• hey ja sory k ga weer een nieuwe sery make men andere zit ik goed ik heb er genoeg gemaakt om eve verder te kune dus je
    het verhaal: het gaat over een meisje karolien ze gaat same met een van haar beste vriendine helena naar een feest van th en alleen al om daar te grake gaat er veel fout gaan
    rollen:
    hoofdrol: karolien
    1 van haar beste vriende: helena
    haar beste vriendin van de kals: (kan niet mee naar da feest maar krijgt met tom (heel grate rol) bezetMoonDark
    beste vriendin op de bus: ( kan ook ni naar da feest want haat dan th nog word fan en bf tom): bezetsayXkiss
    bf bill: bezetTomIsMyAngel
    gewoon vriende (die kome th ook vaak tege)
    - (moet een beetje koppig zijn en altijd gelik wille hebbe)vrij
    -(laat zig gemakelijk doen)vrij
    -vrij
    -vrij
    liefjes andere pesonages
    - gustav (leer je kenne op het feest)vrij- georg ( leer je kenne door t lief van gustav)bezetICExSCREAM
    - max (een vriend van karolien)(grote rol) bezet PersianRose
    nog een paar trutjes die karolien+vriende dwarsbome
    -vrij(kome vaak de jonges van th tege (allemaal)
    -vrij
    -vrij
    -vrij
    andere
    - lief 1 tom blijft er in als een vriendin hoofdrol vrij

    okey laat achetr
    naam
    bijnaam
    leeftijd
    karakter
    hoby's
    houd van
    houd niet van
    alergie(moet niet)
    foto
    tekstje
    rol
    bedankt voor t leze (H)(H)


    (bij de kleine rolle moet ik alleen naam karakter leeftijd en hoby's wete verder kies je dan zelf)


    ik ga al een deel 1 make dus je kan hem is probere!!!! naam: party?? tym???


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    krijgt met Tom :D

    Ik wil het lief van Tom wel zijn!

    Naam; Lisa
    Bijnaam; trutje
    Leeftijd; 17
    karakter; Bitchie maar lief tegen vrienden!
    Hobby's; Gitaar spelen
    Houd van; Tokio hotel
    Houd niet van; Spinnen. Huppelkutjes.
    Foto; Kies je maar (:


    Toms liefje.


    Let's do this poo

    naam: Shanice
    bijnaam: Nies,Lieve Schat,Katje,

    leeftijd: 16ofzeu mag jij ook veranderen

    karakter: Lief,Spontaan,Bitchy,Kattig

    hoby's: Tekenen,Skaten,HipHOp

    houd van: Haar vrienden,TH,Tom,Tekenen,Schrijven

    houd niet van: Ruzie,Spinnen,Wespen

    alergie(moet niet): Wespen allergie ;)

    foto: http://www.freewebs.com/victoriajustice-mexico/Victoria%20Justice-25.jpg

    of deze
    http://www.heroestheseries.com/stills/janel-parrish-heroes-big.jpg

    of deze
    http://s3.amazonaws.com/coolspotters2_development/photos/3782/403547332201Emma_roberts_profile.jpg


    tekstje:
    Heey ik ben Shanice,Je kan zo als je al had gezien 16 jaar.Ik heb 2verschillende personen in mij,De eerste : Lief en spontaan.En de tweede : Bitchy en Kattig.Dat ligt aan de dag,Is het lkkr weer,dn ben ik vrolijk lief en spontaan is het een K*t weer ben ik hardstikke chagi en bitchy en kattig en dn kun je mij beter met rust laten anders krijg je zo een achterwaartsehoek.Veder kan ik best goed tekenen en schrijven hoor ik van mijn vrienden.Veder hou ik ook van Skate en Shoppen,En dat hoor weer bij die 2verschillende personen.Als ik Bitchy en Kattig ben ga ik het liefst alleen shoppen,Maar als ik vrolijk ben ga ik het liefst met vrienden in het park skate.
    Veder vind ik TH echt goed!!Ik hou van muziek en van dansen.Ik heb een tijdje aan HipHop gedaan maar toen ik bij mijn kattige en bitchy gedrag uit de groep werd gezet,ben ik maar gestopt.Maar toch wil ik weet terug maar echt heel zeker ben ik het niet.Ik ben niet vaak zeker van mezelf en daar helpt mijn andere persoontje me : Lief en spontaan,Maar vooral verlegen.Ik ben met mijn vrieden de loligste maar met nieuwe mensen praten??NO WAY!!


