• Ik heb al een tijdje een vriend (5 maanden) en ken sinds een tijdje een jongen. Hij is wel aardig alleen kan hij soms ontzettend seksistisch zijn. Hij woont bij mij in de stad en ik had hem vantevoren nog nooit gezien, alleen maar gesproken op msn. Toen ik hem laatst tegenkwam op een feestje gingen we wat praten en er kwamen steeds meer drankjes. Ik was niet dronken maar ik was gewoon veel losser dan normaal. En toen zijn we naar een ruimte bij de toiletten gegaan en hebben we gezoend. Het was niet lang maar ik schaam me nu dood. Ik was volkomen erbij met mijn hoofd, denk ik, en ik wist gewoon nog wat ik deed, maar ik heb het wél gedaan. Ik voel me er ontzettend rot over. Vooral omdat mijn vriend nu op vakantie is en ik hem niet kan spreken... Als hij terug is, moet ik het hem vertellen? Het klinkt heel cliché maar hij betekent ontzettend veel voor me, en ik wil hem écht niet kwijt. Moet ik het vertellen, of kan ik het beter voor me houden?


    Rainbows on my staircase ~

    Dajly schreef:
    Eerlijkheid telt in een relatie. Als je niet eerlijk kan zijn over dit, zal het er ook niet beter op worden. Je kan het hem het best vertellen.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John