• Dit is misschien een rare vraag , maar welke liedjes willen jullie op je begrafenis later ?
    Ik deze ;
    De Roos
    Ik denk aan jou
    Everytime
    Who you are
    My Immortal


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Inderdaad. Treurige nummers mogen best, maar dan niet van die zeik nummers. Vier dat ik geleefd heb en treur niet dat ik er niet meer ben 8D


    ja indd tenzij ik heel jong dood ga dan mag iedereen treuren maar als ik 80 word ben ik blij :D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik weet niet zo goed, maar sowieso dingen van Evanescence & Bon jovi.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    What Hurts The Most - Rascall Flats

    &

    Pray - Justin Bieber


    <3

    Skillet - The Last Nigth
    Tokio Hotel - An Deiner Seite
    My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 14:56 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Forever Young, toepasselijk #Not.

    Kidding, nee hou ik me nog niet mee bezig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb echt nog geen idee, maar ik denk Prayer of the Refugee van Rise Against, Liebe ist fur alle Da van Rammstein en Bohemian Rhapsody van Queen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zou graag muziek van Evanescence, Seether en BfmV op mijn begravenis hebben... dat zijn de bands waar ik het meeste naar luister.

    Ga maar lekker What The Hell draaien van Avril, lol. Nee, eerlijk gezegd heb ik daar niet zo specifiek over nagedacht. Ze moeten Iris draaien van de Goo Goo Dolls.
    'and I don't want the world to see me, 'cause I don't think that they'd understand.' En dan komen ze erachter dat ze me nooit écht gekend hebben. (:


    wth.

    Hear you me
    I'll be - fav song <3 -
    Love generation - oude fav song -


    De liedjes die me altijd weten op te vrolijken when I'm down. (:
    Ik vind dat een begrafenis is om te rouwen dat iemand dood gaat, en om te vieren dat hij/zij de kans heeft om te mogen leven. Al ben ik katholiek ben ik niet echt gelovig, ik geloof eigenlijk dat je als je dood gaat geboren wordt als iemand anders (elk levend organisme zoals mensen, dieren, bomen ..) :3

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 15:44 ]

    The Beatles - Let It Be
    The Beatles - Yesterday

    En dan heel veel vrolijke Beatle nummers.


    Freaky just got fabulous.

    don't stop believin - journey

    Dat is altijd al mijn lijfspreuk geweest!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    ik weet niet echt wat voor muziek ik wil maar geen hardkoor (N)


    scotje

    Simple Plan - Perfect, akoestisch (:
    Elissa Franceschi - I Hold My Breath

    en verder weet ik nog niet.


    Destroy what destroys you.

    Quixotic schreef:
    Ga maar lekker What The Hell draaien van Avril, lol. Nee, eerlijk gezegd heb ik daar niet zo specifiek over nagedacht. Ze moeten Iris draaien van de Goo Goo Dolls.
    'and I don't want the world to see me, 'cause I don't think that they'd understand.' En dan komen ze erachter dat ze me nooit écht gekend hebben. (:


    Iris van de goo goo dolls is inderdaad een mooi nummer


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey