• Héé
    :$Hierr KAn j j Geweldige of saaie of coole of zieluge leventje vertellen (Of een ander leven) Gwoon hoe j leven is dus.. Maarr De volgende moet zeggen of diehet een Zielug cool, (oFeen ander) Leventje vind XD:8Ja weet ick het is raarr :PNOu doe j best !.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Okéé hier zal ik dus is 1 kutdag van m"n kutleventje zetten derest vertel ik er wel onder

    Wat ik nu ga schrijven is mij vandaag [ 07/04/2008] overkomen.
    Je moet het niet lezen als je niet wil maarjah het is wat er ongeveer dagelijks met mij gebeurt en moet het nu ff kwijt....

    ik stond me me'n fiets te wachten totdat we doormochten gaan naar huis..
    opeens begon er een jongen te zeggen :
    als je op youtube emo intikt dan krijg je zo'n filmpje tezien waar een emo zichzelf 10 keer snijd met een scheermesje.
    ik ga in de tegenaanval en zeg :
    emo's snijden hun niet !
    en hij zegt terug :
    als je als emo uu niet snijd ben je geen echte emo !
    ineens beginne er andere jongens van m'n klas te zeggen tegen mij :
    wahaha !!
    je bent emo !!
    je snijd uzelf zeker 10 keer per dag !!
    vuile emo-freak !!
    een hele tijd door totdat ik thuis aankwam.
    dan stoppen ze en rijden ze zelf naar huis.

    Mensen ik ben da hier GVD stillaan beu aan het worden dat wij als emo worden becksitiseerd dat wij onszelf 'zogezegd' snijden !!
    waarom moeten mensen nu echt zo een hele tijd uu zeggen wat je doet als je emo bent ?
    da's toch mijn en die andere hun keuze !!
    da's juist hetzelfde over TH
    daar krijg ik ook dagelijks m'n portie verwijtn over
    dat zijn homo's enal toegeslingerd !
    ik vind echt dat dat GVD vlug moet gaan stoppn !
    die mensen willen ons precies depri krijgen
    alleszins die van m'n school toch....

    njah kheb hier gezet wat dus maar ochot 1 dag van m"n leven is en zo is dat dus elke dag


    Hier wat er vrijdag [18/04] is gebeurt

    Ik zit in onze klas achter Niels[een jongen van m'n klas] We hadden het in de klas over depressie enal. Ineens draait Niels zich om en zegt recht in m'n gezicht : Waha ! Jij bent depressief want je bent een emo ! Zo een hele tijd door.

    Weetje eigenlijk heb ik gewoon een zielig kut leventje. Echt zooo rot!
    Ik mag niet eens zijn wie ik zelf wil zijn...:(
    Najah ik heb dus m'n ''leven'' verteld

    ik ben geboren als Native Americaan (indiaan dus)


    ffe offtopic : ik ben 3 kwart Native Americaan,van welke stam kom jij?




    van de Navajo

    ik ben geboren als Native Americaan (indiaan dus)


    ffe offtopic : ik ben 3 kwart Native Americaan,van welke stam kom jij?




    van de Navajo


    he ik ook

    Okéé hier zal ik dus is 1 kutdag van m"n kutleventje zetten derest vertel ik er wel onder

    Wat ik nu ga schrijven is mij vandaag [ 07/04/2008] overkomen.
    Je moet het niet lezen als je niet wil maarjah het is wat er ongeveer dagelijks met mij gebeurt en moet het nu ff kwijt....

    ik stond me me'n fiets te wachten totdat we doormochten gaan naar huis..
    opeens begon er een jongen te zeggen :
    als je op youtube emo intikt dan krijg je zo'n filmpje tezien waar een emo zichzelf 10 keer snijd met een scheermesje.
    ik ga in de tegenaanval en zeg :
    emo's snijden hun niet !
    en hij zegt terug :
    als je als emo uu niet snijd ben je geen echte emo !
    ineens beginne er andere jongens van m'n klas te zeggen tegen mij :
    wahaha !!
    je bent emo !!
    je snijd uzelf zeker 10 keer per dag !!
    vuile emo-freak !!
    een hele tijd door totdat ik thuis aankwam.
    dan stoppen ze en rijden ze zelf naar huis.

