• Zomerland ft Ibrahim Afellay
    Evermore is helderziend en helderhorend, ze kan bij éen aanraking van iemand de hele geschiedenis zien. Via via komt ze in contact met Ibrahim Afellay. Ze mag hem niet, maar hij haar juist wel. Hij is tot over zijn oren op haar verliefd. Wanneer Ibrahim met zijn stuntelige gedrag een ongelukje veroorzaakt en iets heeft goed te maken nodigt hij haar uit om een tochtje te maken op een speedboot. Omdat ze geen keuze heeft stemt ze in, ze hebben het weer niet gecheckt en wisten niet dat er storm zou komen, zodoende verdwalen ze op zee. Met veel geluk raken zo op een eiland, het lijkt onbewoond en ze brengen daar hun dagen door tot ze weer verder kunnen. Ze noemen het Zomerland, omdat het er altijd boven de 30 graden is en het altijd dag is. Maar in Zomerland gebeuren er vreemde dingen..


    Nodig;
    - bff Ever: AntiStar
    - WAGs van spelers, mag elke speler zijn:
    Cristiano Ronaldo : AntiStar.
    Aaron Ramsey : Ramsey.
    Jesus Navas : Africa.
    David Villa : Spanjaard.
    Fernando Torres : Sanz.
    Cesc Fàbregas : Nicklas.
    Jack Wilshere : Biancaatju
    Lionel Messi : AntiStar.
    Gregory van der Wiel : choicedown

    Invullen;
    Rol;
    Naam [+achternaam];
    Geslacht;
    Leeftijd;
    Nationaliteit;
    Karakter;
    Uiterlijk [foto/link, beschrijving hoeft niet];
    Extra;

    ~het hoeft helemaal niet zo uitgebreid.

    Het verhaal

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 13:37 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vul morgen David in, hehehe


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik wil Aaron of Jack, kan dat?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ramsey schreef:
    Ik wil Aaron of Jack, kan dat?

    Sure (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Rol; WAG van Jesus Navas
    Naam; Daly Yala Guinnee
    Geslacht; vrouw
    Leeftijd; 19
    Nationaliteit; Afrikaans
    Karakter; Lief, impulsief, flirtend, enthousiast, verleidelijk
    Uiterlijk;

    (Chanel Iman)
    Extra; Daly zet zich veel in voor de arme mensen in Kenia waar zij vandaan komt.


    You don't know what you got until is gone

    Rol; Vriendin Aaron
    Naam [+achternaam]; Sophia Johnson.
    Geslacht; Vrouw
    Leeftijd; 18
    Nationaliteit; Australisch
    Karakter; Sophia is een lief meisje. Ze staat altijd voor haar vrienden en familie klaar. Als ze boos wordt, kun je beter rennen, want dan maakt ze je helemaal kapot. Sophia is verder erg liefhebbend, trouw en spontaan. Soms is ze grappig, maar dat komt vooral door haar klunzigheid.
    Uiterlijk [foto/link, beschrijving hoeft niet];


    Extra; Sophia en Aaron zijn pas een paar maandjes samen maar wonen toch samen. Omdat Sophia helemaal geemigreerd is vanuit Australië en in een hotel zat. Aaron vond daarom dat ze bij hem moest wonen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 19:47 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rol; WAG Cristiano Ronaldo ( Eventueel ook Bff ever!)
    Naam; Djélén Agnasie Loineri
    Geslacht; Vrouw
    Leeftijd; 20, geboren 25 december.
    Nationaliteit; Nederlands
    Karakter; Djélén is een vrolijk meisje en is meestal hyper meisje. Ze is een aardig type en kan het met iedereen van Real Madrid goed vinden,tevens ook met andere ploegen al heeft Cristiano niet graag dat andere spelers rond haar zitten.In tegenstelling tot Djélén,ze is een sociaal meisje en leerd graag nieuwe mensen kennen. Ze is een grapjas,ze vertelt graag grappige dingen en vind het leuk om grapjes uit te halen met de spelers. Ze is een behulpzaam type en help altijd als iemand van de spelers of iemand anders haar nodig heeft. Hoewel ze zelfverzekerd lijkt,is ze een onzeker type. Ze is continu bang Cristiano te verliezen en is enorm bang om dingen verkeerd te doen. Ze is een creatief type,ze heeft vaak goeie ideeën,ze is tevens een hobby ontwerpster. Ze ontwerp en maakt vaak kleren en sierraden. ZO ontwerpte een voetbalketting voor Cristiano's verjaardag. Ze is een zorgzaam type,ze is een luisterend oor. Iedereen kan bij haar zen verhaal kwijt. Ook is ze een schouder om op uit te huilen. Als ze iemand wilt troosten zingt ze meestal,ze kan prachtig zingen.
    Uiterlijk;


    Extra; Djélén had voor Cristiano een relatie van bijna een jaar met Sergio Ramos. Sergio maakte het uit omdat zen carrière voorging, Djélén vond troost bij Cristiano en zijn nu al 2 jaar een koppel.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 22:25 ]

    Rol; Vriendin David Villa
    Naam; Beaudyn Leora Exposíto Ortéga
    Geslacht; Vrouw
    Leeftijd; 27
    Nationaliteit; Spaanse
    Karakter; Ze kan enorm bitchie overkomen bij mensen die ze niet mag. Ze wilt graag overal de beste in zijn, daar heeft ze echt alles voor over. Ze kan niet tegen egoïstische mensen die denken dat ze altijd alles zijn. Ze is spontaan en kan snel vrienden worden met mensen die ze eigenlijk niet goed kent. Ze kan goed met kinderen omgaan en houdt van dieren. Verder gaat ze door het vuur voor mensen van wie ze houdt.
    Uiterlijk;


    Extra; David heeft Beaudyn ten huwelijk gevraagd na drie jaar een koppel te zijn geweest _O_

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 11:18 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rol; Vriendin Fernando Torres
    Naam [+achternaam]; Belle Julieta Gutierrez Sanchéz
    Geslacht; Vrouw
    Leeftijd; 23, geboren op 22 April 1988
    Nationaliteit; Spaanse
    Karakter; Belle is heel rustig en gevoelig, maar kan ook scherp uit de hoek komen. Ze is erg ambiteus en nieuwsgierig.
    Uiterlijk;


    Extra; Belle en Fernando hebben elkaar leren kennen op een gala. Belle was de klunzige serversteer die tegen Fernando aanbotste en zijn witte overhemd vol met rode wijn vlekken knoeide. Haar gezicht was minstens net zo rood. Fernando kon er alleen maar om lachen en was onder de indruk van haar lieve uitstraling. Hij gaf haar zijn nummer en na paar keer afspreken werden ze verliefd op elkaar. Ze zijn nu al weer 2 en een half jaar samen en praten steeds vaker over trouwen en kinderen.

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 12:37 ]


    'Memories go where we go, they're like a suitcase you never lose. -'

    Oh wacht, ik ga even een andere foto doen, want ik zag net dat Elena hem ook al had maar dan in het rollen topic van Lien, en anders lijk ik ook zo'n na-aper. (:


    'Memories go where we go, they're like a suitcase you never lose. -'

    Haha, prima. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik wist niet dat jij een rollen topic had Esther! (cat) Reserveer Cesc voor me :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sorry Lien (huil) Sure (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Rol; Vriendin Jack Wilshere
    Naam [+achternaam]; Stacey Lornack
    Geslacht; vrouw
    Leeftijd; 19
    Nationaliteit; Engels
    Karakter; Stacey is een rustig en een spontaan meisje. Ze staat altijd voor haar familie en vrienden klaar. Ze is redelijk sarcastisch. Ze werd altijd gezien als een braaf meisje op school, maar in de weekenden ging ze los. Uiterlijk;




    ik ga nu fey-psv kijken :D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    ik doe straks extra wel ;) :$


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Is goedd (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind