• De stelling van vandaag luidt:
    De muziek van tegenwoordig is lang niet zo goed als vroeger

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat ligt -bij mij- heel veel aan de genre.
    Rock/metal van nu is bijvoorbeeld nog echt geweldig (oude Rock ook), maar de "pop" van toen was wel beter.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 14:02 ]


    everything, in time

    Eens, omdat:
    Sommige artiesten vind ik echt van die publiciteitshoeren, het gaat hun alleen om het geld en de roem.
    Oneens, omdat:
    Er zijn genoeg nog-niet-zo-bekende artiesten en bands die geweldige muziek maken, die níet meegaan met de stroom van tegenwoordig! Daar houd ik van (L)


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    ik weet niet echt. Ik denk dat vroeger er gewoon meer muziek was die goed was dan nu, maar niet persé beter.
    Dus oneens


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Niet mee eens. Da hangt gewoon helemaal van smaak af.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    oneens
    dat is gewoon een kwestie van smaak, ikzelf vind de meeste oudere muziek niet echt mooi ofzow, maar andere mensen vinden het juist fantastisch.


    KATSU!

    Dwaalspoor schreef:
    Oneens.
    Vroeger werd er goede en slechte muziek gemaakt. En nu wordt er goede en slechte muziek gemaakt. Maar de muziek die nu wordt gemaakt is vaak anders, dus de ene zal het vroeger beter hebben gevonden, en de ander nu.

    Dwaalspoor schreef:
    Oneens.
    Vroeger werd er goede en slechte muziek gemaakt. En nu wordt er goede en slechte muziek gemaakt. Maar de muziek die nu wordt gemaakt is vaak anders, dus de ene zal het vroeger beter hebben gevonden, en de ander nu.


    Hier heb ik niets aan toe te voegen...


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Oneens, muziekstijlen veranderen door de verbeterde technologie. Verandering van muziek is juist goed en je kan als je wil gewoon nog naar de muziek van vroeger luisteren niemand die je zal tegenhouden.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Meningen verschillen en er bestaat geen 'goede' en ' slechte muziek


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Oneens. Wie bepaald wat goed is en wat niet (bat)


    -

    Volledig mee eens


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    Mee eens. Niks tegen Bieber, maar vergelijk hem eens met de Rolling stones. Dan weet je het wel. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    AMEN.
    ps: dat wil ook niet zeggen dat ik àlle hedendaagse muziek niet leuk vind, maar het meeste vind ik onorigineel, irritant en saai. (commercieel gezien)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 19:14 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    EENS. Alice Cooper, Slash, Ramones, Rolling Stones, Sex Pistols, Dio, Ozzy fucking Osbourne.. They don't make 'em like that anymore.

    Nu zijn de meeste bands toch alleen nog maar op geld uit en aandachtsgeil. >_<

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 19:21 ]


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Dwaalspoor schreef:
    Oneens.
    Vroeger werd er goede en slechte muziek gemaakt. En nu wordt er goede en slechte muziek gemaakt. Maar de muziek die nu wordt gemaakt is vaak anders, dus de ene zal het vroeger beter hebben gevonden, en de ander nu.


    helemaal mee eens


    "You'll stay with me?" "Until the very end."