• Ik weet dat hier veel topics over zijn,maar toen ik dit las,(iemand twitterde het op twitter) Ben ik echt m'n Respect voor Justin en Selena verloren...
    Als de link het niet doet: http://bit.ly/hWSrTF
    Het is wel Engels;x

    Oeps de titel moet Justin zijn niet Jutinx'd

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 13:34 ]


    I´m nothing special.

    Like wtf, waar houden die mensen zich mee bezig. Laat ze lekker een relatie hebben, net of hun zin hebben in een bewijsje dat ze fake zijn. -mijn mening-


    Smile and live.

    Kennybeest schreef:
    Ik vind dat ze het zelf maar moeten weten. Justin moet maar slim genoeg zijn om te weten dat, als het echt is, Selena hem toch wel laat vallen. Selena is oké, Justin is geweldig, maar samen is gewoon geen goede combinatie, vind ik. :3


    Vind ik ook maar wat ook zo is is dat the Jonas brothers eerst populair waren toen kreeg Selena met een van hun, toen Twilight kreeg ze met zo'n weerwolf gassie en nu Justin Bieber..Misschien een beetje raar?

    Ik vind het grotendeels onzin.
    Dat met die GSM op het einde is misschien nog eerder vaag, maar dat van waarom ze niet via een sms maar met Twitter tegen elkaar zeggen dat ze elkaar missen of dat van 'Het klonk zo fake hoe ze dat zei' is onzin.
    Maar of het nu fake is of niet, zo veel maakt dat ook weer niet uit ;x


    effort never betrays you

    Zo, die hebben ook geen leven om dat helemaal uit te zoeken..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    De link doet het bij mij niet.
    Maar wat maakt het ook uit? Of hun realatie nou fake is of niet, zij zijn degene die met elkaar opgescheept zitten.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Had ik als is gezien. Laat hun doen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Het klopt wel allemaal wat ze zeggen. Ik heb alles gelezen en als je alles bij elkaar opteld, hebben ze gelijk.


    To infinity and beyond •

    Tja, alleen zij zullen het echt weten. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lol, ik vind Selena sowieso al fake
    en deze relatie ook.
    het voelt gewoon niet echt aan ;s


    It's not the same without you.

    Funk schreef:
    Zo, die hebben ook geen leven om dat helemaal uit te zoeken..


    Lol, het valt gewoon allemaal zo op. ;]


    It's not the same without you.

    Wow, als je redenen gaat zoeken waarom Justin Bieber geen relatie kan hebben, ben je triest.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Christ schreef:
    Wow, als je redenen gaat zoeken waarom Justin Bieber geen relatie kan hebben, ben je triest.


    vind ik ook,maar toch kon ik het niet laten om het te plaatsen.


    I´m nothing special.

    Genius schreef:
    Ik vond ze sws al fake en omdat ik me verveeld heb ik alles gelezen :W


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Even alles doorgelezen, nu geloof ik al helemaal niet meer in hun relatie.


    Here & Now

    Ik geloofde het eerst ook, dat het fake was dan. Maar toen die foto's van Hawaii verschenen.. Nee, het is real denk ik. Ik begon er ook bij na te denken dat Justin, noch Selena hun fans zo zouden bedriegen.