• Ik heb tips nodig om mijn schoolreis naar Londen door te komen.
    Een paar zullen misschien al weten waarover ik het heb, maar de meesten niet. Dat kan je in mijn reacties van dit topic lezen. Het zijn vrij lange reacties, dus je ziet ze meteen staan. (:

    De reis duurt drie dagen, dus véél tips alsjeblieft!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Vergeet vooral je mp3 niet,dat deed ik naar parijs en dat was verschrikkelijk.
    Neem veel te lezen mee,of iets als een puzzel boekje. Voor in de bus/vliegtuig en als je vrije tijd heb,'s avonds.

    Verder weet ik niks voor je. Veel succes en probeer toch een beetje te genieten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oooooeh, ik ben ook naar Londen geweest op schoolreis met Susan en Emma en dat was echt SUPER!
    Aangezien onze 'leerzame' reis als een flop verliep hadden we al met al niks geleerd en hebben we er alleen maar een potje van gemaakt.
    TIP 1: De allerbelangrijkste: ETEN GENOEG VOOR DE REIS :9~
    TIP 2: Geen vriend/vriendin hebben, er lopen best knappe/stijlvolle jongens en meisjes rond
    TIP 3: Foto toestel mee, je kunt er hele leuke foto's maken (London Eye, Big Ben, Buckingham Palace)

    Nouja, en gewoon heel veel lol maken natuurlijk.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    StJimmy schreef:
    Vergeet vooral je mp3 niet,dat deed ik naar parijs en dat was verschrikkelijk.
    Neem veel te lezen mee,of iets als een puzzel boekje. Voor in de bus/vliegtuig en als je vrije tijd heb,'s avonds.

    Verder weet ik niks voor je. Veel succes en probeer toch een beetje te genieten.


    Van hieruit naar Londen kan ik die tips wel gebruiken, maar ik heb door mijn rolstoel altijd iemand nodig, dus dan gaat dat niet. En die persoon zal altijd een leerling zijn (die dus tegen z'n zin op mij moet letten) want we worden in groepjes verdeeld en de leerkrachten laten ons dus alleen in een vreemde stad met iemand in een rolstoel. Echt leuk. >.<


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Wanneer ga je?


    Life is hard and then we die

    Luxure schreef:
    Oooooeh, ik ben ook naar Londen geweest op schoolreis met Susan en Emma en dat was echt SUPER!
    Aangezien onze 'leerzame' reis als een flop verliep hadden we al met al niks geleerd en hebben we er alleen maar een potje van gemaakt.
    TIP 1: De allerbelangrijkste: ETEN GENOEG VOOR DE REIS :9~
    TIP 2: Geen vriend/vriendin hebben, er lopen best knappe/stijlvolle jongens en meisjes rond
    TIP 3: Foto toestel mee, je kunt er hele leuke foto's maken (London Eye, Big Ben, Buckingham Palace)

    Nouja, en gewoon heel veel lol maken natuurlijk.


    Volgens mij heb jij het gelinkte topic niet gelezen. :p


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    PUKKELxDING schreef:
    Wanneer ga je?


    18, 19 en 20 mei.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Van hieruit naar Londen kan ik die tips wel gebruiken, maar ik heb door mijn rolstoel altijd iemand nodig, dus dan gaat dat niet. En die persoon zal altijd een leerling zijn (die dus tegen z'n zin op mij moet letten) want we worden in groepjes verdeeld en de leerkrachten laten ons dus alleen in een vreemde stad met iemand in een rolstoel. Echt leuk. >.<

    Dat is wel kut ja.Ik weet niet wat je zou kunnen doen,behalve proberen vrienden te worden maar volgens mij gaat dat ook niet werken aan je reactie te lezen.

    Veel succes en toch veel plezier.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    mp3 of ipod
    misschien een goed boek
    telefoon niet vergeten!!

    mp3/ipod + oplader
    Mobiel + oplader
    Een goed boek
    Tijdschriften
    Fototoestel + extra batterijen

    drink bedorven melk ofzo misschien dat je dan ziek wordt en niet mee hoeft?


    (Be)lieve in (you)rself

    Nou, dat is rot voor je! (cat)
    Jammer dat je ouders het niet willen begrijpen.
    Maargoed, hier de tips:
    -Mp3/IPod
    -Fototoestel+Batterij/oplader
    -Een boek/tijdschrift (als je van lezen houdt)
    -Mobiel+oplader
    En dat was het zo een beetje! OOhh en nog iets belangrijks, ik weet niet of het overal zo is, maar in sommige plekken in Engeland hebben ze andere stopcontacten! Je kunt hierover wel iets vragen aan je docent ofzo..
    Nou veel plezier! (hoera)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 16:09 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Honor schreef:
    mp3/ipod + oplader
    Mobiel + oplader
    Een goed boek
    Tijdschriften
    Fototoestel + extra batterijen

    drink bedorven melk ofzo misschien dat je dan ziek wordt en niet mee hoeft?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.