• Hai...
    Mijn god ik heb dringend hulp nodig. Ik hou nog steeds van mijn ex, maar ik begin ook verliefd te worden op mijn beste vriend/bandmaatje. Probleem: mijn ex zijn ouders zitten in Servië (hij is maandag,na 1 week ginds, teruggekomen om te komen werken) en hij zei dus dat hij vanavond een feestje gaf en vroeg of ik kwam. Dus ik dacht, jups, ik ga nog een lekker feesten. Kom ik daar aan, staat de tafel gedekt, had hij mijn lievelingseten klaargemaakt, er stonden kaarsjes. alles was perfect romantisch. Hij heeft me gevraagd of ik terug een relatie met hem wou beginnen. Na heeeeel lang twijfelen, veel huilen,... Heb ik 'Nee' geantwoord. Ik kan niet alles wat we hebben meegemaakt nog eens doorstaan,, dat overleef ik niet. Maar ik voel me zo dom nu!! Ik heb hem gekwetst en mezelf. Wat moet ik nu doen?!?!
    Please, iemand help me??

    Xx
    Weet ge wat e!! Aan alle vuile sletjes die hier komen kakken over hoeveel topics al heb gemaakt en over alles anders behalve wat ik vraag: FUCK OFF!! Als het u nie interesseert of het irriteert u, lees het dan nier en reageer dan nie!!!

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 19:12 ]

    En trouwens, eventjes er overal tussen.

    Laat haar toch gewoon? Ze vraagt gewoon hulp en ik vind dat je haar dan niet scheef moet bekijken omdat ze daarvoor al zoveel heeft gevraagd en een 'drama' maakt. Is liefde niet altijd een beetje drama geweest?

    OT: Veel succes trouwens, maak de keuze waar jij je het gelukkigst bij voelt.

    Diffuse schreef:
    En trouwens, eventjes er overal tussen.

    Laat haar toch gewoon? Ze vraagt gewoon hulp en ik vind dat je haar dan niet scheef moet bekijken omdat ze daarvoor al zoveel heeft gevraagd en een 'drama' maakt. Is liefde niet altijd een beetje drama geweest?

    OT: Veel succes trouwens, maak de keuze waar jij je het gelukkigst bij voelt.

    Dank je,, En ik meen het sorry aan de mensen die het vervelend vinden, maar mijn leven is nu eenmaal nooit simpel geweest... Kan ik niets aan doen... Ik kies gewoon altijd de foute jongens, das wel mijn fout, mja...

    Stertke(flower)


    What is youre favo scary movie?