    Mensen ik ben da hier GVD stillaan beu aan het worden dat wij als emo worden becksitiseerd dat wij onszelf 'zogezegd' snijden !!
    waarom moeten mensen nu echt zo een hele tijd uu zeggen wat je doet als je emo bent ?
    da's toch mijn en die andere hun keuze !!
    da's juist hetzelfde over TH
    daar krijg ik ook dagelijks m'n portie verwijtn over
    dat zijn homo's enal toegeslingerd !
    ik vind echt dat dat GVD vlug moet gaan stoppn !
    die mensen willen ons precies depri krijgen
    alleszins die van m'n school toch....

    njah kheb hier gezet wat dus maar ochot 1 dag van m"n leven is en zo is dat dus elke dag


    Hier wat er vrijdag [18/04] is gebeurt

    Ik zit in onze klas achter Niels[een jongen van m'n klas] We hadden het in de klas over depressie enal. Ineens draait Niels zich om en zegt recht in m'n gezicht : Waha ! Jij bent depressief want je bent een emo ! Zo een hele tijd door.

    Weetje eigenlijk heb ik gewoon een zielig kut leventje. Echt zooo rot!
    Ik mag niet eens zijn wie ik zelf wil zijn...:(
    Najah ik heb dus m'n ''leven'' verteld
    Misschien moet je het gewoon negeren, best wel kut ist eiglijk, wat je overkomt, je kan ook naar een vertrouwenspersoon of leerkracht stappen


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nu mijn leventje, ik verdeel het in een paar periodes.

    Basisschool: Ik had 2 beste vriendinnen, Lotte & Robyn. Maarja met z'n 3en heb je natuurlijk altijd dat er kans is dat 1tje wordt buitengesloten. Meestal was ik dat -_-' Ik werd ook vaak uitgescholden voor dik. Een keer kon ik er niet meer tegen tijdens gym toen Raymon het nog een keer tegen me zei dat ik naar de plee ben gegaan om te huilen. In groep 7 ben ik de hele tijd voor Gothic uitgescholden omdat ik Overzeas<3 en soms een zwart T-shirt droeg -.-' Kamp naar Texel was echt heel erg leuk, we hebben in totaal 88 kilometer in 5 dagen gefietst toen we daar waren:| Afscheidsmusical [Take off] was erg leuk ik had een soort van hoofdrol.

    De rest xD: Middelbare school en de rest, ik zit al ong. 3 jaar op toneel, heel erg leuk, ik ga daar vooral met Marloes om, de anderen valt wel erg mee eiglijk... Op school wordt ik uitgemaakt voor Emo omdat ik naar TH luister, ik ben er voor Heleen die wordt gepest, ik snap hoe zij zich voelt. En met Kim moet ik vaak heel erg lachen xD Mijn cijfers zijn uberslecht. En... Ben afgelopen jaar eiglijk heel erg verandert xD Ik ben wel verandert ten goede vind ik, en ik draag weer Fatal<3 broeken [moet nog een Overzeas zien te vinden -.-']

    Dat was denk ik wel mijn verhaal...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Woww.. Ik vin dhet egt heeel erg... Van j ziekte j
    ZM pogingen... Egt alles.. Gelukkig hou j van iemand!!!!!!! die zwanger is.. Maar 17?? En dan al een kind.. owkee.... XD Nou zuc6

    ik ben voor het ongeluk geboren denk ik bijna alles wat ik meemaak is kut
    Prive:
    ik ben geboren als Native Americaan (indiaan dus) in een reservaat toen ik 1 was kreeg ik K. en moest m'n rechteroog eruit, toen ik 4 was stierven me echte ouders en werd ik dus wees, en toen ik 5 was werd ik geadopteerd en naar nederland gehaald door mensen met 2 dochters van zichzelf die vent die ik opeens m'n vader moest noemen ging er vandoor toen ik 6 was nooit meer gezien of wat van gehoord, ook begon toen een veel oudere "neef" die vroeger vaak over de vloer kwam hier me te mishandelen slaan met een zweep of een riem en hij heeft ook es een brandmerk op m'n schouderblad gedrukt. verder zei die me steeds dat ik niks kon en dat ik maar waardeloos was en daar bij rukte die zowat de kleren van m'n lijf af hij zat ook steeds aan m'n *piep* en ik moest dan aan de zijne zitten dat ging door tot 10 werd toen begon ik me te beseffen dat dat niet normaal was en toen ik 11 was deed ik 'n zelfmoord poging kwam dus onder andere daardoor .
    die "neef" was inmiddels helaas geemigreerd nooit meer wat van gehoord hoop dat ie ergens in een cel zit . toen ik 13 bleek er iets mis met m'n hart dus moest ik daaraan geopereerd worden, toen ik 14 was kwam ik onder een bus terecht en daardoor raakte ik dus m'n benen kwijt toen heb ik eerst in het ziekenhuis gelegen en daarna ging ik naar zo'n revalidatie centrum daar in dat centrum heb ik weer geprobeert zelfmoord te plegen. een paar maanden daarna kwam er een meisje van ongeveer mijn leeftijd een maandje jonger in dat centrum en dat meisje is nu m'n lief en ze is nu zwanger van ons eerste kindje. na dat ik uit dat centrum kwam en dus met rolstoel de straat op moest werd ik steeds nagestaard nu nog hoor, maar nu zie ik het al niet meer. gelukkig heb ik wel een stel heel goede vrienden die me helpen en ik kan goed op schieten met m'n zusjes
    school:
    op school gaat het ook kut ik word vreselijk gepest & gediscrimineerd met m'n handicap en omdat ik een beetje een kleurtje heb het is voor hun een sport mij buiten te sluiten en anders duwen ze me wel weg gaat er iets fout dan heb ik het gedaan .
    ik haal hierdoor enorm slechte cijfers ik zit m'n moeder iedere dag te smeken of ik als- je-blieft niet hoef soms lukt dat meestal niet maar ja ben nu 17 en als het aan mij ligt ga ik nog dit jaar van school en het liefst zo vlug mogelijk ! nou dit was het wel


