• Aan wat zijn jullie allergisch?, ik aan beten van insecten en die woorden dan heel groot + Van sommigen kazen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Voor teletubbies ;]

    het zuur dat in ananas zit

    katten


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    SchoenVeter schreef:
    het zuur dat in ananas zit

    Raar


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Soundeffect schreef:
    Voor zover ik weet ben ik nergens allergisch voor.


    Food.

    Calm schreef:
    (...)
    Raar


    noem het maar raar
    mijn tong word helemaal dik als ik ananas eet
    behalve bij ananas uit blik, want dan is het zuur eruit

    Vroeger van melk nu niet meer (: en van insectenbeten

    gras,die pluisjes die soms in de lucht vliegen en rook (bv. uit een rookmachine)

    huppelkut-tutjes;D


    Expect the unexpected

    Ik wou dat ik allerisch was voor school

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 18:33 ]

    amoxiciline, passiefruit, kiwi (alleen de groene) verder kan ik niet tegen m&m's, skittles en smarties of dingen die daar op lijken.

    Ik wou soms dat ik allergisch was voor huiswerk, maar ik zou t toch moeten maken XD


    It's heavy but you are not the only one

    ik ben allergisch voor kiewies, muggen, chocomelk, ijkoffie, mokka en een soort antibiotica...


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Soundeffect schreef:
    Voor zover ik weet ben ik nergens allergisch voor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben niet echt allerisch.. aleen van alle stofdeeltjes gaat mijn neus verstopt ziten, en dat heb ik dus dagelijks, maar ik krijg spul ervoor :S


    What is youre favo scary movie?

    Mijn ouders zeiden altijd dat ik allergisch was voor honden en katten. :'''')
    Maar dat was een fabeltje, zodat ik geen huisdieren kreeg.
    Heel aardig, maar goed. Later koop ik een grote herdershond, chihuahua en een Perzische kat. :Y)
    Hihi


    "Well, well. Look who we've got here!"