• Oke oke, weten jullie waarom ik blij ben? Nou...MIJN BEUGEL GAAT ERUIT! Echt na 2,5 jaar gaat mijn slotjesbeugel eindelijk weg! En dat gaat morgen dus gebeuren! Oke, ik moest dat even zeggen anders zat ik hier alleen maar te springen (: Wie van jullie heeft een beugel? Of gaat het er ook uit binnenkort?


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    ik snap dat je blij bent!
    de beugel van mijn beste vriendin is er een paar dagen geleden ook uit gegaan en die was toen denk ik net zo blij als jij^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Even hoofdletters uit de titel gehaald (:
    +
    Ik heb een beugel, maar die mag er nog lang niet uit. D:

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 14:32 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    ik heb geen beugel, nooit gehad.
    ik zou ook blij zijn als hij eruit mocht.


    dead is easy, life's harder. ~

    Nice! Ik heb mijn beugel maar 8 maanden gehad (:

    Aah jaloers! Mijne mag er 16 mei uit (ja dan zeggen ze dat ie eruit mag, maken ze alsnog een afspraak waar ik eerst 2 maanden op moest wachten). Je hebt wel geluk gehad, dat ie er maar 2,5 jaar in zat, mijne zit er al 3 jaar in =(

    Welke beugel moet je daarna? (spalkje, nachtbeugel etc.)


    “Love is a contradiction.”

    Ik wil ook! Ik heb hem twee jaar en ik moet nog ongeveer dezelfde tijd ermee lopen. En ze vervangen om de zoveel maanden de boog voor een pijnlijker model D:


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik heb een beugel, en die mag er nog laaaaang niet uit.


    -

    Nuggets schreef:
    Aah jaloers! Mijne mag er 16 mei uit (ja dan zeggen ze dat ie eruit mag, maken ze alsnog een afspraak waar ik eerst 2 maanden op moest wachten). Je hebt wel geluk gehad, dat ie er maar 2,5 jaar in zat, mijne zit er al 3 jaar in =(

    Welke beugel moet je daarna? (spalkje, nachtbeugel etc.)


    3 jaar is best wel veel. Dan zou ik echt dood gaan (: Ik moet daarna een nachtbeugel... Echt ik ben blij als ik helemaal klaar ben


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Ik moet gaan kijken of ik en beugel krijg :'(


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn is er al een tijdje uit, maar ik heb hem maar 7 maanden gehad.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    ik ben ook volledig beugel-loos sinds kort (;
    geweldig gevoel, nu kan ik lachen zonder mijn hand voor mn mond te doen ;p


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijne gaat er ALS IK GELUK HEB volgende maand in. Die kutortho stelt het constant uit.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OMG! Jaloers. Die van mij nog laaaaaaaaaaaaang na de zomervakantie, als ik in de 1e zit dus. pfft. ik haat beugels.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Gehad.
    En wat was ik blij. Serieus, het eerste wat ik at, waren spare ribs.


    Food.

    Mijn beugel is er 20 april eruit gegaan (yeah)

    echt, het voeelt heeeeeel raar als ie er net uit is, het voelt alsof je geen tanden hebt en alleen maar je tandvlees voelt :o


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~