• Hoi. :')

    Ik zit in groep 8 & vandaag mochten we onze mobiel meenemen. :')
    De enigste keer, anders word ie ingenomen en krijg je 'm aan het eind van de maand pas terug. ;o

    Mag jij je mobiel naar school meenemen? En zeg ook even in welke klas je zit.


    -

    Ik zit nu in de eerste en mag mijn mobiel wel meenemen als hij maar op stil staat. Dat is het zelfde in groep acht. Wij hadden namelijk een chille juf:P

    Ja hoor, als je maar niet gesnapt wordt onder de les, als je mobiel afgaat ofzo..

    Ik zit in de 3de..:P btw


    My fairytail stinks, does yours?

    Ik ben jaloers op iedereen. :')

    - Ik zit nog in groep 8. [/kutzooi]
    - Wij mogen onze mobiel niet mee naar school.

    Hebben wij maar elke dag techniek. :]


    -

    bij ons moogt ge uje gsm ook meepakke en tijdens de speeltijd kunde hem gebruike


    One Day you'll remember me...

    Pff, teringgedoe =.='
    - Ik mag mijn telefoon wel mee, maar het mag niet getoond worden, of afgaan.
    - Het moet in je kluisje zitten, en dan ook nog uit.
    - Als je het toch waagt om je mobiel mee te nemen, dan móet hij wel uit staan. Stille stand of whatever like that mag ook niet.x'[
    - Telefoons die niet aan een van de bovengenoemde regels voldoen, worden ingepakt en een week ingehouden. En niks met simkaart eruit of whatever. Afgepakt is afgepakt, voor één week.

    Best mooi geschreven, vind je niet.x] Maar de inhoud suckt '.'


    ok

    Ooh, like I don't care about die mobieltjes nu,
    Maar zit jij in groep acht O_O?
    Like .. Ik zag je wel eens typen; Dacht dat je 16 was ofz! O_O


    Mew <3

    Ja, maar als hij afgaat dan ben je te l*l

    Ja maar je moet em afzetten anders nemen ze hem aff als het belt kryg je em pas op het einde vn de dag trg vroeger moest je een week w8en dus by my valt het wel mee

    ik zit in 3 STW x


    A. ikmisje.

    Jep, en als hij afgaat kan t dat ie wordt afgenomen en moet je een week wachten ofzoiets en dan krijg je m trug, maar ligt eigenlijk nogal aan de leraar ennu.. ik zit in 3havo ;]


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    ja. ^^

    Ik zit pas in de 1e en het mag. Maar in de aula mag je hem niet laten zien dan word ie een dag ingenomen ofzo! :\ Heel stom.

    Maar bij mij in groep 8 mogt je hem wél meenemen maar niet aan enzo als dat gebeurden kreeg je hem aan het einde van de dag weer terug.

    ik heb mn mobiel altijd en overal mee.. en aan ..
    bij mij is er nog nooit wat van gezegt opschool ^^
    en ik zit altijd te smsen enzo.. en op msn,, want k heb internet ^^ :'D

    Ik zit nu in de 2e, en laten we net weer de regeltjes hebben gekregen. -__-
    Als je de grens over gaat van het schoolplein, moeten ze uit staan. Anders worden ze ingenomen, en god mag weten wanneer je je mobieltje terug krijgt. =S
    Me hates rules. ^^


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    ik niet :D

    ik ben rebels.. en vind hoe meer regeltjes hoe leuker :D des te meer regels kan je breke.. tog ;]

    eigelijk niej mr ik doet het otg xD

    se houden mij niej tegu:P;)

    Je mag hem wel meenemen maar in school niet gebruiken of laten zien want dan ben je hem een week kwijt