• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 18:35 ]

    Virtuele taart is wel goed voor de lijn :3 Maar fijn dat het nu beter gaat en je meer positiviteit in je leven hebt ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wat fijn dat het beter met je gaat! (:


    26 - 02 - '16

    Om in de regensfeer te blijven: na regen komt (altijd) zonneschijn.
    Wat mooi dat het weer beter met je gaat!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Awww ik ben zo blij voor je Laura! Terwijl ik lees voel ik gewoon hoe blij je bent ook
    Je verdient dit ook gewoon zo hard meid xxx
    Je mag trots zijn op jezelf!


    A to the Z

    AH YES LAU IK BEN ZO BLIJ VOOR JE.
    Helaas ken ik de struggles maar al te goed en zit ik er zelf sorta nog in (sorta, want vakantie)
    Je mag trots zijn op jezelf en je verdient alle liefde en knuffels en zo.
    En ja, BTS. Kan je het al geloven? Ik nog niet, haha. Wat ziet je profiel er trouwens prachtig uit OwO. Teach me plz


    What’s tasty in Busan?

    Wat fijn. *O* Het is zo ontzettend mooi hoe je doorzettingsvermogen je uiteindelijk een beloning heeft gegeven. Mocht je ooit iemand zoeken om eventuele baksels op te eten... :Y)


    She's imperfect but she tries

    Hendrix schreef:
    Virtuele taart is wel goed voor de lijn :3 Maar fijn dat het nu beter gaat en je meer positiviteit in je leven hebt ^^
    Haha dat is zeker waar!
    Pixielisje schreef:
    Awww ik ben zo blij voor je Laura! Terwijl ik lees voel ik gewoon hoe blij je bent ook
    Je verdient dit ook gewoon zo hard meid xxx
    Je mag trots zijn op jezelf!
    Aah dankjewel haha <3 (ik zal gauw weer een Valentina schrijven hehe)
    TAEGl schreef:
    AH YES LAU IK BEN ZO BLIJ VOOR JE.
    Helaas ken ik de struggles maar al te goed en zit ik er zelf sorta nog in (sorta, want vakantie)
    Je mag trots zijn op jezelf en je verdient alle liefde en knuffels en zo.
    En ja, BTS. Kan je het al geloven? Ik nog niet, haha. Wat ziet je profiel er trouwens prachtig uit OwO. Teach me plz
    THANKS
    en meh het is echt een nare struggle! Ik gun je hetzelfde geluk wat ik heb gehad and more <3
    NEE. Ik kan het niet geloven. Waarschijnlijk op het moment wanneer we er staan nog steeds niet :'DD
    hehe thank you very much! Er zit stiekem wel te veel tijd in though
    jouw nieuwe pf ugh

    Tad schreef:
    Wat fijn. *O* Het is zo ontzettend mooi hoe je doorzettingsvermogen je uiteindelijk een beloning heeft gegeven. Mocht je ooit iemand zoeken om eventuele baksels op te eten... :Y)
    Ja dat is zeker heel erg fijn! ^^ En nouuuu ik heb al een hele lijst van mensen die wat willen hebben dus ik denk dat ik al wel even bezig kan zijn haha!

    Juillet schreef:
    Om in de regensfeer te blijven: na regen komt (altijd) zonneschijn.
    Wat mooi dat het weer beter met je gaat!
    McSteamy schreef:
    Wat fijn dat het beter met je gaat! (:

    <3 ^^

    Aw, wat een fijn en positief verhaal. Supermooi dat je na al die stress en zoektijd toch je draai hebt weten te vinden, en dat daar ook meteen een promotie en hereniging met oude vrienden bij zat klinkt al helemaal prachtig. Goede dingen komen in drieën, blijkbaar. Ik hoop dat de opleiding inderdaad heel goed bevalt en dat deze blijheid nog een poosje bij je mag blijven hangen. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat is dit tof om te lezen! Echt een dikke duim dat je alles zo hebt weten om te draaien en ik benijd je positieve houding ^^
    + geef me toch maar die virtuele taart (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Square schreef:
    Aw, wat een fijn en positief verhaal. Supermooi dat je na al die stress en zoektijd toch je draai hebt weten te vinden, en dat daar ook meteen een promotie en hereniging met oude vrienden bij zat klinkt al helemaal prachtig. Goede dingen komen in drieën, blijkbaar. Ik hoop dat de opleiding inderdaad heel goed bevalt en dat deze blijheid nog een poosje bij je mag blijven hangen. (bloos)
    Ja, gek genoeg lijkt dat wel zo, haha. Dankjewel! ^^

    Frodo schreef:
    Wat is dit tof om te lezen! Echt een dikke duim dat je alles zo hebt weten om te draaien en ik benijd je positieve houding ^^
    + geef me toch maar die virtuele taart (krul)

    Ah dankjewel! Moet daarbij wel zeggen dat ik wat mentale steun van mijn ouders heb gehad want dat heeft ook enorm geholpen. ^^

    bij deze, een regenboogtaart hehe