• Aan wat zijn jullie allergisch?, ik aan beten van insecten en die woorden dan heel groot + Van sommigen kazen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    2Krull4U schreef:
    (...)
    Oke, zó groot worden die van mij nou ook weer niet x'D Mijn grootste ooit was 1 cm in doorsnee, het duurde 5 jaar voor mijn huid op die plek weer bruin werd (in de zomer) x'D.

    Bij worden ze niet wit..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Yosemite schreef:
    (...)
    Haha, lemme quote: Amoxicilline is een penicillinederivaat dat als breedspectrumantibioticum veel gebruikt wordt bij velerlei infecties. Amoxicilline behoort tot de geneesmiddelen die penicilline-antibiotica worden genoemd en is actief tegen zowel grampositieve als gramnegatieve bacteriën. De werkzame stof, bèta-lactam, verhindert de celwandsynthese door de bacterie, waardoor hij zich niet kan vermenigvuldigen. Snappie?

    Uuh snap het nog niet...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tot nu toe nog voor niets :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb hooikoorts en ik ben allergisch voor sinaasappels, mandarijnen en clementinen, of hoe die dingen heten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Yosemite schreef:
    (...)
    Haha, lemme quote: Amoxicilline is een penicillinederivaat dat als breedspectrumantibioticum veel gebruikt wordt bij velerlei infecties. Amoxicilline behoort tot de geneesmiddelen die penicilline-antibiotica worden genoemd en is actief tegen zowel grampositieve als gramnegatieve bacteriën. De werkzame stof, bèta-lactam, verhindert de celwandsynthese door de bacterie, waardoor hij zich niet kan vermenigvuldigen. Snappie?

    @.@ half...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stof, best erg, heel irritant
    honden/katten haren - geen van gelukkig
    chocola :( trek ik me niks van aan haha
    en nog heel wat dingen wat ik me niet kan herinneren


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dreft schreef:
    Melk


    -

    StalkingYOU schreef:
    (...)
    @.@ half...

    Calm schreef:
    (...)
    Uuh snap het nog niet...

    Het is een medicijn dat vaak in een antibiotica kuur word gebruikt, nu dan? Haha.

    Katten en honden. ):
    Van honden minder erg.
    Dan gaan mijn ogen beginnen jeuken, krijg ik een snotneus en voel ik me ellendig en tegen ik ga slapen heb ik ademhalingsproblemen. Da's dan met katten. Bij honden is dat véél minder erg.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Azza schreef:
    Nergens.


    Firm believer of all that is magic

    Ik ben 12 x getest of ik geen melkallergie had.


    Firm believer of all that is magic

    Vivere schreef:
    Hooikoorts -__-

    die verdomde pollen ook altijd!


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    De standaard allergie: hooikoorts. Maar gelukkig nog niet zo hard als sommige mensen die ik ken. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Rauwe groenten en fruit
    Sommige noten
    Stof
    Hooikoorts
    Jute
    Dieren met een lange vacht


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Owjaa ik ben allergisch voor school (:


    Kill them with kindness.