• Haay bitches^^

    Nou,omdat Rose eindelijk terug is beginnen Rose&ik samen een serie,weeral over TH.dus hier zijn de rollen:


    -Hoofdrol 1(Wordt vriendin Bill)

    PersianRose

    -Hoofdrol 2(Wordt vriendin Tom)

    SWEETxQUEEN

    -BF hoofdrol 1(Wordt vriendin Georg)

    -BF hoofdrol 2(Wordt vriendin Gustav)
    xNIJNTJE

    -BF Bill

    Rawwrx3

    -BF Tom

    Nouszie&TomIsMyAngel

    -BF Georg

    GUSTICOASTER

    -BF Gustav

    youletmeROCK

    Need:

    Acting for;
    Name;
    Age;
    Character;
    Country;
    Likes;
    Dislikes;
    Why do you want in our quiz?;
    Picture;
    Text;


    WE KIEZEN DE BESTE,DUS NIET DE EERSTE^^


    Lalalalalalalala.

    @Cyn

    BF Georg goed?x]

    jaa

    Acting for; Bf Tommi =D

    Name; Anouschka

    Age; 17

    Character; Tegen haar vrienden, lief, aardig, behulpzaam and funny. Als d'r iets niet aanstaat kan ze een bitch zijn, maar dat maken ze er zelf dan ook naar =D

    Country; Duitsland, uuhhh... weet ikveel x'D

    Likes; Lol maken en hebben met vrienden, nieuwe mensen ontmoeten, reizen, shoppen, candy and Me, Myself and I, muziek maken ^^

    Dislikes; Th haters, alle prikbeestjes op deze aardbol

    Why do you want in our quiz?; Omdat ik jou quizjes helemaal geweldig vind ^^

    Picture; http://94.100.113.220/256450001-256500000/256455201-256455300/256455265_5__M-4.jpeg

    Text;


    Haay ik ben Anouschka en ben 17 jaar oud. Nu voel ik me berjaard als je dat op zo'n manier zegt. Ach ja boeiend =D

    Hmmzzz.. Tom is echt een verhaal apart. Met zijn grote eigendunk en zijn grote kleren. Niet vertellen hoor, maar soms lijkt het net een waggel eendje! Maar we kunnen ook ontzettende fun hebben en goed met elkaar lachen en onder dat enorme ego zit ook wel een klein hartje hoor. Op sommige momenten kan hij net zo gevoelig zijn als Bill maar hij drukt het anders uit. Daarom is hij een vriend van mij, want het is gewoon een geweldig persoon om te kennen! Eigen lijk kan ik het gewoon met alle jongens wel vinden, ze zijn amazing =D

    Hij heeft me ook gitaar leren spelen en ik ben hem daar ontzettend dankbaar voor! Ik kon ook al blaasinstrumenten bespelen *kuch* en ook nog wel een ander ding *wenkbrauwwiebel* x'D

    Mijn kleding stijl is nou niet echt bepaald wat je bij mij zou verwachten als je me voor de eerste keer zou zien. Ik draag ook wel ruime broeken zoals Tom zelf heeft, maar het liefst een skinny of van die broeken met gaten er in. I Love It ^^
    Ik heb van mezelf krullend donkerbruin haar en blauwe ogen ^^
    Soms stijl ik het, maar meestal te lui voor ^^

    Naja dit was het wel zo'n beetje ^^

    Bye bye love ya Xxx me «3


    ~

    (...)

    Schat<3

    Maar ik had ook geen rol in jou verhaal*kijkt boos*


    Maar met dat verhaal ben ik niet verder gegaan (A)

    hoezo niet?O:


    Lalalalalalalala.

    hoezo niet?O:


    Ik vond hem niet leuk meer x'D En ik kreeg een ander idee in mijn hoofd die vond ik leuker, en daar had ik helemaal geen rollen voor nodig (A) Maar ik heb wel alweer een nieuw idee.. Maar ik weet niet of ik daar nu al aan moet beginnen :S

    BF hoofdrol 1(Wordt vriendin Georg)
    Naam; Kim

    Leeftijd; 18

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Country: Berlijn

    Likes; Strand shoppen ijsjes

    Dislikes; school players

    Why do you want in our quiz?;
    jou verhaaltjes die je schrijft zijn leuk:D

    Plaatje;http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekstje;

    Haai

    Ik ben dus Kim.
    Ik ben 18 jaartjes oud.Ik woon in Berlijn samen met mijn ouders en broertje en mijn oudere zusje. Mijn broertje kan soms egt irritant zijn. Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.Ik heb haat aan school zoals iedereen en ik haat players.
    whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    x] oeeeh vertel het idee eens aan tante Siham in een pb x]


    Lalalalalalalala.

    in welke stad speelt het zich af?:$

    Uuh Berlijn?x]


    Lalalalalalalala.

    Okej:D

    Uuh Berlijn?x]



    ooh dan moet je mijn land ff aanpassen x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    school was saai>.<

    Ik ben ziek dus was neit op school =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Beterschap

    egt die leraren bij mij die kunnen dus egt niet les gevenxD

    Dadelijk komt er misschien een slotje op,dus willen jullie bitte ergens anders 'chatten' x],want ik zoek nog rollen&als ie dan gesloten wordt,wordt ik boos(A)


    Lalalalalalalala.