen twee (A)

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 13:51 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Naam: Angel Amore
    Leeftijd; 20
    Beroep: journaliste
    Tactiek: gewoon zichzelf zijn, en er wat van proberen te maken
    Waarom wil je meedoen: het is leuk, en iets anders dan het hedendagse leven . ze houd van rare dingen en hoopt daar mee mensen op een ander spoor te zetten


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Naam:Sander Plesair
    Leeftijd; 27
    Beroep: dierenarts
    Tactiek: Zichzelf niet teveel laten beïnvloeden door het spel maar zichzelf blijven en proberen vrienden te maken
    Waarom wil je meedoen: Hij doet mee om het geld te winnen voor de dieren in de kliniek waar hij werkt die geen baasjes hebben maar wel in een levensbedreigende situatie zitten en met dit geld wilt Hij deze dieren redden zodat ze niet ingeslapen hoeven te worden. En omdat Hij het een uitdaging vindt.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 14:56 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."