• Zoals vele van jullie weten is Gaby geband. Ze vroeg aan mij of ik hem wilde over nemen.



    BAM kies hier je datum.

    Puntjes:
    -Datum/tijd zijn allemaal nog niet bekend, het moet namelijk op die dag wel lekker zonnig (en warm) weer zijn en dat kunnen we nu nog niet ruiken.
    -Vragen/suggesties/opmerkingen/whatever; Kunnen allemaal in dit topic.
    -Gaby had als strand Scheveningenstrand in gedachten, met de Pier en de lekkere Churros. (aangezien Gaby daar wél bekend is)
    -Naamsverandering graag doorgeven.
    -Geef a.u.b. zo snel mogelijk, wanneer je het weet, de data dat je op vakantie bent door, dan kunnen we gaan puzzelen enzo.
    -Meld je a.u.b. gewoon aan in het topic, dus niet via pb/gb.



    Verplichte bagage:
    -Bikini/badpak/zwembroek(/boerkini(cat)) -> Het makkelijkste is om die al onder je kleding aan te hebben.
    -Onderbroek -> Je gaat waarschijnlijk niet met een natte reet terug naar huis.
    -1 á 2 handdoeken -> 2 Is het beste, eentje om op te liggen en eentje om je af te drogen.
    -Makkelijke kleding -> Dus geen pumps of een skinny aantrekken.
    -Eten -> Het is geen all inclusive fun outing.
    -Misschien muziek -> Ik denk dat je niet de hele dag gaat zwemmen.
    -OV chipkaart -> Anders kom je nergens.
    -(Teen)slippers -> Ik denk dat we nog wel iets van beachvolleybal ofzo gaan doen en je moet je wel kunnen verplaatsen over het strand.
    -ZONNEBRANDCRÈME


    De weg:
    Aangezien Den Haag centraal helemaal verbouwd is, hier een nieuwe uitleg: Het verzamelpunt is bovenaan de trap die naar de wc leidt. Dus niet naar beneden maar gewoon erbij. Als je dit niet kunt vinden, kun je me het nummer van Gaby vragen, je belt haar dan als je aangekomen bent en zij haalt je op vanaf waar je bent. 't Is ook maar een mens, ze bijt niet. (cat)


    Wanneer is het?
    Datum kan pas een week van tevoren bekend gemaakt worden, het weer in Nederland en vooral aan zee blijft natuurlijk onvoorspelbaar.


    Mensen die willen:
    - De Gaby -> 15 juli t/m 22 juli
    -Rebellaaa
    -Washington
    -Tricia
    -HAMTARO
    -Yousef -misschien-
    -Circles -> 26 juli t/m 18 augustus
    -''DÉ Rose''
    -Bieberiffic -misschien-
    -Courtesan
    -Reticent
    -FACEPLANT
    -Amerricka
    -oldDiary -misschien-
    -Krullieees -misschien-
    -Mayci
    -Leprechaun -misschien- -> 4 juli t/m 10 juli + 1 augustus t/m 7 augustus
    -Heavily -misschien-
    -eikeldopje
    -Junns
    -twiddict -misschien-
    -Penelope -misschien-
    -Hiphopqueen -> 7 juli t/m 22 juli
    -Highmore
    -Maaskantje
    -Cannibal
    -Crusher -misschien-
    -RINGDINGDONG
    -ILoveNynk -> 19 augustus
    -StillFly
    -Lanvin -misschien-
    -Voiceless -misschien-
    -Wicky
    -Assassin -misschien-
    -yvetteBam
    -DEREK -misschien-
    -Arrow -> 9 juli t/m 18 juli + 25 juli t/m ?
    -WhatTheFuck -misschien-
    -GayGenootjes -misschien-
    -Lycoan
    -Rickjuh + Aanhang -misschien-
    -Zacksass -> 31 juli t/m 4 september
    -Sorenos -misschien-
    -Quirinius -misschien-
    -Carcass + vriendin -misschien-
    -RainForest -> 15 juni t/m 22 juni
    -Nevada -misschien- -> 18 t/m 28 augustus
    -xSindyx
    -Deem
    -Sleutelbloem -> 30 april t/m 8 mei
    -stillbored
    -Guitarros
    -Shuffle -misschien-
    -Tranquillity
    -Archimedes
    -Voiceless
    -SING
    -justjeff8d


    Het vetgedrukte zijn de data dat mensen niet kunnen. (Door bijvoorbeeld vakantie of bepaalde activiteiten, verjaardagen, etc.)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 13:41 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Komt er nog een datum? ik heb echt meer dingen te doen dan wachten op een datum -.- je zei 8 mei dat de poll kwam het is nu 20 mei. Sorry maar ik wil die datum wel snel weten.


