• De stelling van vandaag luidt:
    De muziek van tegenwoordig is lang niet zo goed als vroeger

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens,de POP van tegenwoordig is lang niet zo goed als vroeger. Maar veel andere zijn nog even goed of beter.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dwaalspoor schreef:
    Oneens.
    Vroeger werd er goede en slechte muziek gemaakt. En nu wordt er goede en slechte muziek gemaakt. Maar de muziek die nu wordt gemaakt is vaak anders, dus de ene zal het vroeger beter hebben gevonden, en de ander nu.

    Vroeger hadden we Nancy Sinatra<3
    een poosje geleden Michael Jackson<3
    Nu hebben we Within Temptation<3


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Dwaalspoor schreef:
    Oneens.
    Vroeger werd er goede en slechte muziek gemaakt. En nu wordt er goede en slechte muziek gemaakt. Maar de muziek die nu wordt gemaakt is vaak anders, dus de ene zal het vroeger beter hebben gevonden, en de ander nu.


    I´m nothing special.

    Oneens


    Caution first, always.

    Oneens. De muziek van nu vind ik leuker ;D


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Eens. De muziek van tegenwoordig is autotune, en alles draait om geld. Vroeger maakte je muziek om een boodschap door te geven. Nu is de boodschap dat je slank moet zijn, veel geld moet hebben, en sexy te doen. Zo zie ik het.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Heel. Heel. Heel. Erg. Eens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eens.
    Alles is toch nep nu, dus dat is geen muziek meer. De echte legendes zijn van vroeger. Iedereen kent The Beatles en The Rolling Stones nog, maar wie kent binnen 50 jaar Tokio Hotel, Justin Bieber enzo nog?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Eens.
    Alles is toch nep nu, dus dat is geen muziek meer. De echte legendes zijn van vroeger. Iedereen kent The Beatles en The Rolling Stones nog, maar wie kent binnen 50 jaar Tokio Hotel, Justin Bieber enzo nog?


    Dat klopt inderdaad, ha ha! Daarbij komt dat veel van die echte legendes een bijzondere dood zijn gestorven, en dat veel mensen ze daardoor herinneren, en dat koppelen aan hun muziek. Justin Bieber die sterft waarschijnlijk gewoon op een bed als een 85-jarige. Niet veel bijzonders.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oneens, ligt aan de smaak


    Jump and touch the sky.

    EENS! Die muziek van tegenwoordig irriteert me mateloos


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Oneens,
    Wanneer is iets mooi? Wanneer is iets niet mooi? Wanneer vind je iets mooi? Wanneer vind je iets niet mooi?
    Juist, als iets je aanspreekt of juist helemaal niet. Gewoon een kwestie van smaak dus, en daar valt ,hoe graag je het ook wilt, niet over te twisten. Daarom denk ik dat de muziek zelf niet 'beter' of 'slechter' is dan vroeger, het is alleen anders dan vroeger.


    Verander wat je niet accepteren kan, maar accepteer wat je niet veranderen kan.

    eens en oneens
    muziek is voor iedereen verschillend.
    veel nummers van nu vind ik leuk maar ook oudere nummers van vroeger vind ik leuk.
    hangt denk ik ook vanaf welke muziek je omgeving leuk vind?


    Magic is something you make.

    Oneens.
    Er zijn natuurlijk wel artiesten die te veel autotune gebruiken, maar er zijn ook artiesten zoals Mika en Adele, die zelf zingen, en instrumenten gebruiken, geen computers. Kijk maar naar Mika - zijn muziek is puur en in ieder liedje kun je een pianomelodie ontwaren. Door alle autotune-muziek worden de goede, pure artiesten overschaduwd en dat is gewoon jammer. Maar ze zijn er wel.

    Dus, conclusie: niet alle muziek is slechter.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    oneens


    Shoganai i ne~