• Titel zegt het
    (A)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    @ Brainstorm : IDD.

    Fred moest blijven leven en Snape zou ik ook liever levend gezien hebben ( maar dan wist Harry misschien nooit Hoe hij echt was ).


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    haha nouja dit dacht ik dus echt!

    dat harry erachter zou komen dat snape zijn vader bleek te zijn..
    ja.. ik dacht echt toen harry in snapes herrineringen zat dat zou gebeuren.. xD (en dat terwijl ik het boek heb gelezen xd)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Fred moet blijven leven!!!


    ~Live your life!~

    In ieder geval zou ik Knijster laten dood gaan. Oke dit klinkt allemaal gemeen enzo, maar Dobby moest blijven leven! Sirius mocht er ook wel wat langer ingebleven zijn. Maar echt iets aan de personages veranderen zou ik niet doen en zeker niet aan Harry, want anders is het geen Harry Potter meer vind ik. Het wordt toch herkent door dat typische ronde schattige brilletje dusja (;


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Dat rare wezentje -dobby, right?- mocht niet doodgaan. Ik moest echt janken.


    Smile and live.

    Dat Sirius niet doodging, dat Lupos, Tops en Fred niet doodgingen... Dobby kan me niet zo heel veel schelen xD En dat Harry inderdaad niet zo'n eigendunk had en niet per se de held uit hoefde te hangen.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Geen idee. Het liefst zou ik wel een aantal mensen in leven houden, maar ja. Wat heb je aan een serie van 7 boeken waarin niemand dood gaat? Dan is de lol er toch ook af? ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Voiceless schreef:
    Dat Severus zijn haar eens gaat wassen :'D


    AHAHAHAHAHAHAH


    o

    Harry had niet steeds moeten denken dat hem allemaal om hem draait, maar om de hele wereld. En Sirius, Fred, Dobby, Lupos e.d. hadden moeten blijven leven.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik vond het gewoon echt barbaars - ik kan geen ander woord verzinnen - dat Fred Weasly dood ging. Ik bedoel, een tweelingbroer!? Perkamentus wil ik ook niet dood.. Maar dat kan denk ik niet anders want hij was ziek. Maar Lupos, Tops en Sirius moesten in leven blijven (Lupin en Tonks), ik bedoel come on - je vernielt een gezin én het valt op dat hun hele 'vriendengroepje' dood gaat. D: Ik bedoel James, Sirius, Remus en hoe heet die gast? Peter. :[ Dat is meaaan. OH, en dobby. Dobby was lief. :[ Maar ik denk dat anders de spanning er een stuk af was als niemand dood ging, want hun dood was allemaal heel onverspelbaar + dan had ik niet de hele tijd hoeven huilen ahah.

    En ik vind dat Harry niet alleen aan zichzelf denkt. Ja, misschien een beetje. Maar wat wil je, hij moet iemand vermoorden en zichzelf laten vermoorden. Hij heeft geen keus, en al zijn geliefden gaan één voor één dood. Dan vind ik niet echt dat je hem arrogant of iets moet noemen. & SNAPE. Dat vond ik echt zo zielig. :[

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 20:23 ]


    o

    Dat Draco de hoofdpersoon was, met het karakter van Harry en andersom.
    Dus eigenlijk van uiterlijk wisselen.
    We love them eye-candy.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat Seamus' en mijn kinderen naar Hogwarts konden gaan. Jammer dat het snullen zijn. :[
    Oké even serieus.
    Ik zou eigenlijk niks willen veranderen, alleen dat Snape inleven zou blijven. Waarom zeiken over Harry? Ik hou van Harry. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat Harry Draco's hand accepteerde.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oeh en dat ze de filmpjes van The Hillywood Show erin hadden verwerkt, damn dat zou leuk zijn. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Orchideous schreef:
    Dat Harry Draco's hand accepteerde.