• Haay bitches^^

    Nou,omdat Rose eindelijk terug is beginnen Rose&ik samen een serie,weeral over TH.dus hier zijn de rollen:


    -Hoofdrol 1(Wordt vriendin Bill)

    PersianRose

    -Hoofdrol 2(Wordt vriendin Tom)

    SWEETxQUEEN

    -BF hoofdrol 1(Wordt vriendin Georg)

    -BF hoofdrol 2(Wordt vriendin Gustav)
    xNIJNTJE

    -BF Bill

    Rawwrx3

    -BF Tom

    Nouszie&TomIsMyAngel

    -BF Georg

    GUSTICOASTER

    -BF Gustav

    youletmeROCK

    Need:

    Acting for;
    Name;
    Age;
    Character;
    Country;
    Likes;
    Dislikes;
    Why do you want in our quiz?;
    Picture;
    Text;


    WE KIEZEN DE BESTE,DUS NIET DE EERSTE^^


    Lalalalalalalala.

    VUL IN^^


    Lalalalalalalala.

    Acting for; bf hoofdrol 1

    Name; Ilse

    Age; 18

    Character; lief, spontaan, stuiterbal, altijd in voor lol

    Country; Nederland? (of Duitsland, maakt niet uit)

    Likes; muziek, shoppen, uitgaan, vrienden, lolly's

    Dislikes; ziekenhuizen, naalden, wachten, spinnen, wespen

    Why do you want in our quiz?; Omdat je orginele quiz ideeën hebt =)

    Picture; http://i215.photobucket.com/albums/cc290/xFrederikke/Hairstyles/HAiR6.jpg

    Text; Haayy peepz! Ik ben Ilse, 18 jaar. Ik ben druk, lief, spontaan en harstikke gek af en toe. Ik ben altijd wel te porren voor iets leuks =D Verder houd ik heel veel van mijn vrienden =) Ik heb een absolute hekel aan naalden en ziekenhuizen en sta doodsangsten uit als ik een spin of wesp zie =( Nou jah, dat was het wel! Later!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    EINDELIJK IEMAND^^

    MEER MENSEN?


    Lalalalalalalala.

    mag ik georg ik stuur je wel een keertje vandaag want ik zit nu op school>.<

    Acting for; BF 2/vriendin Gustav

    Name;Raquel

    Age;17

    Character;lief,koppig,eerlijk,betrouwbaar,snel op teentjes getrapt

    Country;Amerika ?

    Likes;shoppen,ice-cream,gloomybears,spongebob,uitgaan,music

    Dislikes;leugenaars,copycats,brocoli,vliegen met het vliegtuig

    Why do you want in our quiz?;Because i love the story allready x]

    Picture;http://nl.tinypic.com/view.php?pic=28qye6f&s=4

    Text;Hi peepz ! Zoals je kan zien heet ik Raquel en loop ik al 17 jaar rond op deze planeet. And i love it here <33 Ik doe altijd lekker waar ik zin in heb en soms ben ik ook met me vriendinnen lekker illegaal bezig ^^ Ja wat zal ik nu eens vertellen. Ik ben verslaafd aan ijsjes, vooral Ben & Jerry ^^ Muziek is my drug, ik kan niet zonder, geen dag, geen uur, geen minuut, geen seconden, gewoon helemaal niet ! Ik winkel graag met me vriendinnen of in me eentje lukt het ookwel ;] Waar ik heel boos om kan worden zijn mensen die mij niet accepteren. Ik bedoel, niet iedereen is zoals jouw en is met de zelfde dingen eens. Er zijn ook nog andere mensen op deze planeet ! Ooh ja en mensen die brocoli eten zijn gewoon knetter gek [a] Ik moet gaan. Byeee



    People who are meant to be together always find each other in the end.

    bf bill

    info volgt ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    Acting for; Bf Bill

    Name; Angel

    Age; 17 Jaar

    Character; Lief&Eerlijk -> Tegen mensen die ze kent, Fel&Bitchy -> Tegen mensen die ze niet kent, Ongeduldig, Vol medelijden, Melig, Hyperkind, Grappig

    Country; Uuh, i don't know ^^

    Likes; Lolly's, Dansen, Muziek beluisteren Met Bill gaan shoppen!, Melig doen, Horoscopen lezen, Met vrienden rondhangen, Melig zijn, Tom pesten ^^

    Dislikes; Arrogante mensen, Mensen zonder humor, Huppels, Hackers en virusen op de computer

    Why do you want in our quiz?; Ik wil wel eens kijken hoe dat jullie kunnen schrijven, en het lijkt me interssant xD

    Picture; Ga ik zoeken ^^

    Text;


    Hellow Deare ^^

    Ik ben Angel, en de bf van Bill.
    Iedereen denkt dat wij een koppel zijn, maar neeh xD.
    Ik hou ervan om zijn lief broertje te pesten x'].
    En te gaan shoppen met Bill ^^!
    Ik heb een irritand broertje van 12 jaar.
    Maar ik laat me niet doen door die snotbel !

    Byee Xxx


    Take My Hand Take A Breath ...

    Acting for; BF Tom?

    Name; Michelle

    Age; 17?

    Character; Lief, grappig, zelfverzekerd, behulpzaam

    Country; Berlijn

    Likes; Hello Kitty, Gloomy Bears, Tokio Hotel, ijs

    Dislikes; TH haters, school, huiswerk, regen, fietsen, winter

    Why do you want in our quiz?; Omdat jullie lief zijn :D

    Picture; http://farm4.static.flickr.com/3271/2573486468_767a8e716c.jpg

    Text;

    Heey lieverds!

    Ik ben dus Michelle! En ik ben dat op die foto hier boven! Ik ben al lekker 17 jaartjes hier, en ik vind het al 17 jaartjes stom om op deze aardbodem rond te lopen... Mijn hobbys zijn: Tom irriteren.. Nee hoor xD Ik irriteer Tom nooit want Tom is mijn beste vriend! xD Sorry ben nogal in een melige bui vandaag, ik ben eigenlijk altijd wel melig.. En nee, ik ben niet zon deperessieve emo of wat dan ook.. Ik ben een heel vrolijk en opgewekt meisje met een leuke eigen styl! Mijn karakter is nogal verschillen, de ene dag ben ik super aardig maar de andere dag moet je je bek tegen me houden of ik ontplof xD.. Uhmm, wat heb ik nog meer tegen jullie te melden? Ojaa! Ik ben verslaafd aan, Ijsjes eten, en chocolade! Ik vind dat je geen dag zonder muziek moet leven.. Want dan mis je gewoon echt iets! [vind ik] [a] En ik vind dat jullie me maar lekker moeten accepteren om wie ik ben! En verder heb ik niks meer tegen jullie te zeggen! [a]

    Bubaaaaaaiii!!!

    Zooo ik heb voor het eerst een enorme stuk tekst xD Ik hoop dat ik de rol krijg lieverd!

    Tnx voor de rol lief <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Alste schat^^


    Lalalalalalalala.

    Zooo ik heb voor het eerst een enorme stuk tekst xD Ik hoop dat ik de rol krijg lieverd!


    Schat<3

    Maar ik had ook geen rol in jou verhaal*kijkt boos*


    Lalalalalalalala.

    Acting for; wat bij mij past

    Name; Cyntia

    Age; 20

    Character; lief,aardig,hulpzaam

    Country; Duitsland

    Likes; muziek, kinderen

    Dislikes; huppels,regen,wind

    Why do you want in our quiz?; omdat julie coewl zijn, duh

    Picture; http://pics3.vampirefreaks.com/s/sc/sce/scene-queen/22095490.jpg

    Text;

    Heeeeeeeeeeeey.

    Ik ben Cynthia,

    Cynthia Lefevere om precies te zijn.

    Ik ben 20 jaar. Op 15 April ben ik op deze Aardbol gedropt door de ooievaar. Nee, ik geloof daar niet meer in. Ik vind het gewoon cool om het zo te zeggen.


    Mijn hobby’s zijn graffitie spuiten,zot doen maar ook gitaar,piano en viool spelen. Ik kan ook drummen.

    Ik heb mijn eigen stijl, ik draag graag broeken die een beetje te groot zijn maar ik wil er ook niet in kunnen zwemmen zoals Tom. Ja, ik ken hun wel Tokio Hotel. Ik kan bijna alle liedjes op mijn gitaar spelen en ik kan ze ook drummen.

    Ik hou me eigenlijk niet zoveel bezig met muziek. Ik spuit het liefst. Ik maak ook veel tekeningen.

    Ik heb drie tattoo’s,mijn eerste tattoo is mijn naam die op mijn pols staat die heb ik vanaf mijn 15de, mijn tweede tattoo is een spinneweb in mijn nek die heb ik laten zetten toen ik 17 was. De derde is een tekening van een duivel die een engeltje ten huwelijk vraagt. Die staat op mijn schouderbladen.

    Ik heb snakebites,een tongpiercing en een wenkbrauwpiercing.

    Mijn beste vriendinnen zijn Hann, Lieselot en Anouk.

    Mijn beste vrienden zijn Robert en Lars.

    Dat is het zo’n beetje. Slu.

    En dat meisje daar op de foto. Dat ben ik.

    @Cyn

    BF Georg goed?x]


    Lalalalalalalala.