• *trotsheid*

    inspiratiebron:


    nagetekend van dit plaatje btw (: zelf heb ik niet zoveel inspiratie

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 20:39 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wait, edit!

    Lieve Jennifer, ik vind dat je niet kan tekenen, je zou het natekenen beter achterwege laten en je zelfontplooiing stimuleren door een potlood te nemen en zelf te tekenen, dan kan je misschien meer voldoening halen uit je tekeningen en mensen gaan niet zo 'gemeen' reageren!
    Veel groetjes en knuffels,
    Murdoc.


    Oh what to do with all the trollkids

    Murdoc schreef:
    (...)
    Dus dit nagetekende werkje is mooier dan die bulldog die ik je opstuurde? Waar er maanden werk in is gekropen? sommigen onder jullie moeten werkelijk een dikkere bril aanschaffen, want die fake glasses die jullie emo kids dragen werken niet meer goed.
    En omdat de mods nu eventjes aan jullie kant staan omdat ik welgeteld 1 verkeerd woordje heb gebruikt, betekent niet dat je mij kan intimideren. in tegendeel, I like this. Het is uitdagend om opnieuw duidelijk te maken aan jullie dat natekenen zero talent vereist en daarom eigenlijk geen complimenten verdient.
    Zo, dat moest ik toch nog maar even kwijt.


    schatje ik zeg helemaal niet dat ik die bulldog mooier vind
    nu verzin je nutteloze dingen om terug te zeggen -facepalm-
    dit nagetekende werkje is niet mooier dan die bulldog
    en daar gaat het ook niet om,
    het gaat niet om mooier maar dat ik tekenen leuk vind
    begrijp nou eens dat het gewoon een hobby is x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Murdoc, je weet hoelaat het is, je staat op scherp.
    Ik vraag je nu te stoppen met reageren in dit topic. Doe je dit niet dan zullen de reactie's verwijderd worden en er strengere maatregelen genomen worden tegen jou.
    Behandel users met respect.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Murdoc schreef:
    Wait, edit!

    Lieve Jennifer, ik vind dat je niet kan tekenen, je zou het natekenen beter achterwege laten en je zelfontplooiing stimuleren door een potlood te nemen en zelf te tekenen, dan kan je misschien meer voldoening halen uit je tekeningen en mensen gaan niet zo 'gemeen' reageren!
    Veel groetjes en knuffels,
    Murdoc.


    lieve murdoc,
    ik begrijp je punt helemaal, je wilt me helpen beter te leren tekenen door me tips te geven. maar helaas ben ik het niet helemaal met je eens. in mangaboeken wordt ook gezegd dat je van natekenen veel kunt leren. Helaas heb ik ook begrepen dat jij de enige persoon bent die in dit topic gemeen reageert. Dus als je het over 'mensen' hebt, dan bedoel je waarschijnlijk alleen jezelf. En ik wil nogmaals naar boven halen dat ik teken voor de lol en niet teken om professioneel te worden
    groetjes
    jennifer


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind het anders zeer zeker niet slecht. Wel dunne armpjes, hoor. :p

    Dat een artiest wordt gewaardeerd om zijn kunsten, is natuurlijk heel vleiend voor diegene. Dat de erkenning zo groot is dat deze wordt nagedaan, lijkt me niets minder dan de grootst mogelijke vorm van lof voor zo'n tekenaar. Daarom snap ik al het gezeur ook niet, zeker op zo'n dusdanig aanvallende manier en dan ook nog eens met erg zwakke argumenten. Jammer, dit.

    En on-topic again :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Wauw, knap gedaan!
    Zou ik zelf niet zo snel kunnen ;$


    "Don't look back, you're not going that way."

    @Murdoc,
    Shut. The. Fuck. Up. And. Leave. Us. Alone.
    Ik, en ik denk nog een hele boel andere hier, heb genoeg van jou reacties, heb je dat niet door? -zucht-


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind het harstikke mooi, ik doe het je niet na. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik moet me zo hard inhouden om niets tegen die Murdoc te zeggen, maar ik zal het niet doen. C:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    wauwie!
    supermooi!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Even serieus, als ik dat zou doen, ziet het er zo nep uit. Dan krijg je van die stokkies als benen, faal. Haha. Het is gewoon goed gelukt! :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mooi ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rocket schreef:
    Mooi gedaan!


    It's going to be difficult, but not impossible.