• Jaja ik ben nu bijna 25 uur aan een stuk door wakker.
    Ik kon vannacht niet in slaap komen,heb van 1 tot 4 liggen woelen. Toen gaf ik het op en ben kunstgeschiedenis gaan samenvatten,je bent best helder om 4 uur 's nachts. En toen ben ik uit ellende maar om 7 uur naar beneden gegaan.

    Het leukste is nog,ik ben helemaal niet moe. Ik ben juist heel fit en helder.Ben benieuwd hoe dat vanavond gaan,ik heb uitgerekend dat ik zo'n 36/38 uur aan een stuk door wakker ben

    Om dit topic een beetje nuttig te houden, hoe was jullie nacht(rust)? Zijn er net als ik ook gekken die wel eens een nacht gewoon niet slapen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Voor het eerst in tijden heb ik een goede nachtrust gehad. :Y)


    To infinity and beyond •

    Mijn record is.. nog geen eens 24 uur weetje. Maar toen ik terug ging van Ierland naar Nederland heb ik in 1 nacht steeds 1 uur geslapen en toen wakker geweest (ivm het vliegveld, door de douane enzo).
    Ik houd van slapen, en als ik niet kan slapen word ik chagrijnig. Dus ik bespaar mezelf en anderen door gewoon te gaan slapen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn record is zo'n 35 uur en ik doe het te vaak (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jep, toen we in Londen waren met school toen was ik iets van 42 uur achter elkaar wakker, (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Vanacht ook niet geslapen maar dat was omdat ik gewoon geen zin had.
    Dus sliep ik pas om vijf over vijf.:)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik heb ook wel eens gehad dat ik gewoon niet kon slapen. De dag die daarop volgde gingen we naar A'dam en heb ik goed volgehouden, alleen in de bus terug viel ik bijna in slaap (nerd)

    Maar afgelopen nacht heb ik goed geslapen, maar wel veel en vaag gedroomd :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    soms kan ik ook niet slapen
    1 keer kwam ik uit mn bed en zette de tv aan, toen was er net een programma dat ik leuk vond, en toen het afgelopen was ging ik weer slapen
    ik weet het, ik ben vaag

    Mijn record is 40 uur. Ik ga hem binnenkort proberen te verbreken ;']


    Smile and live.

    Ik was aan de medicijnen maar nu slaap ik heel weinig


    Life's a journey, not a destination