• Hooray, ik mag weer beginnen met een schrijfwedstrijd ^_^

    Hallo 3AM,
    Je mag beginnen met je schrijfwedstrijd. Je hebt één week om het topic te openen en mij de link te sturen.
    groetjes Amused


    Wat is de bedoeling?
    De bedoeling is dat je iedere 10 dagen een opdracht schrijft. Ik heb dan 4 dagen om na te kijken. Zo is er ongeveer iedere 2 weken een nieuwe ronde. Er zijn 25 deelnemers, per ronde wordt bekeken hoeveel mensen er afvallen. Ik weet dat er maar 23 mensen op de lijst staan ivm uitschrijvingen, maar er kan helaas niemand meer meedoen. De wedstrijd is namelijk al begonnen.

    Uitstel e.d.
    Als je het bijvoorbeeld even druk hebt met school (de examens komen eraan, ik weet), dan kan je om uitstel vragen bij mij via pb. Graag alleen uitstel met een goede reden, niet omdat je vergeten bent te schrijven of geen inspiratie hebt!! Ik ga echt streng zijn. Lever je niets in en heb je geen uitstel, dan lig je uit de wedstrijd.

    Wat krijgt de winnaar?
    - Een verhaal naar keuze in de spotlight
    - Een maand reclame op mijn profiel
    - Een blij gevoel, dat is ook wat waard ;)

    Enkele tips:
    - Wees vooral creatief. Laat je eigen gedachtengang in je verhaal zien.
    - Laat een spellingscontrole door je verhaal gaan voor je het inlevert.
    - Let op in welke tijd en persoonsvorm je schrijft.

    Waar let ik op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Persoonsvorm

    Deelnemers: (wie het eerst komt, wie het eerst maalt)
    1. Jonsu \ 1 - 8,6 \ 2 - 8,2 \ Opdracht 3
    2. Saepe \ 1 - 7,3 \ 2 - 7,6
    3. Prime \ 1 - 8,6 \ 2 - 8,2
    4. Starwind \ 1 - 8,4 \ 2 - 6,7
    5. koitje \ 1 - 7,4 \ 2 - 6,8
    6. Fledgling \ 1 - 6,7 \ 2 - 7,5
    7. Eurydice \ 1 - 6,9 \ 2 - 8,1

    Juryleden:
    1. Me, myself and I.

    Opdracht 3
    Opdracht 3 is: Pick a song!
    Oftewel, je kiest een liedje en maakt daarom heen een verhaal. Enkele regels:
    - Het moet een Nederlandstalig of Engelstalig lied zijn
    - Het moet dus tekst bevatten
    - Je bent verplicht om minstens 2 regels van de tekst in je verhaal te gebruiken
    - Je mag schrijven in het Nederlands of Engels
    - Je post een youtube link naar het liedje bij je verhaal

    Dan over het verhaal:
    - Minimaal 900 woorden
    - Inleverdatum: Maandag 4 juli, 23.00 uur

    Succes!

    Als je je usename verandert, graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 10:36 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Opdracht 3. The world of angels
    Ik vond dit lastig. Niet alleen omdat we er de tekst in moesten verwerken, maar ook omdat ik half in slaap viel tijdens het schrijven. -.- I hate testweeks.
    Maar hier is het dan! Ook een nummer van Within Temptation. (kon het niet laten, ze maken gewoon geweldige muziek) Vrij onbekend aangezien het een bonustrack is die alleen in Japan te koop is: I don't wanna van hun laatste album The Unforgiving.
    En nu ga ik slapen. xD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    http://www.quizlet.nl/chapters/503020/solo-machine/
    Hier is die dan :D
    Alleen nog even vertalen straks en dan ben ik honderd procent klaar met dit verhaal :D

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 16:58 ]

    Bijna klaar o.o Bijna.. klaar.. -drops down dead-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    With some great difficulties, I present to you: You should've been leading me.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 18:27 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik weet niet wanneer we de nieuwe opdracht krijgen en alles (al ik überhaupt door ga..), maar ik wilde alvast even zeggen dat ik vanaf de dertigste in Italië ben, maar ook daarvoor om de zoveel tijd een paar dagen even weg ben. (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Ik weet niet wanneer we de nieuwe opdracht krijgen en alles (al ik überhaupt door ga..), maar ik wilde alvast even zeggen dat ik vanaf de dertigste in Italië ben, maar ook daarvoor om de zoveel tijd een paar dagen even weg ben. (:

    Dat is goed dat je het zegt!
    Zouden jullie allemaal even door willen geven (als je op vakantie gaat) van wanneer tot wanneer je weg bent? Dan kan ik daar rekening mee houden met de inleverdatum van de volgende opdracht (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben van 12 tot 28 augustus weg, maar heb waarschijnlijk internet waar ik heen ga.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    @ Ilse ik ben steeds maar een paar dagen weg, dus dat moet niet zo'n superprobleem zijn denk ik.

    - 29,30 & 31 Juli ben ik in Germany zonder internet.
    - 4 t/m 8 Augustus castlefest, maar daar kan ik gewoon in het hotel op internet/computer. Dus dat boeit niet.
    - 18 t/m 23 Augustus zit ik in Zwitserland zonder computer en internet.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben van 8 tot 15 augustus weg & van 17 tot 20 augustus. (:


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Arrows = Fledgling (:


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    ik ben vanaf 31 juli weg tot iets van 13 augustus. De preciese data stuur ik morgen wel ff. Maar ga sowieso 31 juli weg... ;)

    Wanneer ga je beoordelen en wanneer krijgen we ongeveer de nieuwe opdracht? -als ik doorga natuurlijk- Dat moet ik even weten in verband met technische planning ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Aangezien iedereen vermeld waar hij/zij heengaat, meld ik hierbij dat ik in Amerika ben en aan het eind vd maand weer thuis kom:) Het kan voorkomen dat ik soms wat later reageer aangezien we nu dingen gaan doen oa bushgarden (morgen en nog een keer) en hp ( bios en universal) :D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Stiekem vraag ik me ook een beetje af wanneer de uitslag komt, de deadline was al bijna twee weken geleden.
    Kan je zeggen wanneer hij ongeveer komt? Dan kan ik daar rekening mee houden.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik ben echt helemaal hyper nu. De Engelse versie van mijn verhaal is al 73 keer gelezen, in een dag tijd. Ook door de zanger van A Friend In London. Hij zei dit erover:' wow. I actually Got chilis when i read through it all and u finish with a quote from my song. I like it. Thx for that experience'
    Hier wordt ik dus nogal blij van :D