• Ik heb al een tijdje een vriend (5 maanden) en ken sinds een tijdje een jongen. Hij is wel aardig alleen kan hij soms ontzettend seksistisch zijn. Hij woont bij mij in de stad en ik had hem vantevoren nog nooit gezien, alleen maar gesproken op msn. Toen ik hem laatst tegenkwam op een feestje gingen we wat praten en er kwamen steeds meer drankjes. Ik was niet dronken maar ik was gewoon veel losser dan normaal. En toen zijn we naar een ruimte bij de toiletten gegaan en hebben we gezoend. Het was niet lang maar ik schaam me nu dood. Ik was volkomen erbij met mijn hoofd, denk ik, en ik wist gewoon nog wat ik deed, maar ik heb het wél gedaan. Ik voel me er ontzettend rot over. Vooral omdat mijn vriend nu op vakantie is en ik hem niet kan spreken... Als hij terug is, moet ik het hem vertellen? Het klinkt heel cliché maar hij betekent ontzettend veel voor me, en ik wil hem écht niet kwijt. Moet ik het vertellen, of kan ik het beter voor me houden?


    Rainbows on my staircase ~

    Ten eerste, wat je hebt gedaan is erg fout.(N)
    Je moet het dus echt vertellen, anders voel je je elke keer erg schuldig wanneer je bij hem bent en dan is het ook zo zielig voor hem. En vergeet niet: Je relatie kan op zo een manier niet langer doorgaan, tenzij je de waarheid vertelt. Uiteindelijk komt hij er toch achter...Je kunt zulke geheimen toch niet voor eeuwig verbergen?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Je moet het hem vertellen en zeggen dat het perongeluk ging. Als je niet eerlijk bent, zullen jullie uit elkaar groeien.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je moet het hem vertellen. Hij verdient de waarheid. Als je hem zo graag ziet dan ga je hem niet gaan voorliegen. Jij bent zo dom geweest om hem te gaan bedriegen. En het spijt me dat ik dat moet zeggen, maar als je hem verliest dan is het je eigen fout.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Je moet het hem vertellen. Hij verdient de waarheid. Als je hem zo graag ziet dan ga je hem niet gaan voorliegen. Jij bent zo dom geweest om hem te gaan bedriegen. En het spijt me dat ik dat moet zeggen, maar als je hem verliest dan is het je eigen fout.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vraag of hij mee gaat wandelen, en ga dan uiteindelijk ergens op een bankje zitten. Dan vertel je dat je die jongen hebt gekust. Je kan er natuurlijk ook van maken dat je wat teveel op had. en dat die jongen begon. Dat kan geen kwaad lijkt me : )

    14 je bent nog wel jong eh, net zoals mij maar toch gewoon vertellen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    BEL0VED schreef:
    Dom dom dom :')
    Maar eerlijk vertellen. Als je er écht spijt van hebt, zal je het niet weer doen he?
    Hij moet je wel opnieuw leren vertrouwen, maar als jullie het beide kunnen lukt het wel ^^


    None but ourselves can free our minds.

    Hoe moeilijk het is, gewoon vertellen aan je vriend.
    Zoals je het vertelt, klinkt het misschien niet alsof je dronken was, maar je was toch zeker al wel aangeschoten. Als ik aangeschoten ben, krijg ik alles nog wel mee, maar ben ik ook veel makkelijker. als ik dan zoen met een jongen, heb ik op hetzelfde moment iets van omg, wat doe ik? Maar ik doe het wel..
    Maar hoe moet je het doen? Pff, inderdaad, zorg voor een goeie sfeer. Zeg dat je hem gemist hebt, ga huilen. Okee, dat is misschien wat overdreven, maar ik zou nog wel eens kunnen janken op dat moment vanwege de spanning (A) En als je het niet durft te zeggen, laat hem dit topic lezen. Dan weet hij ook meteen dat je er heel erg mee zit, en dat je ook echt probeert om het weer uit de wereld te krijgen tussen jullie. Okee, die zin loopt niet.. En tja, nu komt het cliché weer (A) als jullie voor elkaar gemaakt zijn, dan komt het wel weer goed ;)


    No joy, no sorrow

    Kijk, het beste is om eerlijk te zijn in een relatie. En voordat ik een vriendin met een GTST leven had, zei ik ook altijd dat je het moest vertellen.

    MAAR als jij denkt hem hierdoor kwijt te raken en je van jezelf weet dit voor je te houden en nooit meer te laten gebeuren, hoef je het hem niet te vertellen. Uiteraard is de keuze aan jou, hoe jij je er het fijnste bij voelt.

    Sterkte (flower)

    And don't forget that everyone makes mistakes in their live


    bla bla bla

    Daarbij wil ik wel even zeggen dat ik het nooit voor me zou kunnen houden en ik het eerlijk zou zeggen :')


    bla bla bla

    Vertellen, is altijd de beste keuze hoe moeilijk het ook klingt. Als hij er later zelf achter komt, dan ben je hem zeker weten kwijt. Want dan zal hij je haten.
    Dus vertel het hem en dit is grotendeels onder invloed van drank gebeurt, dus de kans dat hij het accepteert is dan al hoger.

    Succes meid (flower)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Verellen, dan kan hij jou misschien nog vergeven en leefde jullie nog lang en gelukkig.(flower)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    je kan het hem beter zelf vertellen dan dat hij er achter komt

    Vertellen, als het dan ooit nog een keer uitkomt dan loopt het alleen maar slechter af.


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    hmmm...
    als je het niet vertelt is er wel gee kans dat je hem kwijtraakt...
    maar als hij het later te weten komt is er dan wel weer meer kans dat ie het uitmaakt...
    het hangt ook een beetje van de persoonlijkheid van je vriend af, denk ik.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein