• Ik werd vanacht wakker omdat mijn lattenbodem aan 1 kant naar beneden zakte en ik daardoor dus ook. Erg fijn. Nu mag papa mijn bed gaan maken (cat).

    Hoe staat het met jullie bedden?

    Hahaha,, sorry..nou mijn bed die is wel heel ; geluukkig...
    maar als de deken valt, val ik automaticsch ook mee..géén ídéé hoe ddat komt..??xd

    xoxo


    I will be.

    Hahah, dat had ik ook een keer, maar dat was omdat ik de hele tijd op m'n bed sprong, lol.


    -

    Mijn bed kraakt als ik weet niet wat. Ik durf me 's nachts bijna niet om te draaien.
    Wel balen van jouw bed D':


    Your call, Detective Shinypants.

    Mijn bed gaat ook steeds stuk.


    They fell in love, didn't they?

    Ik lig nu op een luchtbed in een tentje met de iPad op schoot xD


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Er is bij mij wel een keer één van die latten kapot gegaan, maar daar merkte ik bijna niets van.


    Even a white rose has a black shadow.

    ehm, gewoon een bed alleen soms staat hij te dicht tegen de muur en dan maakt hij zo'n eng geluid..

    Je vader mag je bed niet maken! Want nu heb je geen glijbaan

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 mei 2011 - 11:15 ]


    Kill them with kindness.

    Badhairday schreef:
    ehm, gewoon een bed alleen soms staat hij te dicht tegen de muur en dan maakt hij zo'n eng geluid..

    Je vader mag je bed niet maken! Want nu heb je geen glijbaan

    Haha, nou het is niet echt een glijbaan hoor, en ik heb liever een goed bed x)

    mijn bed nooit, die kraakt alleen maar (kitty)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Mijn bed is gewoon goed. c:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Haha! XD Mijn bed zijn gewoon 3 matrassen op elkaar en het ligt zo lekker ^^


    Caution first, always.

    Als ik verhuis krijg ik een oud 2 persoonsbed, die al 10 keer stuk is gegaan ofzo. Maar dat ding is zo vet, dus ik wou hem per se hebben. Dus ik ben benieuwd dan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb lang op de grond geslapen. x'D
    Ik heb nu al een paar jaar een geweldig bed waar iedereen jaloers op is omdat die zo zacht is en zo goed ligt. x) En omdat ik ouder werd mocht ik ook een tweepersoonsbed. :D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn matras is doorgezakt. Tsja, dat krijg je als je met zn vijven een half orgy gaat houden op een bed.(cat)


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Mijne was ook kapot, gelukkig is ie weer gemaakt. Als je in het midden ging zitten, ging er een helft omhoog, wou je gaan staan hoor je dat deel superhard terugklappen. Vooral s nachts schrok ik m'n eigen dood als ik naar de wc moest.(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.