• Hoi. :')

    Ik zit in groep 8 & vandaag mochten we onze mobiel meenemen. :')
    De enigste keer, anders word ie ingenomen en krijg je 'm aan het eind van de maand pas terug. ;o

    Mag jij je mobiel naar school meenemen? En zeg ook even in welke klas je zit.


    -

    Je mag hem wel meenemen maar tijdens de les moet ie op stil of hij moet uit xD.


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik mag hem altijd mee; als hij maar uit staat^^;
    dat doet dus niemand en dus hoor je om de zoveel tijd een ringtone^^


    I am an idiot, I move.

    jah maar als die afgaat moet je nablijven, ze dreigen elk jaar van; jah als je mobiel aan staat en afgaat moet je hem inleveren BlaBlaBla... nou is helemaal niet zow. maar je mag hem wel meenemen ofzoo x]


    when words fail, music speaks.

    Ik zit in de 2e en je mag je m0biel mee, maar in de les mag ie niet afgaan.. En we m0chten hem in gr. 8 vast ook niet mee ofzo, weet ik eignlyk niet meer x] is lang geleden.. =P


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    0h, en de j0ngens hebben hem meestal niet op stil, dus die gaan elkaar dan tydens de lessen expres bellen, h0or je dus steeds m0bieltjes afgaan in t l0kaal, en dan wordt ie afgepakt x]


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik zit in de 1e. Het mag maar dan moet die uit en/of in het kluisje. Eerst een waarschuwing, dan 3 dagen ingenomen, dan eind op het jaar. Dacht ik :S


    I live for the applause, you will die for it.

    Zit in de tweede >< mobieltjes moeten uit in je kluisje liggen en als je erop betrapt wordt dat je hem toch bij je hebt word ie ingemonen door de teamleider van jou afdeling >< Maar kheb al een jaar lang zo'n beetje elke dag dat ding mee en is noooit afgenomen ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik mag wel mobiel mee nemen maar dan moet hij zolang dat je op school zit uit zijn. Niet dat ik dat doe ofzo, ik zet hem gewoon op stil xD. allen als hij afgaat hoor je heb trillen -_- dus dan heb je blokuur zeg maar xD
    ik zit trouwens in de 4e N4VC

    Ja, wij mogen onze GSM meenemen en alleeen gebruiken tijdens de speeltijden. In de klas moet het afstaan (nie dat ik dat doe), maar je mag hem wel in je broekzak laten zitte of in je boekentas of wathever, want wij hebben geen kluuisjes..Ik zit trouwens in het 4de middelbaar en heb geen flauw idee met wat dat overeenstemt in Nederland. Ik ben 15, dus... Bereken zelf maar.

    (K)


    Got up on the wrong side of life today

    ik zit in het 4e middelbaar nu.
    wel in belgië heaa... >.<
    en sinds dees jaar mogen we ons mobieltje gebruiken ja ;D maar alleen in de pauzes enzo.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik zit in de 3de en ik heb hem altijd bij me, gewoon aan en geluid aan. *heeft het geluk dat ze haast nooit word gesmst.*

    ik mag mobiel meenemen maar uit zetten. als je de lul bent is hij 2 dagen weg. en als je hem vrijdag moet inleveren ben je hem het weekend ook nog kwijt en ook zo met Vakantie's.
    in de aula's en buiten mag je je mobieltje gebruiken
    3de jaar.

    Normaal niet, maar iedereen doet het wel. :') Alleen als ze het zien word hij natuurlijk wel afgepakt en naar de directie gedaan en dan krijg je daar een hele preek op je kop. Maar sinds dit jaar (4ejaar) is het wel al een beetje soepeler geworden. Ze zeggen al sneller 'als je hem nu wegsteekt en niet meer bovenhaalt, is het goed...'

    x


    Tanya is de beste.

    ik zit in het 4e en we mogen onze mobiel wel meenemen maar we mogen hem niet laten zien in de klassen enzo...


    Love is the world. And that's make my smile.

    En eigenlijk moeten we hem uit hebben, maar iedereen heeft hem gewoon aan.