• Hai...
    Mijn god ik heb dringend hulp nodig. Ik hou nog steeds van mijn ex, maar ik begin ook verliefd te worden op mijn beste vriend/bandmaatje. Probleem: mijn ex zijn ouders zitten in Servië (hij is maandag,na 1 week ginds, teruggekomen om te komen werken) en hij zei dus dat hij vanavond een feestje gaf en vroeg of ik kwam. Dus ik dacht, jups, ik ga nog een lekker feesten. Kom ik daar aan, staat de tafel gedekt, had hij mijn lievelingseten klaargemaakt, er stonden kaarsjes. alles was perfect romantisch. Hij heeft me gevraagd of ik terug een relatie met hem wou beginnen. Na heeeeel lang twijfelen, veel huilen,... Heb ik 'Nee' geantwoord. Ik kan niet alles wat we hebben meegemaakt nog eens doorstaan,, dat overleef ik niet. Maar ik voel me zo dom nu!! Ik heb hem gekwetst en mezelf. Wat moet ik nu doen?!?!
    Please, iemand help me??

    Xx
    Weet ge wat e!! Aan alle vuile sletjes die hier komen kakken over hoeveel topics al heb gemaakt en over alles anders behalve wat ik vraag: FUCK OFF!! Als het u nie interesseert of het irriteert u, lees het dan nier en reageer dan nie!!!

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 19:12 ]

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik snap het wel want eerst was je nog dolveliefd op een of andere gast waarmee je naar de bios was geweest en daarvoor heb je nog een relatie kapot gemaakt met iemand die al verloofd was en een kind heeft.
    Jij kan beter gewoon even geen vriendje hebben en lekker single zijn. Denk je niet dat dat veel beter is voor jou? Je krijgt er elke keer zoveel problemen mee, is dat het wel waard?

    Dolverliefd nu ook weer niet. En IK heb die relatie niet kapot gemaakt, moest je het nog niet weten,, mijn BF heeft een tijdje mijn account gebruikt... Not my fault dan e... En ik zeg niet dat ik een relatie MOET/wil hebben. Ik vertel alleen wat me is overkomen en dat het nog steeds pijn doet om hem te kwetsen... Mag ik dat soms niet vertellen?? Ik hbe ocharme 1 echte relatie gehad dus kan je niet zeggen dat ik elke keer problemen heb ermee e??? Want blijkbaar lees e de topics niet tegoei,, ze gaan allemaal over 1 dezelfde jongen en dan nog over de bios-jongen, that's it!!

    Reloaded schreef:
    Sowieso niets meer mee beginnen als ze je gekwetst hebben. Ze zeggen wel dat ze kunnen veranderen, maar dat kunnen ze niet. En het vertrouwen is toch al weg. (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Dolverliefd nu ook weer niet. En IK heb die relatie niet kapot gemaakt, moest je het nog niet weten,, mijn BF heeft een tijdje mijn account gebruikt... Not my fault dan e... En ik zeg niet dat ik een relatie MOET/wil hebben. Ik vertel alleen wat me is overkomen en dat het nog steeds pijn doet om hem te kwetsen... Mag ik dat soms niet vertellen?? Ik hbe ocharme 1 echte relatie gehad dus kan je niet zeggen dat ik elke keer problemen heb ermee e??? Want blijkbaar lees e de topics niet tegoei,, ze gaan allemaal over 1 dezelfde jongen en dan nog over de bios-jongen, that's it!!

    Dan heb je je antwoord in wezen al. Je hebt nu misschien al een flinke klap te verduren gehad, I can promise dat die nog erger wordt als je teruggaat naar die jongen. Dan kan die hetzelfde geintje weer flikken. Mening van een objectief persoon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lieutenant schreef:
    zucht.. waarom moet er toch altijd zoveel drama zijn als jij een topic opent? -_-' Je kan toch serieus zelf wel bedenken dat je niet alles kan krijgen..

    amen_O_


    I solemny swear i am up to no good

    Dude?
    Dit is topic nummer 9832965192635.
    Eerst dat je zo nodig het bed in duikt met een of andere jongen met een gizin. Daarna "stalkt" je ex je, waardoor je je haren hebt geverft en zogenaamd "onherkenbaar" bent geworden. Nu ben je weer verliefd op je ex.
    Mens, óf je kletst uit je nek,
    óf je denkt nooit na bij wat je doet?!

