• Zoals vele van jullie weten is Gaby geband. Ze vroeg aan mij of ik hem wilde over nemen.



    BAM kies hier je datum.

    Puntjes:
    -Datum/tijd zijn allemaal nog niet bekend, het moet namelijk op die dag wel lekker zonnig (en warm) weer zijn en dat kunnen we nu nog niet ruiken.
    -Vragen/suggesties/opmerkingen/whatever; Kunnen allemaal in dit topic.
    -Gaby had als strand Scheveningenstrand in gedachten, met de Pier en de lekkere Churros. (aangezien Gaby daar wél bekend is)
    -Naamsverandering graag doorgeven.
    -Geef a.u.b. zo snel mogelijk, wanneer je het weet, de data dat je op vakantie bent door, dan kunnen we gaan puzzelen enzo.
    -Meld je a.u.b. gewoon aan in het topic, dus niet via pb/gb.



    Verplichte bagage:
    -Bikini/badpak/zwembroek(/boerkini(cat)) -> Het makkelijkste is om die al onder je kleding aan te hebben.
    -Onderbroek -> Je gaat waarschijnlijk niet met een natte reet terug naar huis.
    -1 á 2 handdoeken -> 2 Is het beste, eentje om op te liggen en eentje om je af te drogen.
    -Makkelijke kleding -> Dus geen pumps of een skinny aantrekken.
    -Eten -> Het is geen all inclusive fun outing.
    -Misschien muziek -> Ik denk dat je niet de hele dag gaat zwemmen.
    -OV chipkaart -> Anders kom je nergens.
    -(Teen)slippers -> Ik denk dat we nog wel iets van beachvolleybal ofzo gaan doen en je moet je wel kunnen verplaatsen over het strand.
    -ZONNEBRANDCRÈME


    De weg:
    Aangezien Den Haag centraal helemaal verbouwd is, hier een nieuwe uitleg: Het verzamelpunt is bovenaan de trap die naar de wc leidt. Dus niet naar beneden maar gewoon erbij. Als je dit niet kunt vinden, kun je me het nummer van Gaby vragen, je belt haar dan als je aangekomen bent en zij haalt je op vanaf waar je bent. 't Is ook maar een mens, ze bijt niet. (cat)


    Wanneer is het?
    Datum kan pas een week van tevoren bekend gemaakt worden, het weer in Nederland en vooral aan zee blijft natuurlijk onvoorspelbaar.


    Mensen die willen:
    - De Gaby -> 15 juli t/m 22 juli
    -Rebellaaa
    -Washington
    -Tricia
    -HAMTARO
    -Yousef -misschien-
    -Circles -> 26 juli t/m 18 augustus
    -''DÉ Rose''
    -Bieberiffic -misschien-
    -Courtesan
    -Reticent
    -FACEPLANT
    -Amerricka
    -oldDiary -misschien-
    -Krullieees -misschien-
    -Mayci
    -Leprechaun -misschien- -> 4 juli t/m 10 juli + 1 augustus t/m 7 augustus
    -Heavily -misschien-
    -eikeldopje
    -Junns
    -twiddict -misschien-
    -Penelope -misschien-
    -Hiphopqueen -> 7 juli t/m 22 juli
    -Highmore
    -Maaskantje
    -Cannibal
    -Crusher -misschien-
    -RINGDINGDONG
    -ILoveNynk -> 19 augustus
    -StillFly
    -Lanvin -misschien-
    -Voiceless -misschien-
    -Wicky
    -Assassin -misschien-
    -yvetteBam
    -DEREK -misschien-
    -Arrow -> 9 juli t/m 18 juli + 25 juli t/m ?
    -WhatTheFuck -misschien-
    -GayGenootjes -misschien-
    -Lycoan
    -Rickjuh + Aanhang -misschien-
    -Zacksass -> 31 juli t/m 4 september
    -Sorenos -misschien-
    -Quirinius -misschien-
    -Carcass + vriendin -misschien-
    -RainForest -> 15 juni t/m 22 juni
    -Nevada -misschien- -> 18 t/m 28 augustus
    -xSindyx
    -Deem
    -Sleutelbloem -> 30 april t/m 8 mei
    -stillbored
    -Guitarros
    -Shuffle -misschien-
    -Tranquillity
    -Archimedes
    -Voiceless
    -SING
    -justjeff8d


