• Ariane heeft een bloedhekel aan het 'icoon' Justin Bieber. Maar wanneer haar vader, die weduwnaar is, ene Pattie ontmoet en aankondigd dat zij en haar zoon Justin bij hen gaan intrekken, had ze nooit verwacht dat ze met Justin Bieber een kamer zou moeten gaan delen
    'Hell No..'

    ©bubbless & xjustAgirlx


    So crazy is this thing we call love

    Ik weet niet of je HP leest:
    Result of breaking all the rules - HP
    Ik lees helaas geen JB, maar het ziet er goed uit als ik er een snelle blik op werp. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Op 't eerste zicht ziet je story er wel leuk uit. ;) Maar ik lees ook geen JB verhalen.

    Mijn verhalen:
    Love me, boy
    Het is jouw leven, niet de mijne [drama, misdaad]

    Hopelijk vind je het wat? Ik heb nog niet echt veel abo's dus. ): En die heb ik nodig om verder te schrijven. <3


    Ik wil een tuin vol egels

    Het ziet er cool uit, ik hou wel van het idee dat je iemand eerst afstotelijk maakt voor je hoofdpersoon, dat versterkt de uiteindelijk ontstane band alleen maar (-: Ook origineel, trouwens. In al die andere stories vallen de meiden als een blok voor Justin. Dit verhaal lijkt me subtieler en daardoor veel aantrekkelijker (-:
    Misschien houd je wel van actie/ridder/jager/liefde (verderop in het verhaal) verhalen? Nog praktisch niemand leest deze story, maar misschien iets voor jou.... Ik heb nog maar een abbo so maybe you can give it a try?
    Hier is ie: http://www.quizlet.nl/stories/47150/maanhert/


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.