• Op school zijn we daar nu al een urenlange discussie over bezig, dus ik zou wel eens willen weten wat jullie type (jongen/meisje) is. Gewoon een foto+waarom ^^

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 13:50 ]

    Type wat?


    We accept the love we think we deserve.

    Broach schreef:
    Type wat?

    jongen/meisje waarop je zou kunnen vallen, ik heb het aangepast ^^

    Blank, lang, ouder, (gespierd), donker haar, leuk lachje, lieve uitstraling :3

    Donker/zwart haar.
    Blauwe/groene ogen.
    Romantisch/grappig.
    Lief/aardig.


    It's going to be difficult, but not impossible.


    Alleen dan wat jonger.
    Of lang golvend/krullend haar.
    Maar sowieso zwart haar,lichte ogen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 13:52 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik weet mijn type niet. Maar hij moet een aanstekelijke lach hebben en een stralende glimlach.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.


    We accept the love we think we deserve.

    Qua type? Gewoon mijn vriendje die ik nu heb. Hij is qua uiterlijk en innerlijk gewoon perfect en ja ik weet dat niemand perfect is, maar in mijn ogen is hij dat absoluut wel.


    your eyes are like stars in the night.

    Nou, mijn type is dus iemand met een beetje de stijl van gitarist Synyster Gates. (En laat ik nou net iemand op het oog hebben die op hem lijkt qua stijl en zo) Ik houd van de stoere kaaklijn, (daar val ik op), en als iemand er boven uit spring, zoals het opzetten van hoeden. (Dat heb ik ook, awesomeness. Dus lopen er twee gehoederde personen), en durr.. Hij moet er stoer uitzien, maar wel een ziel hebben. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)


    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 13:58 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Avan Jogia & Bieber?


    To infinity and beyond •

    Zoiets? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Huidskleur: getint, niet te donker niet te licht.
    Haarkleur: Het liefst bruin of zwart.
    Ogen: Maakt niet zo veel uit, maar natuurlijk het liefst lichte ogen. (:
    Lengte: moet redelijk lang zijn, maar ook weer niet 2 meter ofzo..
    Haarlengte: Het liefst geen lang haar.
    Gespierd: Ja het liefst wel, maar niet te overdreven.
    Leeftijd: Hij moet ongeveer net zo oud als ik zijn, het maximum is 2/3 jaar ouder dan ik.
    Gedrag/innerlijk: Aardig, begrijpend, meelevend, grappig, beetje stoer maar niet te veel en hij moet voor me opkomen. (:

    Zo, dat was het! :)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    jongens: gewoon zonder al die modeshit en broeken op half 7. emo jongens zijn echt sexy (cat)
    meisjes: meisjes met aparte leuke kleding, zelfverzekerd en die het niet boeit wat anderen ervan vinden. en dan hebben ze geen grote bek en zijn ze wel gewoon aardig x)

    foto's:


    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 14:13 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Insomniac schreef:




    Wow, she's hot. :9~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)