• Ja, een aantal leden van de cast van The Hunger Games is bekend ;')

    Katniss - Jennifer Lawrence
    Peeta - Josh Hutcherson
    Gale - Liam Hemsworth
    Wonder - Jack Quaid
    Glinster - Leven Rambin
    Thresh - Dayo Okeniyi
    Rue - Amandla Stenberg
    Prim - Willow Shields
    Moeder Everdeen - Paula Malcomson
    District 3 jongen - Ian Nelson
    District 3 meisje - Kalia Prescott
    Effie - Elizabeth Banks
    District 4 jongen - Ethan Jamieson
    District 4 meisje - Tara Macken
    Vossensnuit - Jackie Emerson
    District 5 jongen - Chris Mark
    District 6 meisje - Kara Petersen
    District 6 jongen - Ashton Moio



    Dus, wat vinden jullie ervan?
    Bij een aantal personen zie ik het niet echt voor me. Ik vind Gale bijvoorbeeld erg slecht gecast. En Prim stelde ik me ook heel anders voor. Maar goed, Suzanne Collins heeft hun niks voor niks gekozen. Misschien doen ze het wel goed(krul)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 17:00 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik was het er niet helemaal mee eens, ik vind Katniss, Peeta en Gail niet goed gecast, qua uiterlijk dan.
    http://taylahbob.deviantart.com/art/Hunger-Games-Dream-Cast-154885758?offset=30 zijn naar mijn mening meer in de richting, maar zoals jij al zegt ze zijn niet voor niks gekozen.

    I(L)The Hungergames


    Life is what happens to you while your busy making other plans - John Lennon

    Qua cast had ik het zelf niet zo gekozen, maar ik ga waarschijnlijk de film toch minder vinden. Want de boeken zijn gewoon geniaal.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    De cast ziet er echt bij elkaar geraapt uit.


    Food.

    wat leuk dat iemand hier op quizlet van de honger spelen houdt !
    :D


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    xAllstar schreef:
    wat leuk dat iemand hier op quizlet van de honger spelen houdt !
    :D

    Er zijn wel meer mensen hoor --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb mijn twijfels bij Liam Hemsworth omdat zijn acteerprestaties vreselijk vind en ik Gale heel specifiek in mijn hoofd heb. Josh wil ik nog het voordeel van de twijfel geven aangezien hij een vrij goeie acteur is en ze hem duidelijk niet gekozen hebben omdat hij zo hard op Peeta gelijkt. Plus Suzanne Collins was zelf gemoeid met de casting en er niemand die de personages zo goed kent als zij, dus ik loop niet echt te panikeren.
    Het enige waar ik me zorgen rond maak is dat ze hier misschien een tweede Twilight van gaan maken. De nadruk bij de Hungergames ligt namelijk niet bij de romance. Ik hoop serieus dat ze het plot niet vergeten...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nou begin ik toch te twijfelen of ik hem wel zou gaan kijken, ik snap het niet, Jennifer Lawrence is blond, terwijl Katniss zwarte haren en grijzige ogen heeft, dan moeten ze toch echt al heel veel moeite gaan doen om haar huidskleur mooi bij de pruik te laten passen...
    De meeste acteurs hierin vallen nogal tegen vind ik, heel anders dan ik had verwacht. Maar het plot is nog altijd heel goed, het is en blijft een verhaal over een opstand, een oorlog en met zo'n goed verhaal moet de film wel goed zijn, hoop ik..


    Love? No. I prefer cats.

    ben ik nu de enige die daar bijna niemand van kent ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    PinkyPromise schreef:
    Nou begin ik toch te twijfelen of ik hem wel zou gaan kijken, ik snap het niet, Jennifer Lawrence is blond, terwijl Katniss zwarte haren en grijzige ogen heeft, dan moeten ze toch echt al heel veel moeite gaan doen om haar huidskleur mooi bij de pruik te laten passen...
    De meeste acteurs hierin vallen nogal tegen vind ik, heel anders dan ik had verwacht. Maar het plot is nog altijd heel goed, het is en blijft een verhaal over een opstand, een oorlog en met zo'n goed verhaal moet de film wel goed zijn, hoop ik..


    Ja, maar als ik zo deze foto zie kan ik me wel inbeelden dat ze Katniss gaat spelen.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik vind bijna geen één goed passen Ö
    Alleen Rue een heel klein beetje en Prim ook wel, maar de rest suckt echt heel erg ):

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 17:30 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)