• Voor een verhaal van mij, het speelt zich af in de jaren 50, ze is een simpel meisje maar kan redelijk badass zijn. Ik heb jullie hulp nodig, want ik kom er niet uit ;3


    SLOAN.

    Passerby schreef:
    (...)Dacht ik al. x')
    Ik grap maar. :)

    OT: Je kan natuurlijk ook altijd eens naar ene babynamen site gaan, daar vind je vast ook iets.


    Haha _O_ het is al goed. Omnomnom, ik kan al niet meer wachten tot het verhaal, ik heb de eerste hoofdstukken gelezen en ik kan vertellen dat het niet lijkt op het verhaal van Candice ^.^ En ik krijg Blaaaaaaaaaaaaake <3


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Haha _O_ het is al goed. Omnomnom, ik kan al niet meer wachten tot het verhaal, ik heb de eerste hoofdstukken gelezen en ik kan vertellen dat het niet lijkt op het verhaal van Candice ^.^ En ik krijg Blaaaaaaaaaaaaake <3
    Haha, ik snap echt niet waarom die omnomnom daar instaat. x')
    Ik zeg ook niet dat het verhaal daar op lijkt. Wat heeft iedereen toch tegen mij vandaag. Ik zei gewoon dat die naam en de periode een fake ging zijn van haar. Daarom dat ik haar waarschuwde om een andere naam te nemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Haha, ik snap echt niet waarom die omnomnom daar instaat. x')
    Ik zeg ook niet dat het verhaal daar op lijkt. Wat heeft iedereen toch tegen mij vandaag. Ik zei gewoon dat die naam en de periode een fake ging zijn van haar. Daarom dat ik haar waarschuwde om een andere naam te nemen.


    Ik bedoelde het ook niet alleen tegen jou hoor (: Maar een beetje tegen iedereen in het algemeen (: En die omnomnom staat daar omdat ik Blake krijg _O_


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ik bedoelde het ook niet alleen tegen jou hoor (: Maar een beetje tegen iedereen in het algemeen (: En die omnomnom staat daar omdat ik Blake krijg _O_
    Is dat die van versa? want ik ken die naam wel. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Marilyn?


    =o= *yawn*

    marlyn