• Op school zijn we daar nu al een urenlange discussie over bezig, dus ik zou wel eens willen weten wat jullie type (jongen/meisje) is. Gewoon een foto+waarom ^^

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 13:50 ]


    Ik val op allerlei verschillende types, zolang ze er verzorgd uitzien en een lieve lach hebben (:


    Me so good.

    Jongens die nonchalant overkomen, maar toch verzorgt. Die verlegen, een beetje stuntelig en grappig zijn. Iemand die vooral groot is en een donkerder type hiermee bedoel ik : bruin haar, etc..


    The best things in life aren't things.

    Dougie Poynter, qua uiterlijk en karakter ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Veel mensen zeggen dat het niet bij mij past aangezien ik emo jongens echt hot vind:9~, maar ik val echt op jongens die aan deze onderstaande dingen voldoen

    - Lippiercing
    - Lichte ogen
    - Haar stijlen
    - Groot gevoel voor humor
    - Lief maar ook wel een bad boy kantje :'D


    Zo vind ik Yu Phoenix echt mega lekker :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Is eigenlijk veel verschillend. :3,
    Er zijn zoveel jongens types die k wel leuk vind.

    Jongens met bruin haar heb ik voorkeur naar.
    Maar ik ken ook wel knappe jongens die blond of zwart haar hebben :3,
    Voorkeur naar een beetje macho achtige types [uiterlijk], maar, jongens met bloesjes zijn ook leuk, en sommige emo jongens zijn ook wel leeuk <3 [niet overdreven emo's ;$,] ,
    Snap je?, eigenlijk zoveel, dus ik kan niet echt een type noemen.

    Qua innerlijk, natuurlijk, lief, het is ook leuk als die humor heeft, en romantisch is ook wel lief haha (flower)& Iemand die er voor je is,, :3

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 23:15 ]

    Het uiterlijk maakt niet uit, ik was/ben verliefd op een niet zo knappe jongen (':

    Dus op de eerste plaats moet lief, aardig, grappig enzo staan...

    Maar als het om uiterlijk gaat val ik volgens mijn vrienden op fashion types en/of gedrogeerde types O.O

    Ik val wel op The Wanted XD:

    Zolang hij er maar verzorgd uitziet en veel lacht.
    Een vrouwelijke kant vind ik al helemaal geil, zoals lang haar en zo. Gewoon een beetje verwijfd, maar niet té.
    Vaak val ik wel op van die emoboys, maar mijn vriend nu is geen emo :'D

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 14:49 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ehm, ik val op mensen met half lang haar, donkere ogen, veel tatoeages, ik heb daar nou iets mee. En iets wat iemand gewoon uniek maakt.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.



    <3
    & zei heeft gwn wat:

    groot. héél groot 8D
    naderhand maakt de haarkleuk of ogen niet uit. karakter als het kan zelfverzekerd maar niet arogant. begripvol en lief. we moeten ook goed kunnen lachen samen en hij moet me het gevoel kunnen geven dat ik speciaal ben. maar vooral dat we goede vrienden zijn, dat vind ik heel belangrijk.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nynke en Justin bieber ;'D -grin


    We're all mad here.

    mijn type jongen? hmm... hij moet gewoon lief zijn n.n en met sport bezig zijn, en meestal hebben ze bruin haar, maar that's it c:
    Ohja, en als ze mijn type zijn, zijn ze meestal niet al te groot


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jongens: Anders, zichzelf, intelligent, lang haar, niet te aanhankelijk of bazigen vooral niet proberen mij te veranderen.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 16:17 ]


    Some people feel the rain, others just get wet.

    You really wanna know? Komtiedanhe. Dit is mijn karakterlijst. Dat maakt het of breekt het in mijn geval.

    No:
    Dominant persoon die me gaat vertellen hoe ik me moet kleden ed, iemand met een ego die de woonkamer vult, iemand die een 'ik vind alles wel jofel' mentaliteit heeft, iemand die wiet rookt, te veel zuipt, iemand die je niet kan vertrouwen en die je niet respecteert. Iemand die erg sarcastisch/neerbuigend is en zijn mening ziet als feit. Geen 'boeren' of 'aso's' of alles wat ik onder die noemer zet. Ook al mogen het aardige jongens zijn, die levensstijl past niet bij mijn karakter. Iemand met een betweterig karakter en iemand die erg verwijtend kan doen.

    Yes:
    Een (redelijk) groot verantwoordelijkheidsgevoel, iemand met een gezond verstand, die de balans weet tussen werk en plezier, een persoon die je kan vertrouwen en die het waard is om je vertrouwen (en wellicht jezelf) aan te geven. Iemand waarvan ik denk en geloof dat hij me emotioneel nooit zal willen breken. Iemand waarvan ik weet dat hij voor me gaat niet puur om iemand in bed te krijgen - ongeacht wie. Iemand die zijn toekomst serieus neemt en mij ook. Een persoon die ik niet de eerste minuut al afwijs omdat ik hem niet bij me vind passen, maar iemand waar ik nieuwsgierig naar ben en meer van wil weten. Last but not least: iemand die écht om me geeft en bij me past.

    Voila. Kieskeurig, hoe kom je erbij.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 22:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als 'ie maar lief is, haha. Maar eh ik denk dat bruin haar een grote voorsprong geeft, net als bruine ogen. (:


    It ain't broke, so don't fix it.