    Naja ik ga maar eens slapen het is bijna 12 uur en ik heb morgen afgesproken om te gaan Skate....

    Doeiii <3


    rol beste vriednin uit de klas en krijgt later met Tom.

    Ik hoop dat ik hem krijg want k heb de naam van mijn nichtje gebruikt,dus verassing hoor haar !!!\\xxxx

    haar beste vriendin van de kals: (kan niet mee naar da feest maar krijgt met tom (heel grate rol)
    naam
    Joyce
    bijnaam
    Joycevis
    leeftijd
    16
    karakter
    eigenwijs,grote mond,bitchi,lief en spontaan
    hoby's
    shoppen.partys.
    houd van
    muziek.tom.tokio hotel
    houd niet van
    spinnen.regen.
    alergie(moet niet)
    hooikoorts
    foto
    http://content9.flixster.com/photo/53/06/91/5306911_tml.jpg
    tekstje
    Héééj,mijn naam is joyce en raar of niet maar ben nog maar 16.Jha muziek is zeer belangrijk in mijn leven net zoals mijn vrienden.Een van de beste groepen zijn tokio hotel en ja zoals jullie hadden voelen aankomen waarschijnlijk,tom is gewoon een en al geil.Voor de rest,shoppen en partys..Jha net zoals iedereen het wel leuk vind,ik dus ook.Dus eigenlijk ben ik echt een nermaal meisje met een nermaal leven.Maar ik hoop tom ooit te ontmoeten,dat mijn leven niet meer zo saai is..en ik de jongen van mijn dromen heb.Maar ik ga nu,jullie zullen mij nog wel is tegen komen,dat is een belofte.En mijn beloftes,die kom ik altijd na.<3#
    rol
    Kijk van boven =]

    naam Inge

    bijnaam sexhead XD

    leeftijd 17

    karakter lief behulpzaam kan goed met iemand praten, lacht altijd

    hoby's uitgaan, winkelen, nagels,haren,makeup verzorgen bij iedereen daar ben je namelijk goed in

    houd van tom !! baby diertjes

    houd niet van spinnen !!!

    alergie(moet niet) heb je niet echt

    foto pak maar eentje van Jessica alba ofzoo xd

    tekstje mooie grote blauwe ogen, bruin haar, getint, small, ziet er goed verzorgt uit dus geen pukkel ergens XD

    rol toms lief


    ...

    nie alleen tom aub


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    WTF :O

    Lara(MoonDark)heeft mijn naam gebruikt!!

    Laartje Luf yaa(K)

    naam Romy

    bijnaam Roomijsjee

    leeftijd 18

    karakter beetje melig en maakt vaak vage opmerkingen. is wel gevoelig

    hoby's fietsen en msn

    houd van katten en broccoli (A)

    houd niet van elke dag junkfood ete xD en onweer
    alergie(moet niet) appelsap en de taal der fransen

    foto ehhm klijk een beetje op shakira :P en katerine heigl

    tekstje hooi ik ben romy heb bruine ogen en bruine krullen met agter me rechter oor een paarse pluk. verder vrij naturel en pukkies boeie me nie veel

    rol
    lieffie van gustii (H)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    naam Romy

    bijnaam Roomijsjee

    leeftijd 18

    karakter beetje melig en maakt vaak vage opmerkingen. is wel gevoelig

    hoby's fietsen en msn

    houd van katten en broccoli (A)

    houd niet van elke dag junkfood ete xD en onweer en SLETJES!!!!!!!
    alergie(moet niet) appelsap en de taal der fransen

    foto ehhm klijk een beetje op shakira :P en katerine heigl

    tekstje hooi ik ben romy heb bruine ogen en bruine krullen met agter me rechter oor een paarse pluk. verder vrij naturel en pukkies boeie me nie veel

    rol
    lieffie van gustii (H)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ICExSCREAM leuk eindelijk geen tom voor 1 keer ma je hebt de rol dusxD


