• Getver!
    Ik heb in de tuin een ingebouwde zwembad. En ehm sinds de winter hebben we we niks aan gedaan dus er zit allemaal troep in, en vieze beestjes enz. Mijn moeder wou dus het zwembad leeg maken en schoonmaken. En terwijl ze dat water er uit liet lopen keek ik even in het water. En ik stootte perongeluk tegen het trapje aan. Springt er opeens een vieze kikker zo BLOEP, het water in o.o Toen heb ik die kikker gevangen met zo'n netje. Maar toen sprong ie weer terug het water in, en toen heb ik hem maar gelaten want vond het zielig. En als het water er helemaal uit is, gooi ik de kikker wel in de sloot naast ons huis zodat we het zwembad schoon kunnen maken x)

    Ghehe, ook eens zoiets gehad?:Y)

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 14:11 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Doe je in de natuur toch ook? :'D
    Ik duik ook wel een meer in hoor, alleen ga ik dan snel spartelen zodat het niet té dicht in m'n buurt komt. :'D
    Al moet het dan ook niet té overdreven zijn.

    In de natuur wel, natuurlijk.
    Maar in een zwembad dat je gewoon kan schoonmaken? Waar je keuzes kunt maken, moet je wel de juiste maken. x)


    Where there is a sea there are pirates...

    In onze vijver zwemmen kikkers, en als het warm is kan je ze niet meer tellen ik denk dat het er zeker 10 zijn en de kikkervisjes vangen we elk jaar maar dit jaar zijn ze allemaal gestorven door de warmte xD

    In de vijver achter mijn huis zit een vijver waar ook veel kikkers inzitten. Ik hoor ze vaak kwaken in de avond (cat)


    -

    Euhm, wij hebben ooit een platte kikker onder onze bloempot gevonden? We begrijpen nog steeds niet hoe dat beest daar kwam...?


    Olive

    Als het arme kikkertje maar niet mee opgezogen wordt... Kikkers zijn lieeef! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Authors schreef:
    Euhm, wij hebben ooit een platte kikker onder onze bloempot gevonden? We begrijpen nog steeds niet hoe dat beest daar kwam...?

    Geniaal, haha. x)


    Where there is a sea there are pirates...