• Ik: 'Waar ligt Thalys?'
    Mama: 'Dat is geen plaats, dat is een sneltrein!'

    Hoe moet ik dat nou weten? En toen lachtte ze me uit.
    Wie van jullie wist wel dat het een sneltrein is?


    everything, in time

    Oké, dat wist ik zelfs al toen ik 5 was. Dus heb jij de laatste tien jaar onder een steen gewoond?


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik! (nerd)


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik heb er zelfs eens ingezeten, dus ja dat wist ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Choir schreef:
    Ik (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Headlong schreef:
    Oké, dat wist ik zelfs al toen ik 5 was. Dus heb jij de laatste tien jaar onder een steen gewoond?


    Ben maar lekker trots op jezelf. Je liegt dat je barst.x] Ga je beweren dat jij al kon schrijven toen je 5 was? Want je kunt je pas dingen herinneren vanaf de tijd dat je begon met schrijven, dat is bewezen.

    Dus nee, toevallig niet. Ik reis alleen vrijwel nooit met de trein.


    everything, in time

    Ehhhh, ik wist dat niet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Ben maar lekker trots op jezelf. Je liegt dat je barst.x] Ga je beweren dat jij al kon schrijven toen je 5 was? Want je kunt je pas dingen herinneren vanaf de tijd dat je begon met schrijven, dat is bewezen.

    Dus nee, toevallig niet. Ik reis alleen vrijwel nooit met de trein.


    ik ben daar niet mee eens :$ ik groep 1 kon ik nog niet schrijven :$ maar ik weet wel dat ik toch flip de beer als enalaatste mocht :$ stond in midden van de kring met Mike naast me :$ en ik had et grijze dingetje ;D waarmee ik flip een nachtje mocht hebben ;D
    & nog wel andere dingen uit groep 1 weet ik ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    ik ben daar niet mee eens :$ ik groep 1 kon ik nog niet schrijven :$ maar ik weet wel dat ik toch flip de beer als enalaatste mocht :$ stond in midden van de kring met Mike naast me :$ en ik had et grijze dingetje ;D waarmee ik flip een nachtje mocht hebben ;D
    & nog wel andere dingen uit groep 1 weet ik ;P


    Weet je zeker dat je je dat niet inbeeld of dat iemand je dat ooit heeft verteld? Want het kan vrijwel niet. Er zijn wel een paar uitzonderingen, natuurlijk. Misschien ben jij er zo een, want anders kan dat niet.x]


    everything, in time

    Toen ik erop klikte wist ik dat het om een trein ging. (headbang)


    Let the Night embrace you

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Weet je zeker dat je je dat niet inbeeld of dat iemand je dat ooit heeft verteld? Want het kan vrijwel niet. Er zijn wel een paar uitzonderingen, natuurlijk. Misschien ben jij er zo een, want anders kan dat niet.x]

    Ik kan me ook nog dingen herinneren hoor :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hé, weer wat nieuws geleerd vandaag ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mykonos schreef:
    (...)
    Ik kan me ook nog dingen herinneren hoor :'D


    Dat kan toch écht niet, of jij moet ook al zo'n uitzondering zijn, maar dat lijkt me sterk.
    Ik dacht ook dat ik me dingen kon herinneren, maar later bleek dat mama die gewoon een keer had verteld en daar heb ik dan een "beeld" bij "bedacht".


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Weet je zeker dat je je dat niet inbeeld of dat iemand je dat ooit heeft verteld? Want het kan vrijwel niet. Er zijn wel een paar uitzonderingen, natuurlijk. Misschien ben jij er zo een, want anders kan dat niet.x]


    Ghehe ik weet et zeker ;P niemand heeft me dat ooit verteld ik weet et gwn zelf ;D
    MAar ik weet gwn enkele kleine dingetjes dus niet een heel dag ofzo ;P
    Ben dus blijkbaar zo'n uitzondering ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Dat kan toch écht niet, of jij moet ook al zo'n uitzondering zijn, maar dat lijkt me sterk.
    Ik dacht ook dat ik me dingen kon herinneren, maar later bleek dat mama die gewoon een keer had verteld en daar heb ik dan een "beeld" bij "bedacht".

    Ik weet heel zeker dat mijn moeder dat niet verteld heeft XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Weet je zeker dat je je dat niet inbeeld of dat iemand je dat ooit heeft verteld? Want het kan vrijwel niet. Er zijn wel een paar uitzonderingen, natuurlijk. Misschien ben jij er zo een, want anders kan dat niet.x]

    Ik weet ook nog dingen van groep 1 en 2,gebeurtenissen en gevoelens.
    En nee niemand heeft me dat verteld aangezien niemand dit weet. Dus dat klopt niet helemaal wat je zegt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall