• Ik bedoel hiermee, dat mijn naam echt wordt misbruikt.
    Ik heet Dilara, en weet je hoe mensen me noemen?
    Dietje, Dildo, Dili, Dado, Dadel, Tinky(?)

    En weetje, mijn oh zo lieve en geweldige -kuchkuch- vriendin stuurde me net een gb-bericht:
    Mevrouw van den Dilaar, ....

    Ohgosh, ik sloeg met mijn hand gewoon op mijn gezicht van .. weet ik niet.
    Please, hoe kom ik hieeeeeeeeeeer weg? Iedereen misbruikt mijn naam.
    En of het nu al niet erg genoeg is, iemand heeft me teruggepakt! Ik zei altijd dat Marleen een lieve schattige stem had, nu komen er mensen naar me toe: 'Oh ja jij hebt een schattige stem.'

    Maar oké, dit topic ging over mijn naam. Kan het alsjeblieft niet meer misbruikt worden?

    &Ohja, om het topic nuttig te houden: Hebben jullie ooit wel iets gehad dat je dacht: "Waaaaarooooom? O:"


    We accept the love we think we deserve.

    Broach schreef:
    (...)
    Jij moet btw helemaal niet gaan praten schatje, want jij kraamt altijd onzin uit. VIEVJE.


    Daarom hou je van mij liefje ;D


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Daarom hou je van mij liefje ;D


    Dat kán waar zijn, maar .. ACHJA.
    Kijk, ik maak een topic over - IK ZEUR - en dan .. komen jij, manon en veerle mij pesten. ): Met Tinky enzo. Zou jij dat leuk vinden, Viev?


    We accept the love we think we deserve.

    Mijn achternaam is Garthoff en mijn techniek-leraar noemde me een keer mevrouw Tuintuin, omdat Gart tuin betekent en Hof betekent ook tuin.:$


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ze zeggen altijd Naana ipv Nana en ze slagen er altijd in om mijn achternaam verkeerd te schrijven.
    Ze pesten mn vroeger wel altijd met Nana Banana, maar ik had die dan ooit eens terug genomen door Lieselot pispot te zeggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mij noemde mijn leraar een keer CEVDA kom op ik heet CEYDAAAA!!!

    Of ze noemen me sajda fzoww of zeejda... i mean komaaan!!!
    Dan maken ze mijn achternaam belachelijk maar ik bedoel maar HOE KAN JE MIJN ACHTERNAAM BELACHELIJK MAKEN?!?!?!?!?!?;S
    :S:S:S:S:S

    Mijn achternaam rijmt op hasj. xd


    Numbers.