• De stelling van vandaag luidt:
    De muziek van tegenwoordig is lang niet zo goed als vroeger

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dwaalspoor schreef:
    Oneens.
    Vroeger werd er goede en slechte muziek gemaakt. En nu wordt er goede en slechte muziek gemaakt. Maar de muziek die nu wordt gemaakt is vaak anders, dus de ene zal het vroeger beter hebben gevonden, en de ander nu.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Muziekaal gezien waren ze vroeger echt wel beter. Nu is het vooral steeds terugkerende eenvoudige riffjes en computerbeats in popmuziek.


    Some people feel the rain, others just get wet.

    oneens !!

    Vroeger was er geen dubstep (: (A)


    I am Dave! Yognaught and I have the balls, BAZINGA

    Oneens maar de stijl muziek die nu populair is die is veel slechter dan wat vroeger populair was


    I talk about you all day but when you're here I'm speechless

    Oneens, in iedere tijd wordt verschillende muziek gemaakt, en nu worden er evengoed goede nummers gemaakt als vroeger. Maar omdat er tegenwoordig zoveel artiesten zijn en zoveel slechte nummers die toch door het grootste deel van de bevolking geluisterd worden, dat de echt goede nummers naar de achtergrond verdwijnen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oeens(A)
    Ik vind deze tijd muziek geweldig;)
    Maar ja ieder heet een smaak he


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Negative schreef:
    Eens, tegenwoordig is het bijna alleen maar auto tune. Zelfs ik zou nu goed kunnen zingen ;3


    Keep it simple.

    Oneens, vroeger waren er ook slechte liedjes. Tegenwoordig moet je echt het album van een artiest kopen om alle liedjes te luisteren. Het liedje waarvan een PV wordt gemaakt is meestal een liedje zonder betekenis, maar de liedjes op albums hebben dat meestal wel.


    Today will be Girl's Day party with you~

    InsaneGenius schreef:
    Muziekaal gezien waren ze vroeger echt wel beter. Nu is het vooral steeds terugkerende eenvoudige riffjes en computerbeats in popmuziek.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    BrightMe schreef:
    Dit is een beetje lastig..
    Ik vind dat de muziek van tegenwoordig leuker is, maar de boodschappen die tegenwoordig worden gegeven in de muziek zijn minder goed als dat van vroeger.
    Noujah, dit is tenminste mijn mening. (:


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Eens. Muziek van vroeger is meer mijn smaak :P Tegenwoordig is het zo veel van hetzelfde...


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ligt heel erg aan de muziek waar het over gaat. Sommige artiesten zijn nog steeds gewoon goed, dus ik ben het oneens.


    As travars

    Oneens, door alle nieuwe technologie kan het juist beter gemaakt worden.
    I love dubstep. :'D

    @ Martyr: Daar heb je gelijk in. Persoonlijk vind ik bands als Coldplay e.d. heel goed, maar top 40 mensen zoals Rihanna minder.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    BrightMe schreef:
    Dit is een beetje lastig..
    Ik vind dat de muziek van tegenwoordig leuker is, maar de boodschappen die tegenwoordig worden gegeven in de muziek zijn minder goed als dat van vroeger.
    Noujah, dit is tenminste mijn mening. (:


    Believe in yourself, change the world.