• Hooray, ik mag weer beginnen met een schrijfwedstrijd ^_^

    Hallo 3AM,
    Je mag beginnen met je schrijfwedstrijd. Je hebt één week om het topic te openen en mij de link te sturen.
    groetjes Amused


    Wat is de bedoeling?
    De bedoeling is dat je iedere 10 dagen een opdracht schrijft. Ik heb dan 4 dagen om na te kijken. Zo is er ongeveer iedere 2 weken een nieuwe ronde. Er zijn 25 deelnemers, per ronde wordt bekeken hoeveel mensen er afvallen. Ik weet dat er maar 23 mensen op de lijst staan ivm uitschrijvingen, maar er kan helaas niemand meer meedoen. De wedstrijd is namelijk al begonnen.

    Uitstel e.d.
    Als je het bijvoorbeeld even druk hebt met school (de examens komen eraan, ik weet), dan kan je om uitstel vragen bij mij via pb. Graag alleen uitstel met een goede reden, niet omdat je vergeten bent te schrijven of geen inspiratie hebt!! Ik ga echt streng zijn. Lever je niets in en heb je geen uitstel, dan lig je uit de wedstrijd.

    Wat krijgt de winnaar?
    - Een verhaal naar keuze in de spotlight
    - Een maand reclame op mijn profiel
    - Een blij gevoel, dat is ook wat waard ;)

    Enkele tips:
    - Wees vooral creatief. Laat je eigen gedachtengang in je verhaal zien.
    - Laat een spellingscontrole door je verhaal gaan voor je het inlevert.
    - Let op in welke tijd en persoonsvorm je schrijft.

    Waar let ik op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Persoonsvorm

    Deelnemers: (wie het eerst komt, wie het eerst maalt)
    1. Jonsu \ 1 - 8,6 \ 2 - 8,2 \ Opdracht 3
    2. Saepe \ 1 - 7,3 \ 2 - 7,6
    3. Prime \ 1 - 8,6 \ 2 - 8,2
    4. Starwind \ 1 - 8,4 \ 2 - 6,7
    5. koitje \ 1 - 7,4 \ 2 - 6,8
    6. Fledgling \ 1 - 6,7 \ 2 - 7,5
    7. Eurydice \ 1 - 6,9 \ 2 - 8,1

    Juryleden:
    1. Me, myself and I.

    Opdracht 3
    Opdracht 3 is: Pick a song!
    Oftewel, je kiest een liedje en maakt daarom heen een verhaal. Enkele regels:
    - Het moet een Nederlandstalig of Engelstalig lied zijn
    - Het moet dus tekst bevatten
    - Je bent verplicht om minstens 2 regels van de tekst in je verhaal te gebruiken
    - Je mag schrijven in het Nederlands of Engels
    - Je post een youtube link naar het liedje bij je verhaal

    Dan over het verhaal:
    - Minimaal 900 woorden
    - Inleverdatum: Maandag 4 juli, 23.00 uur

    Succes!

    Als je je usename verandert, graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 10:36 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    koitje schreef:
    Ik ben echt helemaal hyper nu. De Engelse versie van mijn verhaal is al 73 keer gelezen, in een dag tijd. Ook door de zanger van A Friend In London. Hij zei dit erover:' wow. I actually Got chilis when i read through it all and u finish with a quote from my song. I like it. Thx for that experience'
    Hier wordt ik dus nogal blij van :D
    Wat super vet!
    Oh, echt heel stoer dat de zanger dat erover zegt :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ja vind ik ook. En dat hij de moeite neemt om te lezen... :D

    En dat hij de moeite neemt om er op te reageren :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ja dat ook haha. Hij is heeell lief <3 Voor zover ik kan beoordelen natuurlijk :P

    koitje schreef:
    Ik ben echt helemaal hyper nu. De Engelse versie van mijn verhaal is al 73 keer gelezen, in een dag tijd. Ook door de zanger van A Friend In London. Hij zei dit erover:' wow. I actually Got chilis when i read through it all and u finish with a quote from my song. I like it. Thx for that experience'
    Hier wordt ik dus nogal blij van :D

    Wauw, dat is echt heel gaaf. Idd aardig van hem dat hij het leest en reageert (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Zoals jullie misschien gezien hebben in de beginpost, heb ik nu 1 verhaal beoordeeld. En ik moet jullie helaas teleurstellen, maar het gaat nog wel een tijdje duren op deze manier. Alleen heeft het deze keer een andere reden.
    Ik zit thuis op dit moment even in een kutsituatie (waar ik verder niet over uit wil wijden). Maar dat kost veel van mijn energie, dus ik heb op dit moment voor weinig dingen motivatie. Ik zal proberen om jullie er zo min mogelijk onder te laten lijden, maar ik heb het echt even heel moeilijk op dit moment. Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik snap het hoor. En ik wacht wel. Neem de tijd er maar voor :)

    Nee, tuurlijk moet je daar gewoon de tijd voor nemen. Thuissituatie gaat altijd voor ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Natuurlijk hebben we daar begrip voor (:
    Sterkte<3


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Euhm, ik wou even mededelen dat ik komende maandag voor 3 weken op vakantie ga zonder internetverbinding. (A)
    Ik hoop dat dat geen problemen oplevert. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Prime -> Ecanus


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vertrek morgenochtend naar Italië, voor twee weken.
    De dertiende ben ik terug, dan kan ik even checken of er een nieuwe opdracht of iets is. De volgende dag ga ik namelijk al weer weg, voor een week. Dus als er een nieuwe opdracht komt, inleverdatum graag na de 21ste (:
    Tot over een paar weekjes(:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Na bijna een maand niks aan de schrijfwedstrijd te hebben gedaan, wil ik jullie laten weten dat ik de ingeleverde opdrachten deze week ga beoordelen. Ik ga zelf donderdag 18 augustus weg en kom maandag 22 augustus terug. De uitslag en de nieuwe opdracht komt hoogstwaarschijnlijk op dinsdag 23 augustus.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Daar ben ik blij om ^^ Gaat alles thuis ook weer een beetje?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Daar ben ik blij om ^^ Gaat alles thuis ook weer een beetje?

    Het is redelijk tot rust gekomen, maar leuk is anders.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg