• Op school zijn we daar nu al een urenlange discussie over bezig, dus ik zou wel eens willen weten wat jullie type (jongen/meisje) is. Gewoon een foto+waarom ^^

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 13:50 ]

    mijn vriendje
    over het algemeen: krullen en een lieve lach ^^


    Fooled ya!

    Mannen in pak :9~


    As travars

    Een woeste, aantrekkelijke, gespierde Schot met een geweldig gevoel voor humor, een leuke lach en hij moet aardig en begripvol zijn. Zijn haarkleur maakt weinig uit, van blond tot zwart, zolang het maar niet roze, groen of feloranje is.
    Ik kan geen foto geven, want het past toch niet bij het plaatje in mijn hoofd. Ik hou van Schotten, ik hou van mannen, ik hou van ruig.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Bruin/donkerblond haar dat niet te kort is, mooie lach, sarcastische humor, niet aandachtsgeil, instrument bespelen en dezelfde interesses als mij(nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik val vooral op jongens met :
    Donker haar. ( Soms uitzondering voor lichtere kleur.)
    Blanke/witte huid.
    Oogkleur maakt niet echt uit.

    Haar :



    Hmm die foto zegt eigenlijk alles al.
    Dat is DE type. <3

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 18:40 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Endure schreef:
    Zoiets? :'D



    OEH _O_


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    mijn droomjongen kwa uiterlijk:

    leeftijd: tussen 15 en 18
    haar: donker bruin of zwart wilderig haar
    ogen: bruin of zwart
    figuur: een beetje gespierd maar niet te veel
    huid: het liefst getint of donker want ik houd wel van een jongen met een andere nationaliteit
    nationaliteit: het liefst afrikaans of zuid amerikaans maar een griekse of italiaanse jongen mag ook(ookal is de nationaliteit dan gewoon europees)
    lengte: klein maar niet zo klein als mij (ik ben 1.60)

    kwa karakter:

    trouw,relaxt,beetje eigenwijs maar niet te
    veel,impulsief,spontaan,behulpzaam,eerlijk en oprecht, zelfbewust,zelfverzekerd en hij moet het leven niet al te serieus nemen

    hobbys:
    als hij maar hobby's heeft en zijn tijd niet met niks vult o met alleen maar computeren of tv kijken. maar iemand die kite/wind of golf surft is wel sexy :P

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 21:33 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Echt geen idee. (nerd)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Volgens mij val ik op vrij normale, redelijk goed uitziende jongens :)


    Life is hard and then we die

    Ik val altijd op oudere, volwassener jongens. Qua uiterlijk heb ik niet echt een ideaal, al vind ik diepe ogen en bruine haren heel mooi. En mijn jongen mag niet te dik zijn, en een kleine sixpack is mooi meegenomen (:
    Qua lengte wel wat groter dan ik, maar niet te groot. En mijn droomjongen moet wat doen in zijn leven, hij moet wat te vertellen hebben. En lief zijn <3
    En natuurlijk gevoel voor humor hebben.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik val meestal voor de emogastjes, die mij nooit zien staan, omdat ik nooit zo laat zien dat ik van ruige muziek hou. En ik val voor de blauwe ogen. Mijn droomjongen bestaat niet en is een engel die me ooit mee zal nemen.


    wth.

    Ik neem even het lijstje van MrsChartered over :Y).

    Huidskleur: Een beetje getint, niet te bleek en niet te donker, zeg maar (:
    Haarkleur: Het liefste blond, maar ik kan jongens met bruin haar ook heel knap vinden. Maar zwart haar vind ik niet zo mooi.
    Ogen: Lichtblauw of lichtgroen
    Lengte: Maakt niet uit, als hij maar groter is dan ik.
    Haarlengte: Hmm. Niet te lang, niet te kort. :Y)
    Gespierd: Mwaah hoeft niet persé.
    Leeftijd: Even oud als ik, één jaar ouder, twee jaar ouder en drie jaar ouder heel misschien nog.
    Gedrag/innerlijk: Nu gaat er een enorme lijst komen, let maar op: Lief, sociaal, grappig, niet stoerdoenerig (als dat überhaupt een woord is, maar je begrijpt wel wat ik bedoel ;p) en het allerbelangrijkste is dat hij zichzelf is en durft te zijn en dat hij zich niet tegenover anderen hoeft te bewijzen. En ik heb ook heel erg een zwak voor muzikale jongens :Y).


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    PUKKELxDING schreef:
    Volgens mij val ik op vrij normale, redelijk goed uitziende jongens :)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Taylor Lautner is mijn type. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Getinte huid, donker haar. Oogkleur maakt niet uit. ;D
    & hij moet een mooie lach hebben <3 hihi. :')



    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 21:46 ]