• Hoi. :')

    Ik zit in groep 8 & vandaag mochten we onze mobiel meenemen. :')
    De enigste keer, anders word ie ingenomen en krijg je 'm aan het eind van de maand pas terug. ;o

    Mag jij je mobiel naar school meenemen? En zeg ook even in welke klas je zit.


    -

    jah je mag m meenemen maar hij mag neit aan onder de les (ik zit in de 2de)
    maarjah iedereen houd m toch aan.. en heb m nou al 2 keer opgenomen., toen iemand mij belde...


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    van het eerste tot het zesde middelbaar mag je je gsm gebruiken in de refter en op de speelplaats.

    heel de klas laat gewoon hun gsm opstaan in de klas en steken die gewoon in hun broekzak en zijn soms sms'en aant sture tijdens de les.
    die leerkrachten zien da toch ni!

    ok moogt ge u ipod en mp3 gebruiken op de speelplaats en in de refter!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Ja moet bij ons ook.
    ik doe m gewoon op trilstand in mn broekzak..
    maar ik gebruik hem ook als wekker en dan staat ie hard en dan vergeet ik altijd om hem op trilstand te zetten dus hij staat meestal nog op hard.. (doeg)

    Ja, inderdaad. Ik heb gelukkig dan wekker en beltoon appart, dus staat hij wel op trilstand. :3


    blame the bully.

    Nou wel mee naar school, maar hij moet uitstaan enzo, maar dat staat die van mij nioot.

    Ik mag 'm meenemen, hij mag alleen officieel niet aan staan, maar dat staan de meeste toch en ik zit in 4 HAVO ;)


    Fight for you're love, cause it worth it

    ik zit nu in de eerste en ik mag gwoon mijn mobiel naar school meenemen alleen moet je mobiel uit zijn in de klas en mag je niet bellen in de gang maar verder mag je gewoon buiten en in de aula bellen


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik wel ^^


    don't Worry...Be gay.

    Hi! <3
    Ik mag hem wel meenemen als ik dat wil..
    Maar als een leraar m ziet of hoort of wat dan ook,, Word ie afgenomen en krijg je m na 7 dagen pas weer terug!
    Maar wij hebben dan wel speciale gebieden op school waar je wel met je mobiel bezig mag zijn!

    en me klas,, Ik zit in 3 Havo ;]

    x


    Winter is coming.

    ja en ik zit niet meer in een klas in volg een opleiding

    Ja wij moge da,maar in de klas moge we ni sms'e of belle..ni da wij luistere ze want we doen het tog,maar zo zijn eigenlijk de regels =] En ik zit in het 5e jaar van kantoor n_n

    ik zit in 2HAVO en bij ons mag je hem wel mee, maar je moet hem uit in de klas ofzo. Maar ik heb hem wel altijd aan staan en dan op trilstand ;3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    3HAVO. mag mee, uit overal bevhalve schoolplein, binnentuin of kantine.
    LANG LEVE DE TRILSTAND x3


    Sweet dreams will come true.

    wij mogen altijd met onze gsm bezig zijn op school (behalve tijdens de les alleen om de tijd te checken, logisch x)
    en ipod mag ook altijd, maar als je tijdens de les naar je ipod wilt luisteren moet je het eerst vragen uit 'beleefdheid' voor de leerkracht

    en ik zit in 5 SeTa (secretariaat-talen)

    Jaaaa wij mogen da mee hebben

    ik zit nu in het 4de nrml in het 5de maar moet 4de opnieuw doen :S


    Gilles (ll)

    jA, wij mogen ook bellen en sms'en op school, en naar onze mp3 luisteren =D