    Ik denk dat je even een maandje een stapje naast de KusKuswereld moet zetten en even lekker met je Vriendinnen gaan shoppen ofzo.
    Die maken je altijd vrolijk.


    Firm believer of all that is magic

    EstrellaVida schreef:
    Dude?
    Dit is topic nummer 9832965192635.
    Eerst dat je zo nodig het bed in duikt met een of andere jongen met een gezin. Daarna "stalkt" je ex je, waardoor je je haren hebt geverft en zogenaamd "onherkenbaar" bent geworden. Nu ben je weer verliefd op je ex.
    Mens, óf je kletst uit je nek,
    óf je denkt nooit na bij wat je doet?!


    *kuch* Aandacht te kort dat is het probleem* kuch*

    OT : Ik geloof helemaal niks van je verhaaltjes (:

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 18:48 ]


    I solemny swear i am up to no good

    SuperJuniorM schreef:
    (...)

    *kuch* Aandacht te kort dat is het probleem* kuch*

    OT : Ik geloof helemaal niks van je verhaaltjes (:

    Zou goed kunnen D:

    EstrellaVida schreef:
    Dude?
    Dit is topic nummer 9832965192635.
    Eerst dat je zo nodig het bed in duikt met een of andere jongen met een gizin. Daarna "stalkt" je ex je, waardoor je je haren hebt geverft en zogenaamd "onherkenbaar" bent geworden. Nu ben je weer verliefd op je ex.
    Mens, óf je kletst uit je nek,
    óf je denkt nooit na bij wat je doet?!

    zoals ik al zei: IK ben niet in bed gedoken met die gast!! Mijn vriendin gebruikte mijn account en ZIJ heeft met die gast geslapen... Wat denkt ge wel nie da ik ben?? Wie slaapt er nu met een gast met een gezin... O.o Dus fuck off bitch!!

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    zoals ik al zei: IK ben niet in bed gedoken met die gast!! Mijn vriendin gebruikte mijn account en ZIJ heeft met die gast geslapen... Wat denkt ge wel nie da ik ben?? Wie slaapt er nu met een gast met een gezin... O.o Dus fuck off bitch!!


    Chillax.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    zoals ik al zei: IK ben niet in bed gedoken met die gast!! Mijn vriendin gebruikte mijn account en ZIJ heeft met die gast geslapen... Wat denkt ge wel nie da ik ben?? Wie slaapt er nu met een gast met een gezin... O.o Dus fuck off bitch!!

    Ja, nou gezellige vriendin, jou reputatie hier voor zover je er hier een had een beetje gaan verkloten.
    En een vriendin hoor je niet te beledigen, "wie denk je wle niet dat ik ben".

    Ik geloof niks meer van al die dingen die jij nog uitkraamt, en ik weet dat er genoeg anderen zijn die er net zo over denken :'D

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ja, nou gezellige vriendin, jou reputatie hier voor zover je er hier een had een beetje gaan verkloten.
    En een vriendin hoor je niet te beledigen, "wie denk je wle niet dat ik ben".

    Ik geloof niks meer van al die dingen die jij nog uitkraamt, en ik weet dat er genoeg anderen zijn die er net zo over denken :'D

    Ik scheld dat kind uit zoveel ze wilt, ze heeft een gezin uit elkaar getrokken O.o En even serieus: wat gij denkt kan mij geen reet schelen!!

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Ik scheld dat kind uit zoveel ze wilt, ze heeft een gezin uit elkaar getrokken O.o En even serieus: wat gij denkt kan mij geen reet schelen!!

    Eén ding snap ik dan niet: Als je dr een vreselijk mens vind, waarom noem je haar dan een "vriendin"?

    En als het je geen reet kan schelen wat ik denk, waarom reageer je dan zo boos en aggresief op mij? Het maakt toch neit uit wat ik denk? :'D

    Please, stop met ruzieën. Het enige wat ze vraagt is of ze juist gehandeld heeft naar haar ex.
    Daar hoeft geen hele discussie over te komen want ze heeft het recht zo'n topic als dit te openen ookal zijn het er duizenden.


    OT: Sorry, maar ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik kan me wel indenken hoe je je voelt etc. Maar helpen kan ik je niet. Sorry.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Volgens mij kan je beter gewoon even single blijven en alles eens goed over denken, voor je een beslissing neemt.