    Het vetgedrukte zijn de data dat mensen niet kunnen. (Door bijvoorbeeld vakantie of bepaalde activiteiten, verjaardagen, etc.)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 13:41 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Louisaaa schreef:
    Kijk, in mijn ogen is het zo we wachten lang en iedereen heb een leven. iedereen maar als iemand steeds zegt: De poll komt dit weekend en het is er nog niet dan word ik wel pissig. Aangezien het elke keer zo is. En zoals het er uit ziet kan je het beter in juni doen.

    15 juni niet examen uitslag.

    Daar heb je ook absoluut gelijk in, ik zou nu ook het liefste die poll willen zien. Maar als jullie commetaar hebben op Sarita's organisatie, hadden jullie die meeting maar van Gaby over moeten nemen, of maak je zelf een meeting.
    Als iedereeen om de 2 tellen naa rmij toe zou komen met: 'Wanneer komt die poll', zou ik de poll juist níét maken, vanwegen al dat gezeur. Gaby heeft jullie immers ook al lang laten wachten en eerlijk gezegt het Sarita een stuk moeilijker gemaakt.

    En dan wil ik nog een mooi ding zeggen.
    Van uitstel komt afstel


    SLOAN.

    Het gaat er gewoon dat ze dingen die ze zegt waar moet maken. En ik snap dat iedereen zeurt iedereen heeft ook een eigen agenda.
    En zei neemt de leiding dan moet ze het ook doen en niet iedereen laten wachten want dat kan gewoon niet. Zij kiest er zelf voor, en het is dan haar verantwoordelijkheid.

    En zoals ik zeg juni is een goede oplossing.


    Some angels have no wings.

    Poll
    Sarit, ik weet dat je dit niet awesome gaat vinden. Maar dan zijn we allemaal van dat gezeik af. Ik heb de Poll op jouw account neer gezet zodat je er nog mee kunt doen want je er mee wilt doen, desnoods verwijderen als je het er neit mee eens bent. Ik heb de datums die Gaby niet kan weg gehaalt, omdat zij ofcourse wel moet komen.

    Kuzzies Sevda

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 16:00 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zijn we allemaal tevreden nu?

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Muh, al zou het Christ zijn, dan nog zou ik hetzelfde zeggen.
    Ik vind gewoon dat zowel jullie als Sarita veel te veel zeiken.
    Maar Sander, omdat jij vanalles moet regelen, moet Sarita maar al het gezeik in ontvangst nemen, doen alsof het niks is en gewoon haar schema overhoop gooien om die Poll tussen alle dingen door te moeten maken.
    Zeg wat je wilt, maar daar komt het wel op neer. (':
    Als jij bezwaar hebt op haar manier van doen, moet jij je eigen meeting organiseren.

    Maar, aan de andere kant, het duurt maar 5 minuutjes om die poll te maken. En 2 seconden om desnoods aan iemand anders te vragen die poll te maken.

    Ik kies geen kant, want ik vind dat jullie je allemaal aanstellen. PUNT.
    Het is dat ik geen mod ben anders kwamen jullie voorlopig het forum neit meer op :'D


    Sorry maar je maakt nu het probleem groter dan het is, ik heb maar 1 klein berichtje gestuurd. Kijk ik weet niet hoe druk Sarita heeft, maar zoals je al zegt, het kost maar 5 minuutjes, en ik ben niet de enigste die er op wacht, maar meer. En Come on, als ik echt wil zeiken doe ik dat wel anders.

    En ik heb mijn eigen meeting al geregeld >.>


    Ligt and Darkness are both very different..

    EstrellaVida schreef:
    Zijn we allemaal tevreden nu?


    hehe, finally _O_


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    Sorry maar je maakt nu het probleem groter dan het is, ik heb maar 1 klein berichtje gestuurd. Kijk ik weet niet hoe druk Sarita heeft, maar zoals je al zegt, het kost maar 5 minuutjes, en ik ben niet de enigste die er op wacht, maar meer. En Come on, als ik echt wil zeiken doe ik dat wel anders.