    Some angels have no wings.

    hiphopqueen= Louisaaa


    Some angels have no wings.

    ik kan misschien het is nogal heel erg ver weg denk ik xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Louisaaa schreef:
    Komt er nog een datum? ik heb echt meer dingen te doen dan wachten op een datum -.- je zei 8 mei dat de poll kwam het is nu 20 mei. Sorry maar ik wil die datum wel snel weten.

    De poll komt dit weekend.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 15:56 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    -

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 15:56 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geen hoofdletters hé schat ;3


    SLOAN.

    Stiekem ga ik hier plat :'D

    Alexis schreef:
    Geen hoofdletters hé schat ;3


    Sorry, maar ik word gek van mensen die zeuren om de datum.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Puta schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik word gek van mensen die zeuren om de datum.


    WAT IS DE DATUM HE HE GVD
    JK JK JK
    grapske schat<3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Puta schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik word gek van mensen die zeuren om de datum.


    En ik word er gek van dat er nooit een datum gekozen kan worden, dat zou vorig weekend komen!

    Dus alsjeblieft, maak nou even kort een poll, dat kost je hooguit op zijn langst maar 10 minuutjes ofzo.


    Ligt and Darkness are both very different..

    DUDES, even allemaal kalm?
    Sarita, jij moet begrijpen, die mensen wachten al ontieglijk lang op een datum, omdat Gaby ze ook al een hele tijd heeft laten wachten, en de zomervakantie is al héél dicht bij, en hoe langer je wacht, des te minder mensen kunnen. Daarbij, als het je niet lukt, omdat je het te druk hebt, vraag het iemand anders om het te doen. In het vorige topic zijn vrijwilligers voor medeorganiseerders gevraagt, die zijn er nog altijd om je te helpen, en anders vraag je nieuwe. Zowiezo is het een kleine moeite om even op 'ontwerp poll' te klikken, en even een paar zaterdagen en zondagen er op te zetten. Nog geen eens 10 minuten. En jíj wou deze meeting overnemen, dus moet je ook instaan voor de gevolgen!

    Maar, mensen, jullie moeten niet zo zeuren over die datum. Ik weet dat jullie het ook willen weten, en dat het frustrerend is, dat steeds meer dagen in jullie agenda vol worden gepropt. Maar daar heeft Sarita niks mee te maken? Als jullie persé naar zo'n meeting willen wachten jullie maar, en als jullie niet kunnen wachten, maak lekker je eigen meeting in Den Haag, als er op de meeting net zo geklaagt wordt als in dit topic. Dan wordt het echt niet leuk, hoor! Dus zeg op zijn minstens normaal tegen Sarita dat je de datum wilt, en dat Sarita die al gegeven zou moeten hebben.
    Weet je, ik vind het niet eens zo gek, dat ze de datum niet heeft gegeven! Als ik al dat gekut van jullie over die datum had aan moeten horen, zou ik ook denken: 'Bekijk het lekker!'

    EstrellaVida schreef:
    DUDES, even allemaal kalm?
    Sarita, jij moet begrijpen, die mensen wachten al ontieglijk lang op een datum, omdat Gaby ze ook al een hele tijd heeft laten wachten, en de zomervakantie is al héél dicht bij, en hoe langer je wacht, des te minder mensen kunnen. Daarbij, als het je niet lukt, omdat je het te druk hebt, vraag het iemand anders om het te doen. In het vorige topic zijn vrijwilligers voor medeorganiseerders gevraagt, die zijn er nog altijd om je te helpen, en anders vraag je nieuwe. Zowiezo is het een kleine moeite om even op 'ontwerp poll' te klikken, en even een paar zaterdagen en zondagen er op te zetten. Nog geen eens 10 minuten. En jíj wou deze meeting overnemen, dus moet je ook instaan voor de gevolgen!

    Maar, mensen, jullie moeten niet zo zeuren over die datum. Ik weet dat jullie het ook willen weten, en dat het frustrerend is, dat steeds meer dagen in jullie agenda vol worden gepropt. Maar daar heeft Sarita niks mee te maken? Als jullie persé naar zo'n meeting willen wachten jullie maar, en als jullie niet kunnen wachten, maak lekker je eigen meeting in Den Haag, als er op de meeting net zo geklaagt wordt als in dit topic. Dan wordt het echt niet leuk, hoor! Dus zeg op zijn minstens normaal tegen Sarita dat je de datum wilt, en dat Sarita die al gegeven zou moeten hebben.
    Weet je, ik vind het niet eens zo gek, dat ze de datum niet heeft gegeven! Als ik al dat gekut van jullie over die datum had aan moeten horen, zou ik ook denken: 'Bekijk het lekker!'


    Heel lief van je dat je het opneemt voor je vriendin ^^ En dat is heel goed. Maar in mijn geval heb ik al een paar keer op een aardige manier gevraagd wanneer de datum kwam, eerst was het: oeps vergeten, nou ok, maakt niks uit, kan gebeuren ^^. En nu zou het in deze weekend gekomen zijn. Maar ik zie nog steeds niks. En ik weet wel dat het gigantisch zeikerig over komt, maar dit lijkt me een hele leuke meeting, en waarschijnlijk wordt het ook een hele grote =3 Maar dan zou ik wel graag plannen wat betreft geld. Want ik kan bijv. alleen daarnaartoe als ik kan logeren. En dat moet ik dus goed plannen. En ja zo komt alles samen. En ik weet niet hoe het bij anderen zit, maar die krijgen het ook wat drukker.

    Dus ik ben niet boos ofzo op Sarita, maar het zou gewoon heel fijn zijn als de datum kwam, want daarna moet toch nog de datum gekozen worden, en zijn we weer een tijdje verder. Dus ja... even zo doorgaan en dan weten we het pas een weekje van te voren... snap je?


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    Heel lief van je dat je het opneemt voor je vriendin ^^ En dat is heel goed. Maar in mijn geval heb ik al een paar keer op een aardige manier gevraagd wanneer de datum kwam, eerst was het: oeps vergeten, nou ok, maakt niks uit, kan gebeuren ^^. En nu zou het in deze weekend gekomen zijn. Maar ik zie nog steeds niks. En ik weet wel dat het gigantisch zeikerig over komt, maar dit lijkt me een hele leuke meeting, en waarschijnlijk wordt het ook een hele grote =3 Maar dan zou ik wel graag plannen wat betreft geld. Want ik kan bijv. alleen daarnaartoe als ik kan logeren. En dat moet ik dus goed plannen. En ja zo komt alles samen. En ik weet niet hoe het bij anderen zit, maar die krijgen het ook wat drukker.

    Dus ik ben niet boos ofzo op Sarita, maar het zou gewoon heel fijn zijn als de datum kwam, want daarna moet toch nog de datum gekozen worden, en zijn we weer een tijdje verder. Dus ja... even zo doorgaan en dan weten we het pas een weekje van te voren... snap je?

    Muh, al zou het Christ zijn, dan nog zou ik hetzelfde zeggen.
    Ik vind gewoon dat zowel jullie als Sarita veel te veel zeiken.
    Maar Sander, omdat jij vanalles moet regelen, moet Sarita maar al het gezeik in ontvangst nemen, doen alsof het niks is en gewoon haar schema overhoop gooien om die Poll tussen alle dingen door te moeten maken.
    Zeg wat je wilt, maar daar komt het wel op neer. (':
    Als jij bezwaar hebt op haar manier van doen, moet jij je eigen meeting organiseren.

    Maar, aan de andere kant, het duurt maar 5 minuutjes om die poll te maken. En 2 seconden om desnoods aan iemand anders te vragen die poll te maken.

    Ik kies geen kant, want ik vind dat jullie je allemaal aanstellen. PUNT.
    Het is dat ik geen mod ben anders kwamen jullie voorlopig het forum neit meer op :'D

    Ik denk alleen dat ik niet veel tijd meer overhoud om naar die meeting te komen omdat ik nu al vet veel in heb moeten plannen zoals therapiesessies en werken.


    SLOAN.

    Kijk, in mijn ogen is het zo we wachten lang en iedereen heb een leven. iedereen maar als iemand steeds zegt: De poll komt dit weekend en het is er nog niet dan word ik wel pissig. Aangezien het elke keer zo is. En zoals het er uit ziet kan je het beter in juni doen.

    15 juni niet examen uitslag.


    Some angels have no wings.