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    uhh,, geboren op 2e pinksterdag xD [wie saai?!]

    toen ik ong. 5 was had mijn pa een pc-verslaving en zat ik ong. 4 jaar alleen, daardoor ben ik 'emotioneel beschadigt' volgens de maatschappelijk werkster. Gisteren heb ik gehoord gekregen dat mijn ouders gaan scheiden [wie leuk?!]... dat is het samengevat.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    myn leven is normaal xd
    ik sta op om 7 uur (ook op zaterdag of zondag) geen idee waarom in het weekend,,het gebeurd gewoon
    ik kleed me aan etc.
    op school lach ik me dood als mijn vriendinnen weer een melig zijn of juist het tegenovergestelde xd
    hmmm we pesten de leraren en schelden vanaf vandaag de spanjaarden uit want they understand ons toch niet xd
    sirieus die spanjaarden yijn parasiten xd
    ik werk niet ofzo en krijg 5 euro zakgeld in de week ik ga met mij n badeendjes in bad and thats the end of my day XD


    never lose the ability to see beauty in the little things

    mijn leven is ook onderhand normaal..

    ik sta om half zeven op, in het weekend om 11 uur,
    dan naar school, lol maken met mijn vriendinnen, weer naar huis of afspreken en dan zit ik superlang op de computer en nooit aan mijn huiswerk -.-'


    Veni, Bibi, Vomui

    Mijn ouders zijn rijk & gescheiden, da eerste is wel cool =) Tot een paar maanden geleden woonde ik bij men pa, die heeft me buiten gezet omda ik zijn vriendin nie kon verdragen.. Hij gooide me eten naar me hoofd en smeet mijn spullen door het raam, en toen bracht hij me naar men ma. Ik wil hem nooit meer zien en da is nu al 4 maanden gelukt. in het begin da ik terug bij men ma woonde stond hij vaak aan de school te wachten op mij, zogezegt om het goed te maken maar ik zei dan telkens da ik nie mee wou en toen ging hij weg, da gebeurde 3 keer. Doorda ik terug bij men ma woon heb ik een heel goeie band gekregen me haar, ze moet veel werken[daarom woonde ik bij men pa] Ik ga met de trein naar school en op die trein wordt ik gestalkt door een jongen, echt waar xp die zit altijd naast mij, echt iedere dag. Omda ik da zo raar vond besloot ik om samen me Nikki, mijn vriedin vn op de trein eens in een andere wagon te gaan zitte, en plots zat die jongen daar ok! Ik vin da echt zo erg, tis wel nog ne knappe maar pff.. Ds echtom bang van te worde jong xp
    Voor de rest heb ik veel vriendinne waar ik heel veel plezier mee heb, ben ik verslaaft aan quizlet & msn en heb veel PROBLEMEN [Hummm..] me jongens xp
    Khou ontzettend veel van muziek en dansen is gewoon mijn leven.
    Ik mis mijn broer heel erg, want ik zie hem maar om de 2 weken. =(
    Tha, dr zijn nog veel dingen gebeurd mrjaa xp


    Turning up the volume

    euhm... ik heb een gelukkig, vlinderfladder, uberblij leventje... XD. Ik ben heel gelukkig enzo, beetje saai eigelijk, want meer heb ik er niej over te zeggen


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    sgool
    muziek maken en luistern
    msn en quizlet


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3