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    naam: Say

    bijnaam: Eeehh.. Angel?

    leeftijd: 15 (Mag je veranderen!)

    karakter: Lief, aardig, betrouwbaar en behulpzaam voor wie dat ook voor mij is. Verder koppig, nieuwsgierig en eigenwijs! (A)

    hobby's: Gitaarspelen, tekenen, schrijven, shoppen, leuke dingen met vrienden doen

    houd van: Muziek, gitaarspelen, haar vrienden, tekenen, schrijven, kletsen

    houd niet van: School, mensen die mij niet accepteren, muggen, naaktslakken, huppeltjes

    alergie(moet niet): Nope

    foto: http://www.photopumpkin.com/wp-content/uploads/avril-lavigne-1.jpg of http://www.joanna-jojo-levesque.com/wallpapers/jojo-006.jpg of zoek zelf een leuek uit! (A)

    tekstje:
    Hey ik ben Say!
    Ik loop hier nu al 15 jaartjes rond op de aardbol (die veelst te klein voor mij is!) en doe wat ik wil. Daardoor vinden sommigen mij raar, maar daar trek ik me niks van aan! Blijf met je poten van mijn vrienden af! Ze zijn heilig! Alles voor me! Dus: Don't touch! Ik speel gitaar, schrijf songs, teken, luister muziek.. Dingen die ik graag doe. Maar ik moet weg!
    Xx Say

    rol: BF Tom of Bill


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    naam
    Rose
    bijnaam
    Danger
    leeftijd
    18?
    karakter
    Lief, Aardig, Soms Bitchy, Gek, Spontaan en Behulpzaam.
    hoby's
    Basketballen, Zingen, Dansen & Voetballen.
    houd van
    Muziek, Boys, Pizza & Friends
    houd niet van
    Player'z& Bitcha'z
    alergie(moet niet)
    Geen
    foto
    http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg
    tekstje
    Hey, Ik ben Rose. Ik ben 18 jaar en myn hobby's gaan je niks aan. Ik hou van myn vrienden en boys. Myn lievelingseten is Pizza en ik kan Bitcha'z en Player's totaal niet uit staan. Ik heb ook nog een broer, Ismaïl. Myn humeur is heel afwisselend maar normaal ben ik heel aardig en lief. That Was It!

    Bye

    XxX Rose (A)
    rol
    Maakt Niet Uit


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    IK HEB DE ROL!!!!

    (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    MENSEN REAGEER NOU! (A) Als je een kleine rol wil hoef je niet zoveel in te vullen! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    naam; Michelle

    bijnaam; Mies

    leeftijd; 17

    karakter; Lief, koppig, Eigenwijs, Schijnheilig, grappig, bitchy.

    hoby's; Shoppen met Bill, Zingen, Dansen en acteren

    houd van; Bill, Shoppen, Hello Kitty, Chocolade, ijs

    houd niet van; TH haters, Fietsen, regen, winter

    alergie(moet niet)

    foto; komt eraan!

    tekstje;

    Heey!

    Ik ben dus Michelle en ben 17 jaartjes oud! Mijn hobby is shoppen met Bill! Dat is gewoon het leukste wat er bestaat! Shoppen met Bill x'D Want hij is gewoon net zo hyper, gek en debiel als mij. Ik heb met hem de meeste lol, maar soms zijn het ook dingen wat alleen Bill en ik snappen en dan kijkt de rest ons dom aan! Uhmm.. verder weet ik eigenlijk niks te melden!

    Bubaaai Xx

    rol; BF Bill