• Aan wat zijn jullie allergisch?, ik aan beten van insecten en die woorden dan heel groot + Van sommigen kazen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Niets


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niets, voor zover ik weet...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Calm schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook!, maar voor alle beten, ik had net 1 die was zo groot als je van je 2 handen een rond maakt., echt dude en hard dat ie was en jeuken --'

    Oke, zó groot worden die van mij nou ook weer niet x'D Mijn grootste ooit was 1 cm in doorsnee, het duurde 5 jaar voor mijn huid op die plek weer bruin werd (in de zomer) x'D.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 20:09 ]

    hooikoorts ;o


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Native schreef:
    hooikoorts ;o


    Shoganai i ne~

    Ik ben allergisch voor een of ander iets waarvan ik niet weet wat het is.. dan moet ik het aan mijn moeder gaan vragen maar ik ben te lui om naar beneden te lopen (:


    Kill them with kindness.

    Niets officieëls, maar ik kan niet zo goed tegen noten (ik krijg er jeuk van in mijn mond en mijn tong zwelt een beetje op), en voor sommige make-up-dingen (of ik heb gevoelige ogen, maar als ik bepaalde dingetjes rond mijn ogen smeer worden ze rood en pijnlijk).


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Azza schreef:
    Nergens.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Ik heb hooikoorts @_@


    I live for the applause, you will die for it.

    Soundeffect schreef:
    Voor zover ik weet ben ik nergens allergisch voor.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hooi, berken, stof en klein beetje voor hamsters (bloos)


    -

    Soundeffect schreef:
    Voor zover ik weet ben ik nergens allergisch voor.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Amoxicilline.

    Yosemite schreef:
    Amoxicilline.

    wat is dat?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    StalkingYOU schreef:
    (...)
    wat is dat?

    Haha, lemme quote: Amoxicilline is een penicillinederivaat dat als breedspectrumantibioticum veel gebruikt wordt bij velerlei infecties. Amoxicilline behoort tot de geneesmiddelen die penicilline-antibiotica worden genoemd en is actief tegen zowel grampositieve als gramnegatieve bacteriën. De werkzame stof, bèta-lactam, verhindert de celwandsynthese door de bacterie, waardoor hij zich niet kan vermenigvuldigen. Snappie?