• Getver!
    Ik heb in de tuin een ingebouwde zwembad. En ehm sinds de winter hebben we we niks aan gedaan dus er zit allemaal troep in, en vieze beestjes enz. Mijn moeder wou dus het zwembad leeg maken en schoonmaken. En terwijl ze dat water er uit liet lopen keek ik even in het water. En ik stootte perongeluk tegen het trapje aan. Springt er opeens een vieze kikker zo BLOEP, het water in o.o Toen heb ik die kikker gevangen met zo'n netje. Maar toen sprong ie weer terug het water in, en toen heb ik hem maar gelaten want vond het zielig. En als het water er helemaal uit is, gooi ik de kikker wel in de sloot naast ons huis zodat we het zwembad schoon kunnen maken x)

    Ghehe, ook eens zoiets gehad?:Y)

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 14:11 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ja :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij hebben een kikeervijver. Heel irritant. We slopen hem steeds maar er komt steeds weer water in en dan komen die vieze kikkers weer --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb geen tuin, dus nee, niet echt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    TheBoss schreef:
    Ja :]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Usually schreef:
    Wij hebben een kikeervijver. Heel irritant. We slopen hem steeds maar er komt steeds weer water in en dan komen die vieze kikkers weer --'

    Wahah x)


    Sometimes it's best not to care.

    Sadistic schreef:
    Ik heb geen tuin, dus nee, niet echt.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik heb geen zwembad, dus nee. Maar soms als het gras nat is op een leeg stukje grond achter ons, kan je ze wel horen kwaken :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik had eens een kikker tussen de deur. Ik wou de achterdeur dicht doen, kikker ertussen -had 'm niet gezien-, dat hele beest van slag. Ik dacht echt wtf hoor ik nou weer dan, was dat die kikker. Nooit geweten dat die zó'n geluid kunnen produceren D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    (: ja, ik ben meestal te lui om het zwembad helemaal schoon te maken dus zodra het meeste eruit is ga ik lekker zwemmen met de wespen en spinnen die er nog in liggen, vreselijk! xD

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 14:49 ]


    Love? No. I prefer cats.

    TheBoss schreef:
    Ja :]


    I´m nothing special.

    Ik heb een te kleine tuin. vroeger hadden we een klein zwembadje. die hadden we 1 dag buiten neer gezet zonder hem leeg te maken en in de schuur op te bergen . zat er een kikker in ;')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wij hebben ook een ingebouwd zwembad,maar nee =D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hahaha, hoe goedhartig kan je zijn? :')
    En ik heb ooit een rat overreden met mijn fiets. En dan heb ik gekeken hoe die doodging.
    Dat was echt erg :O


    Where there is a sea there are pirates...

    PinkyPromise schreef:
    (: ja, ik ben meestal te lui om het zwembad helemaal schoon te maken dus zodra het meeste eruit is ga ik lekker zwemmen met de wespen en spinnen die er nog in liggen, vreselijk! xD

    IEUW! :O
    Dat meen je niet!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    IEUW! :O
    Dat meen je niet!


    Doe je in de natuur toch ook? :'D
    Ik duik ook wel een meer in hoor, alleen ga ik dan snel spartelen zodat het niet té dicht in m'n buurt komt. :'D
    Al moet het dan ook niet té overdreven zijn.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.