    En ik heb mijn eigen meeting al geregeld >.>

    Neeeeeeeeuh, jouw mug van dat die poll er nog niet was, heb je niet beschouwd als een olifant hea? (krul)

    Nu nog afwachten wat Sarita's reactie op mijn actie is... ;x

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Neeeeeeeeuh, jouw mug van dat die poll er nog niet was, heb je niet beschouwd als een olifant hea? (krul)

    Nu nog afwachten wat Sarita's reactie op mijn actie is... ;x


    geef schuld maar aan mij dan. :)

    (en het was echt niet de bedoeling om er zoveel ophef over te maken, maar ik was gewoon een beetje geïrriteerd)

    en nu kan ik eindelijk plannen (dance)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik zal het probleem even heel rustig uitleggen:
    Ik wil die poll wel maken maar ik weet niet wanneer ik op vakantie ben. En ik wil natuurlijk wel een meeting regelen waar ik zozo naar toe kan het liefste ook nog Nikki want dan hebben mijn ouders er meer vertrouwen in.
    Daarnaast zit ik met school heel krap en als ik niet beter mijn best doe blijf ik zitten. Dus ik kom letterlijk tijd te kort. Als ik dan eens op Quizlet zit, dan zit ik op mijn bb en daarop duurt een poll maken heel erg lang.
    Vandaar dat het zo lang duurt.
    Haat mails mogen altijd naar: SaritaSchneider@hotmail.nl


    "Ignite, my love. Ignite."

    Puta zei op 23 mei 2011 - 16:59:

    Ik zal het probleem even heel rustig uitleggen:
    Ik wil die poll wel maken maar ik weet niet wanneer ik op vakantie ben. En ik wil natuurlijk wel een meeting regelen waar ik zozo naar toe kan het liefste ook nog Nikki want dan hebben mijn ouders er meer vertrouwen in.
    Daarnaast zit ik met school heel krap en als ik niet beter mijn best doe blijf ik zitten. Dus ik kom letterlijk tijd te kort. Als ik dan eens op Quizlet zit, dan zit ik op mijn bb en daarop duurt een poll maken heel erg lang.
    Vandaar dat het zo lang duurt.
    Haat mails mogen altijd naar: SaritaSchneider@hotmail.nl .



    Ik ga geen haat mails sturen, daar vind ik me zelf te goed voor.en dat je tijddruk heb kan je zeggen er zijn altijd mensen die je willen helpen.
    Maar je moet het ook vragen.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    (...)

    Ik ga geen haat mails sturen, daar vind ik me zelf te goed voor.en dat je tijddruk heb kan je zeggen er zijn altijd mensen die je willen helpen.
    Maar je moet het ook vragen.


    Stiekem was dat van die haat mails een grapje.
    En ik snap dat je de datums wilt weten, maar die poll komt echt. Maar eerst mijn vakantie datums bekijken. Want ik ga ook nog 3 weken op vakantie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Puta zei op 23 mei 2011 - 17:15:


    Stiekem was dat van die haat mails een grapje.
    En ik snap dat je de datums wilt weten, maar die poll komt echt. Maar eerst mijn vakantie datums bekijken. Want ik ga ook nog 3 weken op vakantie. .



    Oke, en voor de laatste keer hiphopqueen = Louisaaa XD Maar als het kan de datum goed van te voren graag misschien kan ik dan vrij vragen als het moet.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    (...)

    Oke, en voor de laatste keer hiphopqueen = Louisaaa XD Maar als het kan de datum goed van te voren graag misschien kan ik dan vrij vragen als het moet.


    Ja dat is waar. ik zal vanavond of morgen wel eens vragen wanneer ik op vakantie ga. Dan vraag ik ook precies wanneer Nikki niet kan want die moet mee anders mag ik niet. Dan komt vandaag, morgen of over morgen de poll.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Louisaaa schreef:
    (...)

    Oke, en voor de laatste keer hiphopqueen = Louisaaa XD Maar als het kan de datum goed van te voren graag misschien kan ik dan vrij vragen als het moet.


    Als je nou eens leest ze schreef al eerder "Naamswijzigingen ga ik niet veranderen want dat is te veel werk." en dan zeiken dat zij niet leest -.- Dude.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 17:22 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain