• Titel zegt het
    (A)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    HeroHUNTER schreef:
    Zijn mislukte leiderschap. Sorry, maar ik irriteer mij enorm aan zijn attitude en het feit dat hij het altijd het beste weet.


    Hmm ja, Ginny of Marcel mochten van mij ook wel eens een goed idee hebben ;')


    =

    bluelist schreef:
    (...)
    Oke fijn, dat spoiler had je wel wat groter mogen zetten, jezus. Bedankt he -___-

    OT: Dobby ):

    Het lijkt mij logisch dat in een topic als dit spoilers zitten. Denk eens na voor je er op klikt als je het einde niet wil weten --'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    xSnoepjex schreef:
    Dat alle leuke mensjes bleven leven, maar dan is er ook niks meer aan de film.

    De enige die van mij dood mocht gaan was Dolleman xd misschien had hij iets later moeten doodgaan, aan het einde ofzo.

    En ik zou Umbridge vaker laten voorkomen, zij is zo een cool personage. Xd


    Ja, je hebt gelijk!(cool)
    Maar in het 7ende deel komt ze best veel voor


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Devonne schreef:
    Dat Draco niet trouwt met Astoria Greengrass, maar met mij, hell yeah.


    Hé! Ik dacht dat wij een deal hadden, ik trouw met hem!
    Dat heb ik allemaal met hem geregeld hoor, dus je maakt geen kans meer:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Lionel schreef:
    Dat Lupin, Dobby en Fred niet doodgingen.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Na al die jaren mag hij toch een stylishere bril nemen, dat kleine ronde dingetje was schattig, maar na de vijfde film werd het toch tijd voor een nieuwe ...


    Has no one told you she's not breathing?

    Harold schreef:
    DAT DOBBY NIET DOODGING D:


    .


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik zou niet in de hele vriendgroep stelletjes maken.. en hoe groot is de kans dat je gaat trouwens met degene op wie je als 16 jarige verliefd werd?
    Het is niet heel logisch dat Harry en Ginny en Ron en Hermelien allemaal gaan trouwen en kinderen krijgen...


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Impure schreef:
    (...)

    Hé! Ik dacht dat wij een deal hadden, ik trouw met hem!
    Dat heb ik allemaal met hem geregeld hoor, dus je maakt geen kans meer:Y)


    Faal
    Jullie maken beiden geen kans meer omdat wij al zijn getrouwd :9~


    =

    Meer 'intieme' momenten... for crying out loud ze zitten een jaar bij elkaar op school zonder ouders en niemand heeft seks?
    De twee echte momenten die erin ziten zijn die met Harry en Cho en Harry en Ginny... Shut the front door, het is gewoon niet mogelijk!


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Dat mijn geliefde Fred bleef leven. ):


    You move me ......... Kurt

    LadyLynn schreef:
    Meer 'intieme' momenten... for crying out loud ze zitten een jaar bij elkaar op school zonder ouders en niemand heeft seks?
    De twee echte momenten die erin ziten zijn die met Harry en Cho en Harry en Ginny... Shut the front door, het is gewoon niet mogelijk!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat hij eens een keer niet zoveel zeurt over zijn ouders, na 7 boeken weten we het wel al.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind nog steeds dat Cedric Diggory had moeten blijven leven
    En ik vind ook nog steeds dat er minder tot geen Draco Malfoy moet zijn. Ik mag hem gewoon niet


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    dat er meer boeken uitkomen <3
    Dat dobby en fred bleven leven.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor